bitmarket.pl

Data: 2019-07-12 22:41:24
Autor: Jacek Maciejewski
bitmarket.pl
Padła giełda bitmarket.pl. Miałem tam parę groszy dla zabawy. Ma ktoś
pojęcie czy mam szanse odzyskać wkład?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-07-13 01:34:18
Autor: Dawid Rutkowski
bitmarket.pl
Piękny kolejny amber gold. Ludzie to się nigdy nie nauczą...
Choć tu raczej trafił swój na swego, kto trzyma na takiej gieldzie poważną kasę/krypto? Albo idiota albo spekulant (teraz się ładnie mówi "day-trading").

A swoją drogą pyfanie techniczne o "rozsądną oszczędność" - ile kosztuje przelew z takiej giełdy do swojego portfela BTC (i vice versa)? I ile przelew PLN na konto w polskim banku? Albo EUR w banku w SEPA? Bo już $ na pewno drożej.

Data: 2019-07-13 10:49:07
Autor: Jacek Maciejewski
bitmarket.pl
Dnia Sat, 13 Jul 2019 01:34:18 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

Piękny kolejny amber gold. Ludzie to się nigdy nie nauczą...
Choć tu raczej trafił swój na swego, kto trzyma na takiej gieldzie poważną kasę/krypto? Albo idiota albo spekulant (teraz się ładnie mówi "day-trading").
Bez przesady. Miałem tam jakieś 300 zł dla zabawy w spekulację :) I to
od paru dni, właśnie miałem przelać z powrotem ale mnie trafiło :) --
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-07-13 14:35:13
Autor: Roman Tyczka
bitmarket.pl
On Sat, 13 Jul 2019 01:34:18 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

Piękny kolejny amber gold. Ludzie to się nigdy nie nauczą...

To nie ma nic wsólnego z amber goldem, tam ludzie nie wpłacali kasy, żeby
czekać aż urośnie tylko handlowali krypto, czyli jak mówisz trejdowali,
dokładnie tak samo jak na GPW, tylko swobodniej, taniej i łatwiej.
A upadek giełdy nie jest związany z naturą bitcoina czy innej kryptowaluty,
lecz po prostu zwykłym złodziejstwem i kombinatorstwem.

Roman Tyczka

Data: 2019-07-13 05:47:43
Autor: Dawid Rutkowski
bitmarket.pl
W dniu sobota, 13 lipca 2019 14:35:15 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:
> [...]

A upadek giełdy nie jest związany z naturą bitcoina czy innej kryptowaluty,
lecz po prostu zwykłym złodziejstwem i kombinatorstwem.

Hehe, przeczytaj to, co napisałeś, i sam znajdziesz podobieństwa - a wręcz to, że z amber gold wspólne jest wszystko (no, może trochę krótszy horyzont czasowy).

"nie wpłacali kasy" - jak to nie? I Plichcie wpłacali, i na tą giełdę wpłacali - przelewali na konto giełdy zarówno fiat jak i krypto. Na giełdzie mieli taką samą iluzję możliwości wypłaty i takie same zerowe gwarancje jak w AG.

Nie "czekać aż urośnie"? A czym jest "trejdowanie"? Jedna różnica, że czeka się krócej. Chyba że się nie trafi - "co to jest długoterminowa inwestycja?" - "to każda nietrafiona inwestycja krótkoterminowa" - innymi słowy: "to będzie dla dzieci" ;P

"swobodniej, taniej i łatwiej" - i jeszcze dodaj "szybciej można zarobić" - czy to nie to samo, co wpłacić do AG, a nie na lokatę czy do funduszu inwestycyjnego? "swobodniej, taniej i łatwiej" == "duzo niebezpieczniej".

"upadek nie jest związany z naturą bitcoina" - a kto tak twierdzi? Tak samo upadek AG nie był związany z naturą złota.

