biuro maklerskie- jkaie polecacie?

Data: 2009-03-08 13:08:49
Autor: maciej j.
biuro maklerskie- jkaie polecacie?
Witam.
Znajoma pracuje w PGNIG i teraz maja dostac akcje. Zeby dostać akcje muszš otworzyć rachunek w biurze maklerskim. Poniewaz sam nie mam  pojecia i nikt ze znajomych nie intersował sie tematem zapytje grupe....??
Które biuro maklerskie jest najlepsze/najtańsze do takiej jednorazowej transakcji??

Maciej

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3917 (20090307) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-03-08 13:37:04
Autor: mech
Dnia Sun, 8 Mar 2009 13:08:49 +0100, maciej j. napisał(a):

[...]

jesli to jednorazowa transakcja a nie rachunek to aktywnego handlu, to
mysle, ze emakler bedzie najlepszy (0 opłat). Szczegolnie, jesli znajoma ma
juz konto w mbanku.

Pozdrawiam,
mech

Data: 2009-03-09 08:06:52
Autor:
mech <mech^no..spam^@vp.pl> napisał(a):
> [...]

mysle, ze emakler bedzie najlepszy (0 opłat). Szczegolnie, jesli znajoma ma

Jeżeli jednak planowane jest 'trzymanie akcji' to zwracam uwagę na zapis na
stronach mBanku:

http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/emakler/#tabs=5

"Uwaga: W przypadku kiedy na rachunku przez okres pełnego 1 roku
kalendarzowego nie zostanie dokonana żadna transakcja, DI BRE pobierze opłatę
w wysokości 30 zł. Opłata ta w danym roku może nie zostać pobrana jeśli mBank
wspólnie z DI BRE postanowią o odstąpieniu od niej. Decyzją mBanku i DI BRE
pierwsza opłata może zostać pobrana najwcześniej w styczniu 2007 roku."

Data: 2009-03-08 20:04:10
Autor: ell_studente
biuro maklerskie- jkaie polecacie?
witam

z tego co wiem, to przez pierwsze 2 lata obowiazkowo narzucone jest PEKAO S.A. , dopiero po 2 latach jak bedzie mozna sprzedac akcje, bedzie sobie mozna wybrac biuro.

maciej j. w Twoim liscie z dnia 2009-03-08 13:08 bylo napisane:

Data: 2009-03-09 08:10:20
Autor:
ell_studente <ell_studente@op.pl> napisał(a):
witam

z tego co wiem, to przez pierwsze 2 lata obowiazkowo narzucone jest PEKAO S.A. , dopiero po 2 latach jak bedzie mozna sprzedac akcje, bedzie sobie mozna wybrac biuro.

Bzudra ;)

http://www.pgnig.pl/pgnig/8436/8550/

"Rachunek papierów wartościowych można otworzyć w każdym biurze/domu
maklerskim, lecz trzeba się liczyć z opłatą za otwarcie i prowadzenie tego
rachunku. Opłata powinna być określona w taryfie opłat danego biura/domu
maklerskiego. "

Dodam, że otwarcie rachunku musi nastąpić przed podpisaniem umowy
nieodpłatnego zbycia akcji PGNiG S.A. i że są to 2 różne czynności.

--

biuro maklerskie- jkaie polecacie?