bioton

Data: 2009-08-23 22:27:45
Autor: JanekW
bioton
Witam,

Pytanie trochę może proste ale byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Bioton w piątek wahał się pomiędzy 0,3 i 0,31.  Podczas całej sesji wahnięć było około 15.

Zmiana o 1 grosz przy tej cenie to 3%. Czy to oznacza iż ustawiając zlecenia zakupu po cenie 0.3 i później sprzedaży po 0.31 można było w ciągu dnia zarobić 15*3% =45% ? (minus prowizja DM).

Czy dobrze rozumuję mechanizm giełdy? Czy jest tu jeszcze jakiś element tej układanki którego nie uwzględniłem?

Dodam iż po 5 wahnięciach dość naturalne i w miarę bezpieczne wydawałoby się wejść właśnie w taki układ kupna sprzedaży akcji Biotonu.

Pozdrawiam,
Janek

Data: 2009-08-23 14:15:09
Autor: Pr0NET
bioton
On Aug 23, 10:27 pm, "JanekW" <jan...@op.pl> wrote:
[...]

Grałeś na demo jakimś, że masz takie dziwne pytania :D. Chciałoby się
powiedzieć Giełda to nie jest gra ;].

Data: 2009-08-23 23:30:04
Autor: Delfino Delphis
bioton
Pr0NET wrote:

Grałeś na demo jakimś, że masz takie dziwne pytania :D. Chciałoby się
powiedzieć Giełda to nie jest gra ;].

Eee ja kiedyś obserwowałem bodajże fon i zastanawiałem się jak to możliwe. W
ciągu kilku dni cena skakała z jednego grosza do dwóch kilkanaście razy. A
to było 100%. Jak policzyłem sobie, że z zainwestowanego tysiaka mam zwrot
rzędu 1000*2^15 to doszedłem do wniosku, że coś jest nie tak ;)

Data: 2009-08-23 22:33:34
Autor: marfi
bioton
Użytkownik "JanekW" <janekw@op.pl> napisał w wiadomości news:h6s8o5$2i2$1news.onet.pl...
[...]

  Uwzglednij jeszcze kolejkę po  stronie kupna i sprzedaży i zapodaj nowe wyniki ...

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4361 (20090823) __________

Data: 2009-08-23 22:39:14
Autor: Delfino Delphis
bioton
JanekW wrote:

[...]

Nie wiem jak jest akurat na biotonie, ale na mało płynnych spółkach możesz
mieć problem. Zlecenia czekają w kolejce, więc może być masa ludzi przed
tobą, co chcą sprzedać po 31 groszy, a i tak sprzedadzą ci PKC ;)

Data: 2009-08-23 22:50:20
Autor: JanekW
bioton
ok. czyli nie jest to takie proste jakby się mogło wydawać ;)

dzięki.

Janek

Data: 2009-08-23 21:18:36
Autor: XXL
bioton
JanekW <janekw@op.pl> napisał(a): ok. czyli nie jest to takie proste jakby się mogło wydawać ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Oczywiście, że to nie jest proste. Inaczej wszyscy by zarabiali krocie w łatwy
sposób. Tylko kto by był przegrany?

Data: 2009-08-24 09:09:09
Autor: Zdenio
bioton
teoretycznie jest to mozliwe i to chyba kazdy gracz GPW by tak chcial...
- jak juz inni pisali trzeba uwzglednic kolejki itp...
- a takze teraz patrzysz na wykres historyczny :), a wiec po kazdej takiej zmianie widzisz co sie dzialo, no ale nie wiesz co bedzie sie działo, bo dobrze moze byc tak ze obserwsujesz kurs i kupisz po 0,3 aby sprzedac po 0,31 - a tutaj jednak kurs idzie w doł na 0,28 albo idzie w gore na te 0,31 Ty sprzedajesz akcje a kurs rosnie jeszcze np: na 0,33.

Data: 2009-08-25 15:41:20
Autor: Lech Dubrowski
bioton
[...]

Ale jak pojawia sie w systemie przeciwstawne zlecenia S i K o identycznej cenie i wolumenie to system je wykona od razu. Wiem to bo czasami udawolo mi sie sprzedac lub kupic akcje w ten sposob. Wystarczy tylko wystarczy tylko podzielic depozyt na pol. ale to zaden interes dla jednego inwestora bo prowizje zjedza zysk

Leszek

bioton