blad pomiary fotoradar

Data: 2009-10-01 14:46:29
Autor: Agent
blad pomiary fotoradar

Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości news:ha27od$p0s$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Zona dostala zdjecie z fotoradaru, ma jakis tam czas na przyjecie lub odmowe. Chcialbym sie w zwiazku z tym poradzic Was w jednej kwestii, chodiz o dokladnosc pomiaru, zona jechala +22km/h. Dorwalem intrukcje fotoradaru ktorym zrobiono zdjecie i jasno wynika z niego ze urzadzenie ma blad pomiary +/- 3km/h. Jesli to uwglednic (oczywoscie na jej korzysc) :) to wpadlaby do nizszego progu mandatowego. Mysle ze SM nie uwgledni tego, ale czy Sad Grodzki nie moglby sie przychylic do tych argumentow? Jakie sa koszty takiego postepowania, slyszalem ze 80zł. Czy jesli uwzgledni sad moje argumenty, to kosztow nie bede musial ponosic, jak rozumiem mandat i tak naliczy mi ale w nizszej kwocie.
Dziekuje za pomoc
Jarek
Straż nieraz uwzględnia że byłeś na początku zakresu i może Ci wstawi mniejszy mandat. Ja bym zadzwonił lub się przeszedł najpierw

blad pomiary fotoradar