bielizna termoaktywna - ceny,ceny,ceny...

Data: 2012-04-20 13:44:38
Autor: Ludek Vasta
bielizna termoaktywna - ceny,ceny,ceny...
On 20/04/2012 12:47, szyna wrote:
I szok - wychodzi, że sklepikarze mają ogromne marże ze sprzedaży
tychże wyrobów.
Jak to jest - oświećcie mnie ekonomistę !!!

Sklep internetowy nie płaci czynszu, nie kupuje wyposażenia sklepu (meble, stojaki), nie zatrudnia tylu pracowników obsługi klienta... Prowadzenie sklepu internetowego jest oczywiście tańsze.

Co używacie na zimę a co na lato, podajcie proszę jakieś przykłady
dobrych tkanin...

Ja kupuję w Czechach bieliznę marki Moira. Ale znowu nie tak często, bo to nie bielizna na jeden sezon. Raczej dokupuję, czego mi brakuje, ostatnio sobie kupiłem kominiarkę.

Ludek

bielizna termoaktywna - ceny,ceny,ceny...