błąd (?) sprzedawcy biletowów

Data: 2009-04-11 17:47:59
Autor: zenek
błąd (?) sprzedawcy biletowów

Użytkownik "rmrmg" < >

Nie udało się złapać samolotu. Trzeba było znaleźć nocleg i następny
samolot. Oczywiście straciło się dużo nerwów i bardzo dużo pieniędzy.

pytania:
Wiem, że lepiej znać język w kraju w którym się bywa. Wiem, że najproście
byłoby starać się zapomnieć o wszystkim.

Zawsze mnie interesowało jak linie lotnicze podchodzą do takiego problemu. Miałes jakąś zniżkę , czy też skroili Cię jak normalnie, przy kupnie tuż przed odlotem?

Nie opłacało się wziąć taksówki zamiast autobusu?

Pozdrawiam-
zenek

PS. Najlepiej zapomnieć, za kilka miesięcy, lat- będziesz się śmiał z tego.

Data: 2009-04-11 16:08:44
Autor: rmrmg
błąd (?) sprzedawcy biletowów
Dnia Sat, 11 Apr 2009 17:47:59 +0200, zenek napisał(a):

Zawsze mnie interesowało jak linie lotnicze podchodzą do takiego
problemu. Miałes jakąś zniżkę , czy też skroili Cię jak normalnie, przy
kupnie tuż przed odlotem?

A co one do tego mają? Trzeba było wracać inną linią, kosztowało dużo więcej niż planowany powrót.

Nie opłacało się wziąć taksówki zamiast autobusu?

~150 km taksówką? Chyba nie. Niestety nie da się znać zwyczajów, języków i rozwiązań komunikacyjnych wszystkich krajów.

PS. Najlepiej zapomnieć, za kilka miesięcy, lat- będziesz się śmiał z
tego.

Z samej sytuacji owszem. Tydzień minął i początkowa wściekłość mineła. Ale gdy pomyśle ile pieniędzy straciłem wraca.

--
.. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
..   mail: rmrmg(at)wp(dot)pl     |   przy odpowiednim

Data: 2009-04-11 19:26:59
Autor: zenek
błąd (?) sprzedawcy biletowów

Użytkownik "rmrmg" < > napisał w wiadomości news:pan.2009.04.11.16.08.48sign.atu.re...
[...]

Myślałem, że te same linie.

Nie opłacało się wziąć taksówki zamiast autobusu?

~150 km taksówką? Chyba nie.

Powinno Cię to wynieść ok. 180 EUR zgodnie z cennikiem, chyba że wynegocjowałbyś lepszą cenę. Pewnie taniej niż extra bilet na samolot. Tańsze na pewno byłoby wypożyczenie samochodu - z oddaniem na lotnisku.

Pozdrawiam-
zenek

błąd (?) sprzedawcy biletowów