błąd techniczny w mBanku

Data: 2014-07-21 20:33:04
Autor: zarząd komplementariusza
błąd techniczny w mBanku
otworzyłem mBiznesKonto standard i mBiznes max
następnie zamknąłem mBiznesKonto standard (tylko
ten jeden rachunek) - dyspozycją u konsultanta

po miesiącu rachunek główny został zamknięty

teraz próbuję wypełniać formularz otwarcia
rachunku głównego - i niestety nie da się.

zlecenie otwarcia mBiznes max lub mBiznes plus
jest bezproblemowo realizowane ale niestety
mBiznes Std nie chce otworzyć - zaznaczam opcję "radiową" (kułeczko) przy rachunku głównym
a po chwili formularz drze mordę że nie zaznaczono
rzekomo "żadnego" rachunku do otwarcia. Kompletnie
ignorowane jest to, że zaznaczyłem przycisk radiowy

czy ktoś z Was też tak miał czy tylko ja mam pecha?!

błąd techniczny w mBanku