bielizna termoaktywna

Data: 2011-01-18 08:28:52
Autor: bans
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-17 15:20, watas pisze:

Moze, ktos poleci cos w miare przyzwoitego w rozsadnej cenie.

Rozsądna cena dla każdego może być inna.

Przepociłem sporo tego, powerdry, coolmax, ale po latach trafiłem na bieliznę Crafta i z kupowania innej zrezygnowałem.

Po założeniu bluzy Crafta miałem uczucie, że ona _grzeje_ (choć wcale nie była gruba) co wcześniej mi się  z żadnym materiałem nie zdarzyło.

Niestety, to model sprzed kilku lat, więc nie wiem, jak to się teraz nazywa, trochę nazwy pozmieniali:

http://www.craft.se/

Sprzedają ciuchy na różne warunki i do różnych celów, mam od nich bieliznę, spodnie, wiatrówkę i koszulki na rower - wszystko mi pasuje i spełnia swoje zadania.

--
bans

Data: 2011-01-18 14:39:25
Autor: Tomasz Sójka
bielizna termoaktywna
Dnia Tue, 18 Jan 2011 08:28:52 +0100, bans napisał(a):

[...]

Ano, Craft jest super, niestety cenowo również. Jestem pełen podziwu dla
ich marketingowców - nie jest łatwo zrobić BIELIZNĘ tak, żeby na pierwszy
rzut oka zimą było widać jaka firma cię ubiera/sponsoruje :) Pozdrawiam Tomek

Data: 2011-01-18 14:41:55
Autor: Wojciech Wierba
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-18 14:39, Tomasz Sójka pisze:

Ano, Craft jest super, niestety cenowo również. Jestem pełen podziwu dla
ich marketingowców - nie jest łatwo zrobić BIELIZNĘ tak, żeby na pierwszy
rzut oka zimą było widać jaka firma cię ubiera/sponsoruje :)

Czyżby BIELIZNĘ Craft nosiło sie na wierzchu? :-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-01-18 15:05:49
Autor: Look-R
bielizna termoaktywna
Witaj Wojciech,

W Twoim liście datowanym 18 stycznia 2011 (14:41:55) można przeczytać:

[...]

Nie, ale ponoć metki robią dość długie ;)

--
Pozdrav,
 Look-R

Data: 2011-01-18 15:06:27
Autor: watas
bielizna termoaktywna
Swoja droga ciekaw jestem, kto nosi "bielizne termoaktywna" jako bielizne. No koszulki czy to dlugi czy krotki rekaw
to napewno, ale czy tak zwane kalesony ktos nosi jako bielizne? Czy jednak czaja sie pod spodem gacie :-)

Wojtek M.

Data: 2011-01-18 15:17:48
Autor: Wojciech Wierba
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-18 15:06, watas pisze:

ale czy tak zwane kalesony ktos nosi jako bielizne? Czy
jednak czaja sie pod spodem gacie :-)

W moim przypadku 'czają' się majtki/slipy (nie bokserki), czyli tak zwany "trójkąt męski elegancki" oczywiście z tkaniny oddychającej
(najczęściej firmy TCM szującej/firmującej dla Tschibo) -
- poliester+poliamid+elasthan.

BTW, ponieważ doskonale mi sie w takich 'oddychajacych' majtkach
chodzi, to zakładam je nie tylko w góry, ale na przykład na długą
(kilkunastogodzinną) podróż lotniczą.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-01-19 09:05:37
Autor: Olin
bielizna termoaktywna
Dnia Tue, 18 Jan 2011 15:17:48 +0100, Wojciech Wierba napisał(a):

ponieważ doskonale mi sie w takich 'oddychajacych' majtkach
chodzi, to zakładam je nie tylko w góry, ale na przykład na długą
(kilkunastogodzinną) podróż lotniczą.

Samolot to idealne miejsce na wielogodzinny trekking.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kiedy widzisz kobietę, pamiętaj, to diabeł!
 Ona jest swoistym piekłem!"
papież Pius II

Data: 2011-01-18 15:22:38
Autor: Look-R
bielizna termoaktywna
Witaj watas,

W Twoim liście datowanym 18 stycznia 2011 (15:06:27) można przeczytać:

[...]

Pod spód obowiązkowo slipy termoaktywne

--
Pozdrav,
 Look-R

Data: 2011-01-18 15:29:52
Autor: watas
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-18 15:22, Look-R pisze:
[...]

Nie zagrzeje Ci sie w tym tylek? ;-)

Wojtek M.

Data: 2011-01-18 15:34:24
Autor: Look-R
bielizna termoaktywna
Witaj watas,

W Twoim liście datowanym 18 stycznia 2011 (15:29:52) można przeczytać:

[...]

No jak termoaktywne to jak się ma grzać ;)
A tak serio to używam http://www.sklep.brubeck.pl/produkt.php?&id=77 i
wsio OK.

--
Pozdrav,
 Look-R

Data: 2011-01-18 15:41:43
Autor: Zbynek Ltd.
bielizna termoaktywna
Elo

Look-R napisał(a) :

No jak termoaktywne to jak się ma grzać ;)
A tak serio to używam http://www.sklep.brubeck.pl/produkt.php?&id=77 i

Łeeeee - bawełna. Choć tylko 60%.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-01-19 03:31:54
Autor: Jacek G.
bielizna termoaktywna
On 18 Sty, 15:41, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Elo

Look-R napisał(a) :

> No jak termoaktywne to jak się ma grzać ;)
> A tak serio to używamhttp://www.sklep.brubeck.pl/produkt.php?&id=77i

Łeeeee - bawełna. Choć tylko 60%.
Ale za to:
"... gwarantuje jednocześnie przyjemny i miły chwyt."
:)
--
Jacek G.

