biura maklerskie

Data: 2009-04-24 15:49:35
Autor: WOJSAL
biura maklerskie
Zamierzam zmienic biuro maklerskie.
Inwestuje w akcje, w kontrakty (bez daytradingu),
przez siec, z Linuksa (czyli zadne tam aplikacje
windziarskie, czy "znakomite rozwiazania pod IE"
w aplikacjach webowych mnie nie interesuja).

Jakie biuro polecacie? jakie odradzacie?
Podzielcie sie, prosze, Waszymi doswiadczeniami.
Interesuja mnie zarowno "plusy dodatnie" jak i
"plusy ujemne" poszczegolnych biur.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-04-24 16:50:06
Autor: Dombrek
biura maklerskie
Jak nie grasz daytrading, to bierz najtańsze biuro.
Dombrek

Data: 2009-04-27 11:29:50
Autor: WOJSAL
biura maklerskie
Dombrek pisze:
Jak nie grasz daytrading, to bierz najtańsze biuro.
Dombrek

Tzn. ktore?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-04-24 17:06:25
Autor: Dieter
biura maklerskie
ING

D.

Data: 2009-04-24 21:16:18
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
biura maklerskie
Jak bedziesz zarabial, to kazde jest dobre.
Pol zlotego w jedna czy druga strone niczego zmieni.

Pzdr
RK

Data: 2009-04-24 22:42:08
Autor: marfi
biura maklerskie
Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> napisał w wiadomości news:gst367$d4f$1inews.gazeta.pl...

Jak bedziesz zarabial, to kazde jest dobre.
bredzisz czy pracujesz w domu maklerskim?

Pol zlotego w jedna czy druga strone niczego zmieni.
zależy czym dysponujesz. - pół złotego nie robi wielkiej różnicy ale 0,1% tak..

--
marfi

Data: 2009-04-25 11:20:13
Autor: Dombrek
biura maklerskie
Pol zlotego w jedna czy druga strone niczego zmieni.
zależy czym dysponujesz. - pół złotego nie robi wielkiej różnicy ale 0,1% tak..

Chyba masz na myśli 0,1p%
Dombrek

Data: 2009-04-27 11:31:42
Autor: WOJSAL
biura maklerskie
Robert Krassowski. Alkortrade pisze:
Jak bedziesz zarabial, to kazde jest dobre.

Niekazde. Nie tylko prowizje sie licza. Rowniez jakosc aplikacji,
wygoda skladania zlecen, szybkosc pracy serwera itp.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-04-27 13:52:01
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
biura maklerskie

Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w
Robert Krassowski. Alkortrade pisze:
Jak bedziesz zarabial, to kazde jest dobre.

Niekazde. Nie tylko prowizje sie licza. Rowniez jakosc aplikacji,
wygoda skladania zlecen, szybkosc pracy serwera itp.

Zgadzam sie. Ale dotyczy to tylko i wylacznie DT, czyli praktycznie futow.
RK

Data: 2009-04-25 15:04:20
Autor: george
biura maklerskie

"WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> wrote in message news:gssg1c$rgj$1news.task.gda.pl...
[...]

na akcjach gram z mBanku.
Notowania mam z Bossy bo tu gram
na kontraktach .. układ jest ok (oba sobie chwalę).

george

Data: 2009-04-28 16:57:49
Autor: przemoN
biura maklerskie
george pisze:

na akcjach gram z mBanku.
Notowania mam z Bossy bo tu gram
na kontraktach .. układ jest ok (oba sobie chwalę).

george
mBank porażka, każdorazowe wprowadzenie/anulowanie zlecenia to klikanie i klikanie. Nie robię zbyt często zakupów (obrót miesięczny max 100k), miałem okazję kilka razy kupić akcje w lutym/marcu, to bm nie działało akurat w takich momentach w których chciałem wejść w pozycję, odradzam komukolwiek. Bossa od 2 miesięcy niezawodnie działa, NOL jest bezbłędny i intuicyjny.

przemon

biura maklerskie