bios nagrywarki - problem

Data: 2010-01-28 22:52:51
Autor: Norbert
bios nagrywarki - problem
Dnia Thu, 28 Jan 2010 21:41:16 +0100, Papo Smurf napisał(a):

na dodatek jak chcę wgrać starszą wersję biosu to program nagrywający wyświetla mi komunikat że to nimożliwe bo obecna wersja biosu jest nowsza:O(
ma ktoś pomysł jak przywrucić poprzednią sprawność leciwej nagrywarki?:O)

O prosze, jak problem scisnal zwieracze to i ortografia sie przypomniala
:-D

Norbert

Data: 2010-01-28 23:56:00
Autor: Animka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-28 22:52, Norbert pisze:
[...]

A z Twoja ortografia dobrze?

--
animka

Data: 2010-01-29 01:29:52
Autor: Norbert
bios nagrywarki - problem
Dnia Thu, 28 Jan 2010 23:56:00 +0100, Animka napisał(a):

A z Twoja ortografia dobrze?
 >przywrucić

Ke?

Norbert

Data: 2010-01-29 10:46:12
Autor: Animka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-29 01:29, Norbert pisze:
Dnia Thu, 28 Jan 2010 23:56:00 +0100, Animka napisał(a):

A z Twoja ortografia dobrze?
  >przywrucić

Ke?

sre

--
animka

Data: 2010-01-29 11:50:33
Autor: Tomasz Konojacki
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-29 10:46, Animka pisze:

sre

Widzę, że ostatnio panuje tutaj bardzo wysoki poziom dyskusji ;f

Data: 2010-01-29 17:21:04
Autor: Animka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-29 11:50, Tomasz Konojacki pisze:

Widzę, że ostatnio panuje tutaj bardzo wysoki poziom dyskusji ;f

;g, h

--
animka

Data: 2010-01-29 16:30:49
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-28 23:56, Animka pisze:
> [...]

nagrywarki?:O)

O prosze, jak problem scisnal zwieracze to i ortografia sie przypomniala

A z Twoim wzrokiem ? Skoro odpisujesz komuś w ten typowo polski sposób ("sre") to może pora Cię uświadomić, że nie dowidzisz, i cytując autora wątku odpisujesz komuś innemu.

Data: 2010-01-29 17:18:47
Autor: Tiber
bios nagrywarki - problem
Silly, silly Piotr "Charvel" Majka nabazgrału:

> [...]

A z Twoim wzrokiem ? Skoro odpisujesz komuś w ten typowo polski sposób
("sre") to może pora Cię uświadomić, że nie dowidzisz, i cytując

Ten ktoś inny rzucił stwierdzeniem, że wątkodawcy ortografia się
przypomniała. Problem w tym, że to ciągle stokrotkografia.

--
tbr

Data: 2010-01-29 18:05:11
Autor: Animka
bios nagrywarki - problem
W dniu 2010-01-29 16:30, Piotr "Charvel" Majka pisze:
> [...]

A z Twoim wzrokiem ? Skoro odpisujesz komuś w ten typowo polski sposób
("sre") to może pora Cię uświadomić, że nie dowidzisz, i cytując autora

Pochwalił tego człowieka za nierobienie byków, a nie zauważył byka "przywrucić", czyli sam nie wiedział, że to byk.
Jeszcze nie jasne?

--
animka

bios nagrywarki - problem