bioton

Data: 2009-08-24 09:09:09
Autor: Zdenio
bioton
teoretycznie jest to mozliwe i to chyba kazdy gracz GPW by tak chcial...
- jak juz inni pisali trzeba uwzglednic kolejki itp...
- a takze teraz patrzysz na wykres historyczny :), a wiec po kazdej takiej zmianie widzisz co sie dzialo, no ale nie wiesz co bedzie sie działo, bo dobrze moze byc tak ze obserwsujesz kurs i kupisz po 0,3 aby sprzedac po 0,31 - a tutaj jednak kurs idzie w doł na 0,28 albo idzie w gore na te 0,31 Ty sprzedajesz akcje a kurs rosnie jeszcze np: na 0,33.

Użytkownik "JanekW" <janekw@op.pl> napisał w wiadomości news:h6s8o5$2i2$1news.onet.pl...
Witam,

Pytanie trochę może proste ale byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Bioton w piątek wahał się pomiędzy 0,3 i 0,31.  Podczas całej sesji wahnięć było około 15.

Zmiana o 1 grosz przy tej cenie to 3%. Czy to oznacza iż ustawiając zlecenia zakupu po cenie 0.3 i później sprzedaży po 0.31 można było w ciągu dnia zarobić 15*3% =45% ? (minus prowizja DM).

Czy dobrze rozumuję mechanizm giełdy? Czy jest tu jeszcze jakiś element tej układanki którego nie uwzględniłem?

Dodam iż po 5 wahnięciach dość naturalne i w miarę bezpieczne wydawałoby się wejść właśnie w taki układ kupna sprzedaży akcji Biotonu.

Pozdrawiam,
Janek

Data: 2009-08-25 15:41:20
Autor: Lech Dubrowski
bioton
[...]

Ale jak pojawia sie w systemie przeciwstawne zlecenia S i K o identycznej cenie i wolumenie to system je wykona od razu. Wiem to bo czasami udawolo mi sie sprzedac lub kupic akcje w ten sposob. Wystarczy tylko wystarczy tylko podzielic depozyt na pol. ale to zaden interes dla jednego inwestora bo prowizje zjedza zysk

Leszek

bioton