Data: 2011-01-19 13:29:52
Autor: Wojciech Wierba
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-19 12:31, Jacek G. pisze:

Łeeeee - bawełna. Choć tylko 60%.
Ale za to:
"... gwarantuje jednocześnie przyjemny i miły chwyt."

W żargonie wspinaczkowym jest znane określenie: "chwyt za przyrodę",
ale nie słyszałem o 'chwycie za przyrodzenie'.

:-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-01-19 16:50:39
Autor: Henek Dąbrowski
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-19 13:29, Wojciech Wierba pisze:

W żargonie wspinaczkowym jest znane określenie: "chwyt za przyrodę",
masz na myśli "przewieszone trawki" ?
ale nie słyszałem o 'chwycie za przyrodzenie'.
a to popularne u wiejskich dziewuch ..

Pzdr Henek

Data: 2011-01-19 17:07:38
Autor: Wojciech Wierba
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-19 16:50, Henek Dąbrowski pisze:
W dniu 2011-01-19 13:29, Wojciech Wierba pisze:

W żargonie wspinaczkowym jest znane określenie: "chwyt za przyrodę",
masz na myśli "przewieszone trawki" ?

Może też być przewieszony krzak głogu - dość bolesny chwyt.

A utrzymując się w konwencji:
"po gładkich, przewieszonych płytach chyżo mknęli ku właściwym trudnościom drogi"

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-01-20 07:44:39
Autor: bans
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-19 16:50, Henek Dąbrowski pisze:

ale nie słyszałem o 'chwycie za przyrodzenie'.
a to popularne u wiejskich dziewuch ..

Uwaga, będzie wulgarnie ;)

To jest mokra dziurka na fakera.

--
bans

Data: 2011-01-19 13:42:34
Autor: Zbynek Ltd.
bielizna termoaktywna
Jacek G. napisał(a) :
> [...]

Łeeeee - bawełna. Choć tylko 60%.
Ale za to:
"... gwarantuje jednocześnie przyjemny i miły chwyt."

A wiedziałem, że coś mi w tych gatkach nie pasuje. "Przyjemny i miły
chwyt"... hmmm... A jak za mocno ściśnie?

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-01-18 15:38:33
Autor: Zbynek Ltd.
bielizna termoaktywna
Look-R napisał(a) :
[...]

Goreteksowe.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-01-18 16:24:51
Autor: Henek Dąbrowski
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-18 15:22, Look-R pisze:

Pod spód obowiązkowo slipy termoaktywne

To zakrawa na lekką perwersję ....
:-)
Pzdr Henek

Data: 2011-01-18 17:40:19
Autor: Wojciech Wierba
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-18 16:24, Henek Dąbrowski pisze:
W dniu 2011-01-18 15:22, Look-R pisze:

Pod spód obowiązkowo slipy termoaktywne

To zakrawa na lekką perwersję ....

Racja, racja :-)
Za Wieszczem:
" pod spód więcej nic nie wdziewam, od razu się lepiej miewam"

:-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-01-18 15:45:19
Autor: Zbynek Ltd.
bielizna termoaktywna
Witam

watas napisał(a) :
[...]

Jak ktoś cytuje _na_wierzchu_ to może mu być też obojętne, że i
bieliznę nosi na wierzchu :-P

W zasadzie nie rozumiem Twojego pytania. Pod spodem noszę gacie.
Termoaktywne. Na nich kalesony. Takoż termoaktywne. Na to spodnie.
Czasem termoaktywne. Oczywiście jak temperatura wymaga noszenia
kalesonów.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-01-18 21:42:18
Autor: adam
bielizna termoaktywna
W dniu 2011-01-18 15:06, watas pisze:
Swoja droga ciekaw jestem, kto nosi "bielizne termoaktywna" jako bielizne.

Noszę od szeregu lat, nieśmiało napiszę, że jestem nawet prekursorem. Mama zawsze mnie tłukła jak w zimie chodziłem bez kaleson, więc musiałem, wtedy z obawy przed kolejnym laniem, dziś z racji wieku. A że dawniejsze bawełniane po każdym praniu były parę cm krótsze, to po jakimś czasie robiły się do pół łydki. Komfort chodzenia w tym był żaden, bo gradient temperatury w tym miejscu był niezły. Jak tylko wypróbowałem ileś lat temu pierwszą kurtkę polarową,od razu kupiłem w podwarszawskim Ameritexie odpowiednią ilość "setki" i żona naszyła mi kilkanascie par kaleson i podkoszulek. Noszę je do dziś, zawsze tej samej długości poniżej kostek. Komfort nie do przecenienia. A że swe własności termoaktywne dawno straciły (o ile je miały, bo mam wątpliwości czy polar to był oryginał), nie ma żadnego znaczenia w codziennym użytkowaniu za biurkiem i w samochodzie. Teraz tez w nich siedzę przed kopmuterem.
Adam

Data: 2011-01-18 15:17:00
Autor: bans
bielizna termoaktywna