"złodziejstwo i kombinatorstwo" - no, to się w końcu zgadzasz, że coś wspólnego jest. Zaś samo "inwestowanie" w bitcoina, czyli zwykła spekulacja czymś, co nie istnieje, jest takim samym złodziejstwem (niby okrada się baranów, będących dobrowolnymi honorowymi dawcami kapitału, ale jednak się okrada) i hazardem jak każdy inny.
Stąd moje stwierdzenie, że jak ktoś tam stracił dużą kasę, to trafił swój na swego (tylko mądrzejszego).

Data: 2019-07-13 15:09:57
Autor: Jacek Maciejewski
bitmarket.pl
Dnia Sat, 13 Jul 2019 05:47:43 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

Stąd moje stwierdzenie, że jak ktoś tam stracił dużą kasę, to trafił swój na swego (tylko mądrzejszego).

No i bardzo głupie jest to widzenie wszędzie złodziei. Co, uważasz tych
co grają na wahaniach kursów za złodziei? Bo co niby ma znaczyć "swój na
swego"? --
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-07-13 07:08:31
Autor: Dawid Rutkowski
bitmarket.pl
W dniu sobota, 13 lipca 2019 15:09:59 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

No i bardzo głupie jest to widzenie wszędzie złodziei. Co, uważasz tych
co grają na wahaniach kursów za złodziei? Bo co niby ma znaczyć "swój na

Głupie to jest nie widzieć złodzieja tam, gdzie ma to prawie wypisane na czole.

A o graczach na wahaniach kursów mam równie złe zdanie - to jest po prostu hazard, a wygrać można tylko wtedy, gdy jakiś baran da się ostrzyc. Żadnej różnicy z pokerem nie widzę - a poker na pieniądze jest dość mocno reglamentowany - i to samo powinno być zrobione z forexem, choć to i tak małe piwo w porównaniu z derywatami.

Stąd moje stwierdzenie o trafieniu - nie chodzi tu oczywiście o tych, co stracili kilkaset zł, bo to tak, jak iść do kasyna - tylko o tych, co płaczą, ze potracili setki tysięcy. Oczywiście ktoś ich okradł - ale sposób, w jakie te tysiące zdobyli (chyba że to już przypadki skrajnej głupoty - do dziś pamiętam list zasmuconej życiem dziewczyny - kupili za pożyczone pieniądze akcje na górce - i zaraz walnęło - i teraz muszą cały czas pracować, żeby spłacać kredyt, i nie mogą się pobrać) niewiele się od tego, co ich samych spotkało, różnił.

Jak masz pieniądze, trzymaj je w bezpiecznym miejscu. Wpłatę ich na taką giełdę porównałbym ze schowaniem ich w porzuconym samochodzie na ulicy.
Sposób dobry na narkotyki czy pranie brudnej kasy - bo tam jest odpowiednie przebicie, stosunek czystej kasy do brudnej to jak 10:1.
A "uczciwi day-traderzy" powinni wziąć się do uczciwej pracy..

Data: 2019-07-13 17:30:26
Autor: J.F.
bitmarket.pl
Dnia Sat, 13 Jul 2019 07:08:31 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
napisał(a):
[...]

Ale zaraz zaraz - rozroznijmy ryzyko spekulacyjne, i nieuczciwa
gielde. Albo i uczciwa gielde, za to nieuczciwego
ministra/prokuratora/komisje/urzad skarbowy :-)

Jak masz pieniądze, trzymaj je w bezpiecznym miejscu.

Czyli gdzie ?
w obligacjach SP, w banku, w Amber Gold, w funduszu inwestycyjnym ?

Bank moze zbankrutowac, fundusz moze poniesc straty ... albo okrasc.

Wpłatę ich na taką giełdę porównałbym ze schowaniem ich w porzuconym samochodzie na ulicy.

Ale ze bitcoin, czy ta gielda taka podejrzana ?

A "uczciwi day-traderzy" powinni wziąć się do uczciwej pracy.

W banku ? :-)

J.

Data: 2019-07-13 18:21:46
Autor: Wojciech Bancer
bitmarket.pl
On 2019-07-13, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Czyli Ty widziałeś złodzieja w najstarszej polskiej giełdzie bitcoin?
"Sprawdzam", pokaż mi te złodziejskie czoło proszę.

[...]

Jak masz pieniądze, trzymaj je w bezpiecznym miejscu.

