biling w tak tak

Data: 2009-03-16 19:19:23
Autor: rafi
biling w tak tak
Nie wiem czy już było

ale jest juz możliwość podejrzenia bilingu w iboa tak taka na www.itaktak.pl

Data: 2009-03-16 19:39:34
Autor: WAM
biling w tak tak
On Mon, 16 Mar 2009 19:19:23 +0100, "rafi" <scorpion@konto.pl> wrote:

możliwość podejrzenia bilingu w iboa tak taka na www.itaktak.pl
nawet dziala :)

WAM
--
wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
wczasy nad morzem www.nadmorze.pl
wakacje z psem www.nadmorze.pl/wczasy-z-psem

Data: 2009-03-16 20:11:36
Autor: perszing
biling w tak tak
rafi pisze:

ale jest juz możliwość podejrzenia bilingu w iboa tak taka na www.itaktak.pl

Nie bylo, dzieki za informacje. Szkoda ze wczesniej tego nie zrobili. Widocznie wazniejsze byly bezsensowne zmiany strony ery.

A w pleju sa bilingi dostepne?

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-03-16 20:54:38
Autor: SDD
biling w tak tak

Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał w wiadomości news:gpm80v$u3a$1news.onet.pl...

A w pleju sa bilingi dostepne?

Tak

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-16 21:29:06
Autor: perszing
biling w tak tak
SDD pisze:
Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał w wiadomości news:gpm80v$u3a$1news.onet.pl...

A w pleju sa bilingi dostepne?

Tak

Fajnie, nic juz mnie nie bedzie trzymac w erze. Zreszta te ich bilingi sa nie dorobione bo zle sa wyswietlane pod opera.

p.

Data: 2009-03-17 00:26:13
Autor: tl
biling w tak tak

rafi pisze:

[...]

I to z przychodzącymi. Ciekawe, czemu era nie pokazała przychodzących ...

tl

Data: 2009-03-17 06:15:19
Autor: rafi
biling w tak tak

[...]

a od kiedy w bilingach są rozmowy przychodzące?
nawet w abonamentach nie ma

Data: 2009-03-17 08:30:38
Autor: Dominik & Co
biling w tak tak
rafi napisał(a):

a od kiedy w bilingach są rozmowy przychodzące?

Nie wiem, od kiedy, ale w Mova są. Niestety bez numeru dzwoniącego :-(

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-03-17 13:54:04
Autor: Ircys
biling w tak tak
On 17 Mar, 08:30, Dominik & Co pisze...
> a od kiedy w bilingach są rozmowy przychodzące?

Nie wiem, od kiedy, ale w Mova są. Niestety bez numeru dzwoniącego :-(

A czy w pleju jest identyfikacja numeru dzwoniącego ?

Ircys

Data: 2009-03-17 22:15:12
Autor: tl
biling w tak tak

Użytkownik "Ircys" <ircys@post.pl> napisał w wiadomości news:57d343d1-7bb8-4d68-abf8-5cd1ef10a210o36g2000yqh.googlegroups.com...
On 17 Mar, 08:30, Dominik & Co pisze...
> a od kiedy w bilingach są rozmowy przychodzące?

Nie wiem, od kiedy, ale w Mova są. Niestety bez numeru dzwoniącego :-(

A czy w pleju jest identyfikacja numeru dzwoniącego ?

Nie.

tl

Data: 2009-03-17 22:47:32
Autor: ircysWYTNIJTO
biling w tak tak

> Nie wiem, od kiedy, ale w Mova są. Niestety bez numeru dzwoniącego :-(

>A czy w pleju jest identyfikacja numeru dzwoniącego ?

Nie.

No to troche lipa, ale światełko w tunelu już widać ;)

Ircys

Data: 2009-03-17 08:56:25
Autor: tl
biling w tak tak

Użytkownik "rafi" <scorpion@konto.pl> napisał w wiadomości news:49bf31f0news.home.net.pl...

[...]

Od kiedy wyrzuciłem tepsę i kupiłem bramkę voip (3 lata temu?), a teraz
gdy wziąłem sobie playa na kartę (fresza). W tik taku mnie olewali pod
tym względem przez 8 lat.

tl

Data: 2009-03-17 19:33:05
Autor: hsd
biling w tak tak

w tym ich billingu brakuje nawazniejszego, wiedza ze maja zwalone do kwadratu naliczanie
za net tak wiec nie umiescili mozliwosci podejrzenia polaczen z netem

hsd

biling w tak tak