biopaliwo w nowych lagunach.

Data: 2010-03-26 09:34:58
Autor: Jacek
biopaliwo w nowych lagunach.
Użytkownik "plusz" <pluszpicassa@googlemail.com> napisał w wiadomości news:50aae589-a2ed-4660-9ff2-7af8cbbc05a1g10g2000yqh.googlegroups.com...
kolega mnie zapytał, czy testowałem jeżdżenie na biolpaliwie. Staram
się raczej tankować dobre paliwo (orlen, shell) i zwykle 98, ale
zastanawiam się, czy silniki nowej laguny są przystosowane do
biopaliw?
Wg mojego kolegi dla nowych silników, w szczególności Renault nie ma
to znaczenia - ale to zupełnie niepotwierdzona teza.
Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć WSKAZUJĄC ŹRÓDŁO INFORMACJI?

na początek mógłyś przeczytać instrukcje obsługi od swojego samochodu

--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

biopaliwo w nowych lagunach.