biję

Data: 2010-03-20 21:40:55
Autor: apr...
biję
dalej.
wolę Patricię Barber i "Cafe Blue", czaicie ?

Data: 2010-03-20 21:45:42
Autor: apr...
biję
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
dalej.
wolę Patricię Barber i "Cafe Blue", czaicie ?

w pierwszym utworze gra świetny gitarzysta John McLean.

Data: 2010-03-21 00:41:29
Autor: zbig
biję

 apr... napisał(a):
dalej.
wolďż˝ Patriciďż˝ Barber i "Cafe Blue", czaicie ?
Nie czaimy. To jakieś pałkarskie ugrupowanie polityczne?

Data: 2010-03-21 03:53:29
Autor: J-23
biję
On 20 Mar, 22:40, " apr..." <aprecja...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
dalej.
wolę Patricię Barber i "Cafe Blue", czaicie ?

Patricia ma w Chicago swoj lokal (knajpa), gdzie "daje" raz w tygodniu
koncert. W knajpie na samym srodku jest okragly bar. Jest on tak duzy
ze wewnatrz moze sie pomiescic artystka ze swoim fortepianem, i reszta
kapeli. Goscie siedza wkola i sacza drinki, przy dobrej muzie. Koncert
zaczyna sie o g.24:00, w niedziele. Specjalnie w niedziele, i o poznej
porze, zeby nie przychodzila holota, ktora musi rano gnac do roboty w
poniedzialek. Taka selekcja! John McLean, "zly chlopiec" jak o nim
mowila artystka juz z nia nie "gra". Rozeszli sie bodaj w 2002r. Moim
zdaniem poza pierwsza plyta "Split", szczegolnie godna uwagi jest
plyta "Companion". Z tej wlasnie plyty utwor "Back Magic Women", znany
z repertuaru Santany, to super jazda.
http://www.youtube.com/watch?v=kLFi9HrB0Bc

J-23 itede...

Data: 2010-03-21 11:48:36
Autor: apr...
biję
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
On 20 Mar, 22:40, " apr..." <aprecja...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> dalej.
> wol=EA Patrici=EA Barber i "Cafe Blue", czaicie ?
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

[...]
http://www.youtube.com/watch?v=3DkLFi9HrB0Bc

J-23 itede...

ciekawe jakiej muzy słuchają komór i sikora ?

Data: 2010-03-21 04:54:09
Autor: J-23
biję
On 21 Mar, 12:48, " apr..." <aprecjator.SKA...@gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>http://www.youtube.com/watch?v=3DkLFi9HrB0Bc

> J-23 itede...

ciekawe jakiej muzy słuchają komór i sikora ?

latamito, ale Sikorski wyglada mi na osluchanego w brytyjskim rocku.

J-....

biję