[alior bank]bitdefender do każdej karty debetowej

Data: 2009-03-01 19:26:03
Autor: news.task.gda.pl
[alior bank]bitdefender do każdej karty debetowej
Witam,

Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac BitDefender.
Mam wejśc na stronę www.bitdefender.com/mastercardvirusprotection/alior/ i
kliknąc Sign-Up Now.
Tylko, że taka strona nie istnieje.
Posłałem maila z zapytaniem do banku ale nie odpisali mi.

Ktoś coś wie na ten temat?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-01 10:49:27
Autor: Peet
bitdefender do każdej karty debetowej
Data: 2009-03-01 22:56:11
Autor: kashmiri
bitdefender do każdej karty debetowej

"Peet" <wiesmin@gmail.com> wrote in message news:9361b3b9-0113-4914-8ae6-2dfc6976c776c11g2000yqj.googlegroups.com...
Może stronka bosiu podpasuje:
http://mastercard.bitdefender.com/bos/account.php?action=new

Dzięki za inspirację. Znalazłem:

http://mastercard.bitdefender.com/alior

pzdr.
k.

Data: 2009-03-01 20:33:27
Autor: MK
"bartekk" <krabar@gmail.com> wrote in message news:goelrd$aqo$1inews.gazeta.pl...

http://mastercard.bitdefender.com/ALIOR/

BIN 556080

MK

Data: 2009-03-01 22:32:51
Autor: kashmiri
[...]

Już pytałeś dzisiaj, niepotrzebnie powtarzasz posta :)

Data: 2009-03-02 07:36:27
Autor: pwz
news.task.gda.pl pisze:
Witam,

Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac BitDefender.
Mam wejśc na stronę
(...)
Ktoś coś wie na ten temat?

IMHO to wyjaśnia wszystko w tym wątku:
http://tinyurl.com/boryv4
pwz

Data: 2009-03-02 00:26:53
Autor: BK
On 2 Mar, 07:36, pwz <pz-grupy_dyskusy...@jedi.pl> wrote:
news.task.gda.pl pisze:

> Witam,

> Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac BitDefender.
> Mam wejśc na stronę
(...)
> Ktoś coś wie na ten temat?

IMHO to wyjaśnia wszystko w tym wątku:http://tinyurl.com/boryv4
pwz

Tak teraz na grupie nie mozna juz o nic zapytac bo zawsze bedzie to
nawiazanie do jakiegos banku lub produktu ;)

Data: 2009-03-02 17:55:44
Autor: pwz
bitdefender do każdej karty debetowej
BK pisze:
(...)
[...]

Nieee no, po prostu czasami "aż boli", kiedy z dziwnego adresu/IP przychodzi zapytanie, a po chwili odpowiedź z super-marketingowym opisem... Ale fakt, jestem na tym punkcie mocno przeczulony.
pwz

[alior bank]bitdefender do każdej karty debetowej