błąd mbanku - czy ktoś rozumi e odpowiedź?

Data: 2009-12-30 21:28:28
Autor: Liwiusz
błąd mbanku - czy ktoś rozumi e odpowiedź?
plusz pisze:
mbank pobrał z mojego konta 0,1 zł tytułem "opłata za polecenie
zapłaty". Wcześniej oczywiście pobrał regulaminowe 1 zł. miesiąc
wcześniej zmniejszałem limit kredytu odnawialnego i prawdopodobnie
tutaj kryje się jakiś błąd w systemie

złożyłem reklamację i odpowiedź:

"Uprzejmie informujemy iż przedmiotowa prowizja wynika z
funkcjonalności systemu informatycznego mBanku, który przy zmianie
limitu wysokości linii kredytowej w rachunku, wymusza naliczone opłaty
w celu 'wyrównania' salda rachunku. W dniu 24.12.2009 w ramach
pozytywnej współpracy dokonaliśmy zwrotu przedmiotowej opłaty na Pana
rachunek EKONTO. Mamy nadzieję iż powyższe informacje okażą się dla
Pana pomocne i wystarczające."

Może być tak, iż (daty przykładowe):

1. Ostatnio pobrana złotówka za PZ obejmowała okres do 30 listopada
2. Kredyt odnawialny obniżyłeś 3 grudnia
3. System wymusza wówczas przeliczenie i pobranie wszystkich aktualnych prowizji, czyli 10gr za część PZ w grudniu
4. Kolejną opłatą byłoby 90gr
5. Abyś się nie burzył, 10 groszy oddali

Przynajmniej ja tak to rozumiem z tej wielce pokrętnej odpowiedzi.

--
Liwiusz

błąd mbanku - czy ktoś rozumi e odpowiedź?