błąd połowy?

Data: 2009-08-06 12:13:12
Autor: Amesty
błąd połowy?
Witam.

Mam pytanie odnośnie błędu przekroczenia połowy.

Jeżeli piłka została przeprowadzona na połowę ataku a następnie podana do  tyłu w ten sposób, że zawodnik wybija się z połowy obrony w locie łapie  piłkę i opada z nią na połowę ataku to czy powinien zostać odgwizdany błąd  połowy?

Opcja druga.
Taka sama sytuacja tylko, że zamiast podania od kolegi z drużyny, piłka  zostaje trącona przez obrońcę (ale tylko trącona bez złpania, kozłowania  itd, brak posiadania), czy w takiej sytuacji zawodnik drużyny atakującej  wyskakując z połowy obrony, łapiąc trąconą piłkę i lądując na połowie  ataku popełnia błąd połowy?

--
Pozdrawiam Mic
Opera M2

Data: 2009-08-06 12:57:24
Autor: s
błąd połowy?
[...]

Tak?
A jezeli obronca wybije pilke na moja polowe i gracz z mojego zespolu zgarnie ja z mojej polowy to tez blad polowy?
Bo przeca wybicie to tez "tracenie bez wejscie w posiadanie"...

Mam wrazenie, ze w takich przypadkach blad polowy nie jest gwizdany.

Pozdr

Data: 2009-08-06 04:45:48
Autor: L'e-szczur
błąd połowy?
On 6 Sie, 12:57, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Również.

Tak?
A jezeli obronca wybije pilke na moja polowe i gracz z mojego zespolu
zgarnie ja z mojej polowy to tez blad polowy?

W takim wypadku sedziowie tego nie gwizdna.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-06 12:59:19
Autor: Pawel Grzeda
błąd połowy?
s pisze:

[...]

Chyba zalezy od tracenia. Czy zmienia kierunek lotu itd. Pamietam, ze kiedys Alan Houston dostal technika, bo uwazal ze nie bylo polowy w takim wlasnie przypadku i dawal upust swoim frustracja.

pozdr
PG

Data: 2009-08-06 15:13:28
Autor: Rasheed
błąd połowy?
"Pawel Grzeda" <grzedaNO@SPAMgazeta.pl> wrote in message news:h5eb7o$sqo$1inews.gazeta.pl...
Amesty pisze:
[...]

Ostatnim dotykajacym pilke byl obronca, dlatego atakujacy moze zlapac pilke i nie bedzie bledu.

Rasheed

błąd połowy?