biję rekord

Data: 2010-03-20 19:36:05
Autor: apr...
biję rekord
PO to najuczciwsza partia.

--

Data: 2010-03-21 15:54:59
Autor: cirrus
biję rekord głupoty
Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ho3835$879$1inews.gazeta.pl...
PO to najuczciwsza partia.

--
stevep

Data: 2010-03-21 15:57:56
Autor: u2
biję rekord
W dniu 2010-03-20 20:36,  apr... pisze:
PO to najuczciwsza partia.

Biorąc pod uwagę ilość przekrętów i afer to raczej najmniej uczciwa partia.

Data: 2010-03-21 15:20:45
Autor: apr...
biję rekord
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-03-20 20:36,  apr... pisze:
> PO to najuczciwsza partia.
> Biorąc pod uwagę ilość przekrętów i afer to raczej najmniej uczciwa partia.

Do adoratorów i przeciwników partii pt. PO, dla ciemnego tłumu, powinienem bardziej dosadnie naPISać to co miałem na myśli:
...PO to "najuczciwsza" partia...
moja wina, nie sądziłem, że wpadłem w stado klakierów POstępków PełOwskich.

Data: 2010-03-21 16:25:22
Autor: the_foe
biję rekord
W dniu 2010-03-21 15:57, u2 pisze:
W dniu 2010-03-20 20:36,  apr... pisze:
PO to najuczciwsza partia.

Biorąc pod uwagę ilość przekrętów i afer to raczej najmniej uczciwa partia.

a co rekord PC juz pobity? Chyba nie.

--
the_foe

Data: 2010-03-22 15:56:30
Autor: cirrus
biję rekord
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho5cak$r6i$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-20 20:36,  apr... pisze:
PO to najuczciwsza partia.
Biorąc pod uwagę ilość przekrętów i afer to raczej najmniej uczciwa
partia.

Biorąc pod uwagę ilość kretyństw, które wypisujesz jesteś największym kretynem na psp.

--
stevep

biję rekord