bieżnia sterów

Data: 2009-09-24 21:33:36
Autor: drill
bieżnia sterów
czy ktoś zdejmował mosieżną bieżnie z alu rury widelca?
czy da się zrobic tak aby nie pozostały jakiekolwiek ślady na niej?

jakos nigdy nie mialem problemow... wystarczy maly plasku srubokret i 15 sekund roboty... :)

pzdr

Data: 2009-09-24 21:36:02
Autor: mariuszmo
bieżnia sterów

Użytkownik "drill" <drill007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9ghal$sap$1inews.gazeta.pl...
czy ktoś zdejmował mosieżną bieżnie z alu rury widelca?
czy da się zrobic tak aby nie pozostały jakiekolwiek ślady na niej?

jakos nigdy nie mialem problemow... wystarczy maly plasku srubokret i 15 sekund roboty... :)

mówisz, że wystarczy delikatnie podważyć? zwyczajnie nie wiem na ile mocno siedzą te nabite, najpierw dawno temuu mialem  jeszcze na zabytku zwanym DH3 stalową, później tna bomberze taką alu FSA nacietą, którą dało się w palcach zdjąć więc nie mam doświadczenia z tym na ile mocno siedzą te mosiężne

bieżnia sterów