bigus!

Data: 2009-04-04 21:16:52
Autor: Scoffer
bigus!
ty juz wiesz co! slyszalem, ze mohery zrobily ci kolo tylka.
masz przerabane chlopie! odetna ci pepowine ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-04 21:34:36
Autor: Piotr
bigus!
Dnia Sat, 04 Apr 2009 21:16:52 +0200, "Scoffer <he®sk>" napisaů(a):

ty juz wiesz co! slyszalem, ze mohery zrobily ci kolo tylka.
masz przerabane chlopie! odetna ci pepowine ;o)))

Jedynŕ osobŕ, która mu czadzi koůo zada, to ty hesku.
I radzisz sobie z tym jak cyc z ortografiŕ, he, he.
pz
Piotr

Data: 2009-04-05 11:36:38
Autor: %Scoffer
bigus!
On Sat, 4 Apr 2009 21:34:36 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> ty juz wiesz co! slyszalem, ze mohery zrobily ci kolo tylka.
> masz przerabane chlopie! odetna ci pepowine ;o)))

Jedynŕ osobŕ, która mu czadzi koůo zada, to ty hesku.

 to malo wiesz. mohery sie zmawiaja i chca mu zrobic QQ.
I radzisz sobie z tym jak cyc z ortografiŕ, he, he.

 bigus to gnida i zdania nie zmienie.

 http://bigowski.w.interia.pl/index.htm

Data: 2009-04-04 22:40:23
Autor: rAzor
bigus!
Użytkownik Scoffer <hePAJACsk> napisał:
ty juz wiesz co! slyszalem, ze mohery zrobily ci kolo tylka.
masz przerabane chlopie! odetna ci pepowine ;o)))

A tego zaś na amory wzięło. tfy! Zboczeniec.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-04-05 11:36:38
Autor: %Scoffer
bigus!
On Sat, 04 Apr 2009 22:40:23 +0200, skoltuniony rAzor
<dam.po.ryju.lewakowi@za.free.com> wrote:

> ty juz wiesz co! slyszalem, ze mohery zrobily ci kolo tylka.
> masz przerabane chlopie! odetna ci pepowine ;o)))

A tego za? na amory wzi??o. tfy! Zboczeniec.

 jareczku, nie przenos na innych swoich problemow.
 to jak bedzie, pojdziemy na piwo i zakopiemy topor?
 ja place. wiesz, ostanim razem wygladales marnie.