bios nagrywarki - problem

Data: 2010-01-28 21:41:16
Autor: Papo Smurf
bios nagrywarki - problem
mam starą nagrywarkę DVD (medel LDW-811S) działą do dzisiaj świetnie, ale ostatnio posłuchałem rady znajomego przygłupa i wgrałem jej najnowszy bios licząc że zacznie mi szybciej nagrywać i obsługiwać nowe rodzaje płyt, ale okazało się że nagrywarka po uaktualnieniu biosu nagrywa z szybkością dwa razy mniejszą niż poprzednio:O(
na dodatek jak chcę wgrać starszą wersję biosu to program nagrywający wyświetla mi komunikat że to nimożliwe bo obecna wersja biosu jest nowsza:O(
ma ktoś pomysł jak przywrucić poprzednią sprawność leciwej nagrywarki?:O)

Data: 2010-01-28 22:52:51
Autor: Norbert
bios nagrywarki - problem
Dnia Thu, 28 Jan 2010 21:41:16 +0100, Papo Smurf napisał(a):

[...]

O prosze, jak problem scisnal zwieracze to i ortografia sie przypomniala
:-D

Norbert

Data: 2010-01-28 23:56:00
Autor: Animka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-28 22:52, Norbert pisze:
[...]

A z Twoja ortografia dobrze?

--
animka

Data: 2010-01-29 01:29:52
Autor: Norbert
bios nagrywarki - problem
Dnia Thu, 28 Jan 2010 23:56:00 +0100, Animka napisał(a):

A z Twoja ortografia dobrze?
 >przywrucić

Ke?

Norbert

Data: 2010-01-29 10:46:12
Autor: Animka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-29 01:29, Norbert pisze:
Dnia Thu, 28 Jan 2010 23:56:00 +0100, Animka napisał(a):

A z Twoja ortografia dobrze?
  >przywrucić

Ke?

sre

--
animka

Data: 2010-01-29 11:50:33
Autor: Tomasz Konojacki
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-29 10:46, Animka pisze:

sre

Widzę, że ostatnio panuje tutaj bardzo wysoki poziom dyskusji ;f

Data: 2010-01-29 17:21:04
Autor: Animka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-29 11:50, Tomasz Konojacki pisze:

Widzę, że ostatnio panuje tutaj bardzo wysoki poziom dyskusji ;f

;g, h

--
animka

Data: 2010-01-29 16:30:49
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-28 23:56, Animka pisze:
> [...]

nagrywarki?:O)

O prosze, jak problem scisnal zwieracze to i ortografia sie przypomniala

A z Twoim wzrokiem ? Skoro odpisujesz komuś w ten typowo polski sposób ("sre") to może pora Cię uświadomić, że nie dowidzisz, i cytując autora wątku odpisujesz komuś innemu.

Data: 2010-01-29 17:18:47
Autor: Tiber
bios nagrywarki - problem
Silly, silly Piotr "Charvel" Majka nabazgrału:

> [...]

A z Twoim wzrokiem ? Skoro odpisujesz komuś w ten typowo polski sposób
("sre") to może pora Cię uświadomić, że nie dowidzisz, i cytując

Ten ktoś inny rzucił stwierdzeniem, że wątkodawcy ortografia się
przypomniała. Problem w tym, że to ciągle stokrotkografia.

--
tbr

Data: 2010-01-29 18:05:11
Autor: Animka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-29 16:30, Piotr "Charvel" Majka pisze:
> [...]

A z Twoim wzrokiem ? Skoro odpisujesz komuś w ten typowo polski sposób
("sre") to może pora Cię uświadomić, że nie dowidzisz, i cytując autora

Pochwalił tego człowieka za nierobienie byków, a nie zauważył byka "przywrucić", czyli sam nie wiedział, że to byk.
Jeszcze nie jasne?

--
animka

Data: 2010-01-29 17:23:12
Autor: Papo Smurf
bios nagrywarki - problem
jakiś trol mi się pszyczepił, więc zapytam jeszcze raz:

Data: 2010-01-29 22:15:43
Autor: Norbert
bios nagrywarki - problem
Dnia Fri, 29 Jan 2010 17:23:12 +0100, Papo Smurf napisał(a):

jakiś trol mi się pszyczepił, więc zapytam jeszcze raz:

troll to jest tu:

http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/d0308c2b6ff55a21/563d36ecd85a2b3f?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8%29#563d36ecd85a2b3f

i gdyby polamalo:

http://tinyurl.com/yasbvu2

Norbert

Data: 2010-01-29 22:28:07
Autor: Papo Smurf
bios nagrywarki - problem
Órzytkownik "Norbert" napisał :

aleś ty głupiże asz pszykro,
powiedz kto cie spłodził to cię pomszcze!:O)

Data: 2010-01-30 11:19:03
Autor: Dawid
bios nagrywarki - problem
Papo Smurf pisze:
Órzytkownik "Norbert" napisał :

aleś ty głupiże asz pszykro,
powiedz kto cie spłodził to cię pomszcze!:O)
Jednak powinni ograniczać dostęp do internetu.
Taka *asz* jak ty, to super argument za cenzurą.

Data: 2010-01-29 17:56:16
Autor: Marcin Kocur
bios nagrywarki - problem
Osoba Papo Smurf napisała na pl.comp.pecet:

[...]

Nie wiem dokładnie czy i jak, ale zobacz to:
http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html

Będziesz musiał pewnie trochę poczytać.
Marcin Kocur

Data: 2010-01-30 01:45:00
Autor: Papo Smurf
bios nagrywarki - problem
Órzytkownik "Marcin Kocur" napisał:
Nie wiem dokładnie czy i jak, ale zobacz to:
http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html
Będziesz musiał pewnie trochę poczytać.

ok, dzięki za wskazufke:O)
znalazłem plik binarny, nagrałem i poprawiło się, ściągnołem programik omnipatcher.exe potrafiącym edytować opcje plików binarnych, jeszcze dobrze go nie rozgryzłem, ale bawię się:O)

bios nagrywarki - problem