blad pomiary fotoradar

Data: 2009-10-01 15:27:05
Autor: szerszen
blad pomiary fotoradar

Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości news:ha27od$p0s$1inews.gazeta.pl...

Dorwalem intrukcje fotoradaru ktorym zrobiono zdjecie i jasno wynika z niego ze urzadzenie ma blad pomiary +/- 3km/h.

a coz to za radar??
bo jak ja ostatnio szukalem info na ten temat, to znalazlem specyfikacje obecnie uzywanych przez policje radarow, ktore mowily o stacjonarnych +-1km/h i recznych +-2km/h

Data: 2009-10-01 15:54:00
Autor: jarek
blad pomiary fotoradar

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ha2ap3$tom$1news.task.gda.pl...
a coz to za radar??
bo jak ja ostatnio szukalem info na ten temat, to znalazlem specyfikacje obecnie uzywanych przez policje radarow, ktore mowily o stacjonarnych +-1km/h i recznych +-2km/h

Ramer AD9T
Specyfikacja na 15 stronie instrukcji, +-3km/h do 100km/h i powyzej 100km/h 3%

Jarek

Jarek

blad pomiary fotoradar