Data: 2011-03-03 20:01:55 | |
Autor: | |
błąd kasjera w banku | |
W wyniku błędu pracownika przy dokonywaniu wpłaty gotówkowej klienta na ror
powstała różnica - niedobór. Błąd polegał na mylnym wpisaniu nominałów do zestawienia w systemie liczącym, pracownik podał w systemie przyjętą ilość gotówki ale w innym - wyższym nominale stąd klient tak naprawdę wpłacił mniej natomiast system zliczył wg podanych wartości. Klient podpisał pokwitowanie wpłaty i odszedł. Po zbilansowaniu kasjer stwierdził niedobór w kasie. W trakcie sprawdzania dokumentów księgowych z zapisami w systemie znalazł błąd, nominały wpłacane rzeczywiście są inne niż pomyłkowo podał w systemie liczącym. Zapis z kamer potwierdza błąd pracownika oraz odzwierciedla jakie nominały klient wpłacił. Pytanie: jeśli klient nie przyzna się i dobrowolnie nie odda różnicy (na koncie nie można było zrobić blokady bo środki zostały już rozdysponowane przez klienta) czy pracownik ma jakieś szanse na odzyskanie pieniędzy które musi oddać z własnej kieszeni? Co na to prawo? -- |
|
Data: 2011-03-03 21:05:54 | |
Autor: Regand | |
błąd kasjera w banku | |
Data: 2011-03-03 21:52:10 | |
Autor: Hades | |
błąd kasjera w banku | |
Użytkownik "Regand" No tak. Przepis jasny, sprawa bezdyskusyjna. Juz jednak widze bezproblemowe zalatwienie sprawy gdyby pomylka zaszla w druga strone i to klient banku byl stratny. AM |
|
Data: 2011-03-03 21:53:50 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
błąd kasjera w banku | |
W dniu 03.03.2011 21:52, Hades pisze:
No tak. Przepis jasny, sprawa bezdyskusyjna. Juz jednak widze Wygra ten, kto ma w ręku nagrania i klucz do ich "przypadkowego" skasowania ;-/ |
|
Data: 2011-03-03 21:49:21 | |
Autor: Liwiusz | |
błąd kasjera w banku | |
W dniu 2011-03-03 21:01, noname-k2@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
W wyniku błędu pracownika przy dokonywaniu wpłaty gotówkowej klienta na ror Znam taki żart, może oparty na fakcie, jak przed wojną klientka wypłacała pieniądze z banku. Zorientowała się, że dostała więcej, podeszła więc do okienka i mówi, że dostała za dużo i chce zwrócić. Na to pracownik powiedział: "Szanowna pani, kasjer banku PKO nigdy się nie myli" i zamknął okienko :) -- Liwiusz |
|
Data: 2011-03-03 21:56:54 | |
Autor: Hades | |
błąd kasjera w banku | |
Użytkownik "Liwiusz" Znam taki żart, może oparty na fakcie, jak przed wojną klientka wypłacała pieniądze z banku. Zorientowała się, że dostała więcej, podeszła więc do okienka i mówi, że dostała za dużo i chce zwrócić. Na to pracownik powiedział: "Szanowna pani, kasjer banku PKO nigdy się nie myli" i zamknął okienko :) A pamieta ktos jak to kilka lat temu pewnemu mlodemu czlowiekowi w wyniku bledu systemu bankowego pojawila sie niespodziewanie na jego koncie spora gotowka? Cos mi sie przypomina ze wtedy kwestia zwrotu gotowki nie byla chyba tak oczywista i zalezala (chyba) od dobrej woli "obdarowanego". Tak bylo? AM |
|
Data: 2011-03-03 22:43:37 | |
Autor: Michal Jankowski | |
błąd kasjera w banku | |
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> writes:
Znam taki żart, może oparty na fakcie, jak przed wojną klientka Moja matka kiedyś (za PRL jeszcze) miała taki przypadek w sklepie: dostała za dużo reszty. Wróciła do sklepu ze słowami "pani się pomyliła" i tu zostało jej przerwane i została zbluzgana od najgorszych oszustek, że kasjerka się nie myli, że po odejściu od kasy i w ogóle. Wysłuchała tego spokojnie, a jak kasjerkę zatchnęło, to powiedziała, że pomyłka była w drugą stronę, że chciała oddać, ale jak tak, to da na PCK. I wyszła. MJ |
|
Data: 2011-03-03 22:51:01 | |
Autor: le fourmi | |
błąd kasjera w banku | |
patrz kurwa ile przyjmujesz pieniędzy bo to twoja wina
wypłatę zbierasz nie za damski chuj tylko za odpowiedzialność każdego to teraz pierdoli że się pomyliłaś mam nadzieje, że chodziło o dużą sumę i będziesz musiała bulić ze swojej kiesy ... |
|
Data: 2011-03-13 21:42:01 | |
Autor: Agnieszka | |
błąd kasjera w banku | |