biznesowe konto w USD i wymiana na PLN

Data: 2009-12-25 00:53:39
Autor: Janek Niemowa
biznesowe konto w USD i wymiana na PLN
Witam

Mam taka sytuacje - bede dostawal pieniadze za kontrakt miesiecznie w USD.
Teraz moje pytanie: jak, w ktorym banku najkorzystniej zamienic to na PLN ( jestem dopiero na etapie wyboru banku ) - moze ktos ma doswiadczenie w podobnych wymianach ?

Na dzien dzisiejszy rozwazalem takie opcje:
1) konto zlotowkowe - pieniadze przychodza, bank przelicza po swoich cenach skupu waluty ( 2.5% - 3% nizej niz kurs sredni NBP)
2) konto dolarowe i konto zlotowkowe, przychodzi na dolarowe, kiedy jest korzystny kurs to zamiana ( znowu 2.5-3% nizej )
~3) konto dolarowe, wyciagam, wymiana w kantorze, wplata PLN, opcja uciazliwa ( srednio mi sie chce jezdzic z gotowka )
4) konto dolarowe i do tego karta ( VISA czy MASTERCARD ), pytanie po jakim kursie np. wyplacam z bankomatu - pewnie znajac zycie jest to kurs 2.5-3% nizej sredniej NBP (?)

Czy ktos mial podobna sytuacje/wymienial USD->PLN, w ktorym banku bylo to najkorzystniejsze ?

Data: 2009-12-25 11:22:14
Autor: Krzysztof

"Janek Niemowa" <janek@poczta.pl> wrote in message news:hh0uug$6po$1inews.gazeta.pl...
[...]

Alior ma autodealing nawet dla indywidualnych, ceny dla kont biznesowych i za usluge autodealingu musisz znalezc w tabeli dla przedsiebiorcow. Kursy wymiany beda zblizone do miedzybanku to przy wiekszych kwotach wymiany chyba sie bedzie oplacalo. Poszukaj tez innych bankow oferujacych podobne uslugi dla biznesu, bo Alior jest chyba jedynym bankiem oferujacym takie uslugi dla osob fizycznych a to mnie przede wszystkim interesuje.

biznesowe konto w USD i wymiana na PLN