Nie ma bezpiecznych miejsc.

Wpłatę ich na taką giełdę porównałbym ze schowaniem ich w porzuconym samochodzie na ulicy.

A jak chcesz inaczej wymieniać btc?

Sposób dobry na narkotyki czy pranie brudnej kasy - bo tam jest odpowiednie przebicie, stosunek czystej kasy do brudnej to jak 10:1.
A "uczciwi day-traderzy" powinni wziąć się do uczciwej pracy.

A co nazwiesz uczciwą pracą? Nakurwianie łopatą od świtu do zmierzchu?

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-07-13 09:41:41
Autor: Dawid Rutkowski
bitmarket.pl
On 2019-07-13, Dawid Rutkowski wrote:

[...]

> Głupie to jest nie widzieć złodzieja tam, gdzie ma to prawie wypisane na czole.

Czyli Ty widziałeś złodzieja w najstarszej polskiej giełdzie bitcoin?
"Sprawdzam", pokaż mi te złodziejskie czoło proszę.

Poczytaj materiały z linku w drugim poście - ostrzeżenia były w czerwcu.

> Jak masz pieniądze, trzymaj je w bezpiecznym miejscu.

Nie ma bezpiecznych miejsc.

Ale są bardzo niebezpieczne, porównywalne do wrzucenia ich do śmieci.

> Wpłatę ich na taką giełdę porównałbym ze schowaniem ich w porzuconym > samochodzie na ulicy.

A jak chcesz inaczej wymieniać btc?

Wymienić - i do swojego portfela.
Doczytałeś, że piszę o tych, co trzymają grubą kasę (fiat i bit) na KONCIE GIEŁDY?
Oczywiście tak jest taniej, przelew kosztuje - ale oszczędność musi być rozsądna.
To jedno - a jeśli nie chodziło o głupią oszczędność, to już tylko o spekulantów.
NIE o "normalnie" wymieniających btc.

> [...]
> A "uczciwi day-traderzy" powinni wziąć się do uczciwej pracy.

A co nazwiesz uczciwą pracą? Nakurwianie łopatą od świtu do zmierzchu?

Jeśli nie jest to kopanie dołów i ich zakopywanie - choć i to czasem się przydaje, właśnie po to, żeby pomóc w zakończeniu kryzysu wywołanego przez spekulantów.
Po uczciwej pracy zostaje ślad w postaci wartości dodanej - a nie tylko taki, że baran został ostrzyżony.

Data: 2019-07-13 19:52:43
Autor: Wojciech Bancer
bitmarket.pl
On 2019-07-13, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

[...]

Czyli Ty widziałeś złodzieja w najstarszej polskiej giełdzie bitcoin?
"Sprawdzam", pokaż mi te złodziejskie czoło proszę.

Poczytaj materiały z linku w drugim poście - ostrzeżenia były w czerwcu.

Wow, to strasznie długo. Mamy przecież grudzień... oh, wait, mamy 1 połowę
lipca.

> Jak masz pieniądze, trzymaj je w bezpiecznym miejscu.
Nie ma bezpiecznych miejsc.
Ale są bardzo niebezpieczne, porównywalne do wrzucenia ich do śmieci.

I *najstarszą* giełdę uznajesz za niebezpieczną, bo?

A jak chcesz inaczej wymieniać btc?

Wymienić - i do swojego portfela.

A jak ktoś chce grać/spekulować, to jak ma to robić?

Doczytałeś, że piszę o tych, co trzymają grubą kasę (fiat i bit) na KONCIE GIEŁDY?

Może obracali takimi pieniędzmi. Co w tym dziwnego?

Oczywiście tak jest taniej, przelew kosztuje - ale oszczędność musi być rozsądna.
To jedno - a jeśli nie chodziło o głupią oszczędność, to już tylko o spekulantów.
NIE o "normalnie" wymieniających btc.

Czyli spekulant to wg Ciebie złodziej, skoro "trafił swój na swego"?

Po uczciwej pracy zostaje ślad w postaci wartości dodanej - a nie tylko taki, że baran został ostrzyżony.

