[alior] bitdefender do każdej karty

Data: 2009-03-09 17:01:42
Autor: krecik
[alior] bitdefender do każdej karty
Witam,

Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac BitDefender.
Mam wejśc na stronę www.bitdefender.com/mastercardvirusprotection/alior/ i
kliknąc Sign-Up Now.
Tylko, że taka strona nie istnieje.
Posłałem maila z zapytaniem do banku ale nie odpisali mi.

Ktoś coś wie na ten temat?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-09 17:18:41
Autor: Adam S.
[alior] bitdefender do każdej karty
Ktoś coś wie na ten temat?

Było na początku marca. Ktoś podał ten adres
http://mastercard.bitdefender.com/ALIOR/

as

Data: 2009-03-10 14:03:04
Autor: blad
[alior] bitdefender do każdej karty
Użytkownik "Adam S."
Było na początku marca. Ktoś podał ten adres
http://mastercard.bitdefender.com/ALIOR/

zobaczcie na temat BitDefendera info z 9 lutego
http://tinyurl.com/ajde7j
tytuł: Producenci zabezpieczeń powinni lepiej się zabezpieczyć
dotyczy:
"... włamania do bazy danych głównego serwisu Kaspersky Labs oraz portugalskiej (prawdopodobnie jest to kraj pochodzenia hakera) witryny BitDefender. Obie firmy są dobrze znane z produkcji oprogramowania antywirusowego, jak i przeznaczonego do bardziej kompleksowej ochrony komputera."
atakujący mógł "dowiedzieć się praktycznie wszystkiego - poznać administracyjne hasła dostępu do bazy, jak i listę zarejestrowanych klientów wraz z ich danymi, przedłużyć sobie klucz licencyjny, zamieszać w zamówieniach w sklepie internetowym czy podmienić treści dowolnej strony. "
*** blad ***

Data: 2009-03-09 19:44:26
Autor: Błażej
[alior] bitdefender do każdej karty
Posłałem maila z zapytaniem do banku ale nie odpisali mi.

Rozumiem, że to jest właśnie ta wyższa kultura bankowości....

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-09 12:29:02
Autor: BK
On 9 Mar, 19:44, "Błażej" <e...@poczta.fm> wrote:
> Posłałem maila z zapytaniem do banku ale nie odpisali mi.

Rozumiem, że to jest właśnie ta wyższa kultura bankowości....

Pozdrawiam.

Nie wiem Panowie ale mam wrazenie, ze sie niektorzy nabawili aloro-
paranoi.

Jak sie tylko cos pojawi to odrazu macie pretensje do Aliora ;-)

Oferta/promocja to akurat dzialanie MasterCard oferuje to Pekao, Bos,
Alior i pewnie klika innych bankow. Ale jak sie pojawi o to pytanie to
od razu watki sa do Aliora ;)

Data: 2009-03-09 12:30:17
Autor: BK
bitdefender do każdej karty
A dobra dopiero zauwazylem, ze w linku jest Alior ;)))

Data: 2009-03-09 20:09:27
Autor: pwz
krecik pisze:
Witam,

Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac
(...)

Pytałeś o to w zeszłym tygodniu i dostałeś już odpowiedź. Moim zdaniem jesteś zwykłym złodziejem, bo każdy spamer to złodziej. Czytaj więcej tu:
http://tinyurl.com/bm2gqn
pwz

Data: 2009-03-09 20:11:52
Autor: pwz
pwz pisze:
krecik pisze:
[...]

P.S. Miałem przekierować sporo moich środków do banku, który tak nieudolnie reklamujesz. Dzięki tego typu postom na pewno już tego nie uczynię.
pwz

Data: 2009-03-09 12:25:58
Autor: BK
On 9 Mar, 20:11, pwz <pz-grupy_dyskusy...@jedi.pl> wrote:
pwz pisze:

> [...]

P.S. Miałem przekierować sporo moich środków do banku, który tak
nieudolnie reklamujesz. Dzięki tego typu postom na pewno już tego nie

Ale o ktorym banku mowisz? :)

Oferta nie jest banku tylko mastercarda, maja ja chyba wszystkie banki
wydajace MC dla klientow biznesowych :)

Data: 2009-03-09 20:33:01
Autor: kleksik
[alior] bitdefender do każdej karty
P.S. Miałem przekierować sporo moich środków do banku, który tak nieudolnie reklamujesz. Dzięki tego typu postom na pewno już tego nie uczynię.
pwz

myślisz, ze to sporo te twoje uciułane 10 zł kieszonkowego ?

Data: 2009-03-09 20:22:11
Autor: aneczka.jedna
spamer kanciarz
Data: 2009-03-09 21:27:07
Autor: krecik
spamer kanciarz

Użytkownik " aneczka.jedna" <aneczka.jedna@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp3tpj$5gl$1inews.gazeta.pl...
identycznej treści watki już dwa razy zakładałeś spamerze
28 lutego Autor: news.neostrada.pl qbczyk@wp.pl
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.biznes.banki&tid=1213128&MID=%3Cgoei3l%245ef%241%40news.task.gda.pl%3E

1 marca Autor: news.task.gda.pl qbczyk@wp.pl
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.biznes.banki&tid=1213130&MID=%3Cgoejvn%24d42%241%40news.task.gda.pl%3E

--

A jednak się wysłało.
No to przepraszam ale był to SPAM niecelowy.

Pozdrawiam

[alior] bitdefender do każdej karty