bios nagrywarki - problem

Data: 2010-01-29 17:56:16
Autor: Marcin Kocur
bios nagrywarki - problem
Osoba Papo Smurf napisała na pl.comp.pecet:

na dodatek jak chcę wgrać starszą wersję biosu to program nagrywający
wyświetla mi komunikat że to nimożliwe bo obecna wersja biosu jest
nowsza:O( ma ktoś pomysł jak przywrucić poprzednią sprawność leciwej
nagrywarki?:O)

Nie wiem dokładnie czy i jak, ale zobacz to:
http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html

Będziesz musiał pewnie trochę poczytać.
Marcin Kocur

Data: 2010-01-30 01:45:00
Autor: Papo Smurf
bios nagrywarki - problem
Órzytkownik "Marcin Kocur" napisał:
Nie wiem dokładnie czy i jak, ale zobacz to:
http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html
Będziesz musiał pewnie trochę poczytać.

ok, dzięki za wskazufke:O)
znalazłem plik binarny, nagrałem i poprawiło się, ściągnołem programik omnipatcher.exe potrafiącym edytować opcje plików binarnych, jeszcze dobrze go nie rozgryzłem, ale bawię się:O)

bios nagrywarki - problem