A, czyli fryzjer to też nie jest uczciwa praca?
I jak pójdziesz do kina i film Ci się nie spodoba, to firma też jest nieuczciwa,
bo nie miałeś wartości dodanej. Kumam.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-07-14 06:11:48
Autor: Dawid Rutkowski
bitmarket.pl
On 2019-07-13, Dawid Rutkowski wrote:

[...]

> Poczytaj materiały z linku w drugim poście - ostrzeżenia były w czerwcu.

Wow, to strasznie długo. Mamy przecież grudzień... oh, wait, mamy 1 połowę
lipca.

Wow, coś słaby reflex mają day-traderzy.
Chyba mamy różne zdania na ich temat.

> Ale są bardzo niebezpieczne, porównywalne do wrzucenia ich do śmieci.

I *najstarszą* giełdę uznajesz za niebezpieczną, bo?

Bo każda jest niebezpieczna.
A ta to była "najstarsza" może (choć dpomena to nie giełda), ale "stara", co mogłoby się równać "zaufana", zdecydowanie nie.
"Jaka jest różnica między USA a UK? W UK 100 mil to daleko, w USA 100 lat to długo".

> Wymienić - i do swojego portfela.

A jak ktoś chce grać/spekulować, to jak ma to robić?

Niech robi - ale niech potem nie płacze, że stracił - o takich i o to mi chodzi.
A rozpaczają, bo potracili te 49k $ ($, które nigdy nie istniały) za bitcoina - a sądzili, że interes życia zrobili.

> Doczytałeś, że piszę o tych, co trzymają grubą kasę (fiat i bit) na KONCIE GIEŁDY?

Może obracali takimi pieniędzmi. Co w tym dziwnego?

Nic dziwnego, tylko głupiego - j.w.
Byli głupi a teraz płaczą.

> [...]
> NIE o "normalnie" wymieniających btc.

Czyli spekulant to wg Ciebie złodziej, skoro "trafił swój na swego"?

Tak, pisałem już o tym.
I proponowany sposób ich traktowania to jedyna rzecz, w jakuej zgadzam się z bolszewikami.

> Po uczciwej pracy zostaje ślad w postaci wartości dodanej - a nie tylko taki, > że baran został ostrzyżony.

A, czyli fryzjer to też nie jest uczciwa praca?

A fryzjera skąd wziłeś? Czy już -nomen omen - na główkę padło?

I jak pójdziesz do kina i film Ci się nie spodoba, to firma też jest nieuczciwa, bo nie miałeś wartości dodanej. Kumam.

Jak idę dokina, to nie biorę 100k $ i nie kładę ich na czas seansu na stoliku przy wejściu, bo "ufam tej uczciwej firmie". Teraz kumasz?

Data: 2019-07-14 21:53:00
Autor: Wojciech Bancer
bitmarket.pl
On 2019-07-14, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

Może obracali takimi pieniędzmi. Co w tym dziwnego?

Nic dziwnego, tylko głupiego - j.w.
Byli głupi a teraz płaczą.

A, czyli wg Ciebie ktoś kto postępuje głupio może być okradziony?
Przy czym o tym czy postępuje głupio uznaniowo decydujesz Ty? :)

Czyli spekulant to wg Ciebie złodziej, skoro "trafił swój na swego"?

Tak, pisałem już o tym.
I proponowany sposób ich traktowania to jedyna rzecz, w jakuej zgadzam się z bolszewikami.

Aha. Czyli generalnie w tym temacie nie powinieneś się wypowiadać,
bo jesteś osobą uprzedzoną, a przez to nieobiektywną.

Po uczciwej pracy zostaje ślad w postaci wartości dodanej - a nie tylko taki, że baran został ostrzyżony.

A, czyli fryzjer to też nie jest uczciwa praca?

A fryzjera skąd wziłeś? Czy już -nomen omen - na główkę padło?

Z Twojego "zajebistego" hasła o wartości dodanej.
Fryzjer jakby nie rzec, nic nie dodaje, wręcz ucina.
Wg Twojej definicji jest to praca nieuczciwa.

[...]

