bielsko -gdynia

Data: 2009-08-01 17:13:48
Autor: Jacek
bielsko -gdynia
witam

czy na drodze Bielsko Gdynia przez Łódz mozna sa jakies niespodzianki
typu roboty drogowe, zwezki wachadla ?
moze jakies sugestie ktore przyspiesza i usprawnia podroz

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-08-01 18:41:16
Autor: kml
bielsko -gdynia

Użytkownik "Jacek" <jac_ekNospaaam@Nospaamprometeusze.pl> napisał w wiadomości news:h51lu8$ba0$1inews.gazeta.pl...
witam

czy na drodze Bielsko Gdynia przez Łódz mozna sa jakies niespodzianki
typu roboty drogowe, zwezki wachadla ?
moze jakies sugestie ktore przyspiesza i usprawnia podroz

http://www.targeo.pl/

kml

Data: 2009-08-02 18:17:24
Autor: Jacek
bielsko -gdynia

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości

> [...]
> typu roboty drogowe, zwezki wachadla ?
> moze jakies sugestie ktore przyspiesza i usprawnia podroz

mam nawigacje
czy ta strona pokaze cos wiecej ?
chodzilo mi szczegolnie o roboty drogowe na dluzszych odcinkach
czasami lepiej nadlozyc niz stac lub jechac zolwim tempem

pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-08-02 20:11:41
Autor: kml
bielsko -gdynia

Użytkownik "Jacek" <jac_ekp@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h54e6m$fg1$1inews.gazeta.pl...

> [...]

chodzilo mi szczegolnie o roboty drogowe na dluzszych odcinkach
czasami lepiej nadlozyc niz stac lub jechac zolwim tempem

No przeca pokazuje roboty drogowe nie :)

kml

bielsko -gdynia