Ale pisałeś o "wartości dodanej", a nie braniu 100k $.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-07-16 02:59:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bitmarket.pl

"Dawid Rutkowski" a285ba6a-00f0-472f-bef6-f4cf3e02dfbe@googlegroups.com

: to jest po prostu hazard, a wygrać można tylko
: wtedy, gdy jakiś baran da się ostrzyc.

Skoro jedni zarobili fortuny -- inni musieli stracić w sumie
także fortuny. IMO fortuny zarabiają nieliczni -- którzy
sterują BTC, zaś tracą niezorientowane masy regularnie
strzyżonych owieczek i baranów...

Niezupełnie tak:
  100 bossów zarobiło po 100 milionów platynowych
  100 milionów baranów straciło po 100 platynowych

bo BTC generuje także koszty, więc być może tak:
  100 bossów zarobiło po 100 milionów platynowych
  200 milionów baranów straciło po 100 platynowych

Mechanizmów podobnych do BTC jest masa plejad...

-=-

Ale czy na pewno BTC strzyże baranie skóry?
Toż pasterze opiekują się swymi baranami -- czy BTC
jakoś dokarmia swą trzodę, strzeże przed wilkami bądź chłodem?...

IMO BTC to zastawione wnyki... Czasami jedynie zerwą
naskórek, czasami ofiara straci swe biologiczne życie...

   https://www.youtube.com/watch?v=3yT2FSq_LGA
   https://www.youtube.com/watch?v=A53VBD6LAak&t=63s

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-07-14 07:19:38
Autor: J.F.
bitmarket.pl
Dnia Sat, 13 Jul 2019 15:09:57 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
[...]

Moze troche za duzo powiedziane ... a pomysl - na czym oni zarabiaja ?

No i w druga strone - namnozylo sie tych platform forexowych, reklamy
co chwile przysylaja ... tu o te drobne prowizje chodzi, czy bankierzy
wyszukali sobie klientow do strzyzenia ? :-)

J.

Data: 2019-07-13 15:19:59
Autor: Robert Tomasik
bitmarket.pl
W dniu 13.07.2019 o 14:47, Dawid Rutkowski pisze:

[...]

O zagrożeniach związanych z BitCoinem, to chyba nawet tu pisaliśmy tak z
rok temu chyba. BitCoin sam w sobie jest dobrym pomysłem, ale dotąd,
dokąd ludzie mają do niego zaufanie. Kilka takich wtop i tacy powszeni
użytkownicy zaczną odchodzić. Zamieniając BTC na normalną walutę
automatycznie spowodują spadek kursu.

Każda waluta jest na to wrażliwa i dlatego istnieją rożne mechanizmy
zapobieganiu tego.

Data: 2019-07-14 07:24:19
Autor: J.F.
bitmarket.pl
napisał(a):
[...]

A czym sie rozni fundusz inwestycyjny od AG ? :-)

"upadek nie jest związany z naturą bitcoina" - a kto tak twierdzi?
Tak samo upadek AG nie był związany z naturą złota.

No ale tu mamy jakby zwykle zlodziejstwo, a nie nietrafiona
inwestycje/spekulacje ...

J.

Data: 2019-07-13 09:34:31
Autor: Roman Tyczka
bitmarket.pl
On Fri, 12 Jul 2019 22:41:24 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

Padła giełda bitmarket.pl. Miałem tam parę groszy dla zabawy. Ma ktoś
pojęcie czy mam szanse odzyskać wkład?

Szanse bliskie zeru, ale tym razem ludzie się poważnie organizują i chcą
działać, więc warto się zainteresować, zacznij stąd:

https://bithub.pl/wiadomosci/upadek-bitmarket-informacje/

Roman Tyczka

Data: 2019-07-13 10:41:27
Autor: Jacek Maciejewski
bitmarket.pl
Dnia Sat, 13 Jul 2019 09:34:31 +0200, Roman Tyczka napisał(a):

[...]

Dzięki za info. --
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-07-13 13:35:58
Autor: J.F.
bitmarket.pl
[...]

No to bedzie mial prokurator ciekawa sprawe.
Wystarczy aresztowac paru podejrzanych w Polsce, czy czekaja dlugie
wycieczki do Londynu ? :-)

J.

Data: 2019-07-13 09:34:33
Autor: Szymon
bitmarket.pl
Padła giełda bitmarket.pl. Miałem tam parę groszy dla zabawy. Ma ktoś
pojęcie czy mam szanse odzyskać wkład?

Szanse marne. Większe na to, że będziesz zeznawać w prokuraturze i/lub w sądzie jako świadek o statusie poszkodowanego.

Data: 2019-07-13 17:05:17
Autor: ąćęłńóśźż
bitmarket.pl
Kto to jest świadek o statusie poszkodowanego?
I dlaczego policja miałaby przesłuchiwać w prokuraturze?

-- -- -
zeznawać w prokuraturze i/lub w sądzie jako świadek o statusie poszkodowanego.

Data: 2019-07-13 08:31:27
Autor: Dawid Rutkowski
bitmarket.pl
W dniu sobota, 13 lipca 2019 17:05:47 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

Kto to jest świadek o statusie poszkodowanego?
Zapewne poszkodowany, który zeznaje jako świadek.
Chyba że jako poszkodowany ma prawo odmówić składania zeznań?

I dlaczego policja miałaby przesłuchiwać w prokuraturze?

A tą policję skąd wytrzasnąłeś?

Data: 2019-07-14 21:37:46
Autor: ąćęłńóśźż
bitmarket.pl
Widziałeś kiedyś przesłuchującego prokuratora?

-- -- -
A tą policję skąd wytrzasnąłeś?

Data: 2019-07-15 15:11:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bitmarket.pl

"ąćęłńóśźż" 5d2b848a$0$525$65785112@news.neostrada.pl

Widziałeś kiedyś przesłuchującego prokuratora?

Ja widziałem -- w prokuraturze. Widziałem i słyszałem,
choć sprawa mnie nie dotyczyła.
Zapamiętałem z tego przesłuchania coś na kształt:

     https://youtu.be/9A9ZxIrc9CE?t=270

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-07-15 16:29:34
Autor: Szymon
bitmarket.pl
W dniu 2019-07-14 o 21:37, ąćęłńóśźż pisze:
Widziałeś kiedyś przesłuchującego prokuratora?

Tak, np. w sądzie.

Data: 2019-07-15 17:45:32
Autor: ąćęłńóśźż
bitmarket.pl
No żesz qrwa walnąłeś jak animinka o betona, pisałeś o ZEZNAWANIU w PROKURATURZE.
A poza "np." to jeszcze gdzie widziałeś?

-- --
np. w sądzie.

Data: 2019-07-15 19:56:21
Autor: Szymon
bitmarket.pl
W dniu 2019-07-15 o 17:45, ąćęłńóśźż pisze:
No żesz qrwa walnąłeś jak animinka o betona, pisałeś o ZEZNAWANIU w PROKURATURZE.
A poza "np." to jeszcze gdzie widziałeś?

Nie bardzo rozumiem, co chcesz powiedzieć, ale jeśli przeczytasz informację z linku poniżej to może trochę więcej będziesz wiedział:

https://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/swiadek/86844,Jak-przebiega-przesluchanie-swiadka.html

Data: 2019-07-15 16:29:06
Autor: Szymon
bitmarket.pl
Zapewne poszkodowany, który zeznaje jako świadek.

Nie każdy świadek jest poszkodowanym.

Chyba że jako poszkodowany ma prawo odmówić składania zeznań?

Nie ma prawa, ale w pewnych okolicznościach może nie być wiarygodny - może być stronniczy, skoro jest poszkodowanym.

Data: 2019-07-15 16:27:22
Autor: Szymon
bitmarket.pl
W dniu 2019-07-13 o 17:05, ąćęłńóśźż pisze:
Kto to jest świadek o statusie poszkodowanego?

To taki jegomość, który oprócz składania zeznań jest także poszkodowanym.

I dlaczego policja miałaby przesłuchiwać w prokuraturze?

Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa można złożyć na policji lub przesłać do prokuratury.

bitmarket.pl