blad w Getinbanku

Data: 2009-12-08 05:01:35
Autor: WW
blad w Getinbanku
Po tych wszystkich weekendowych operacjach cos sie popsulo w Getinie,
wszystkie transakcje wykonane w listopadzie karta debetowa,
definiowane sa przez system blednie jako "niewykonana karta". System
automatycznie nalicza prowizje 5 zl za karte, uznajac ze wymaganych,
potrzebnych do zwolnienia z oplaty, transakcji nie bylo,)

WW.

Data: 2009-12-08 17:06:11
Autor: Valdi
blad w Getinbanku
"WW" news:e28d6966-4723-4f9d-9c07-fb12253672ffm3g2000yqf.googlegroups.com

https://www.gb24.pl/artykuly/942,843,czasowa-niedostepnosc-gb24

Data: 2009-12-08 08:41:12
Autor: WW
blad w Getinbanku
On 8 Gru, 17:06, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

> automatycznie nalicza prowizje 5 zl za karte, uznajac ze wymaganych,
> potrzebnych do zwolnienia z oplaty, transakcji nie bylo,)

ale co ma karta z hasłami do złego zliczania operacji na
debetowce :) ?
chyba, ze jestes optymista, ze po pracach "administracyjnych" naprawia
bład raportowania transakcji :P

Data: 2009-12-08 17:48:35
Autor: Valdi
blad w Getinbanku
"WW" news:d81add02-152a-47b4-bb5b-5077edca6076v25g2000yqk.googlegroups.com

ale co ma karta z hasłami do złego zliczania operacji na
debetowce :) ?

A no to, że jak w getinie się system pierdasi bo coś w nim dłubią to się
sypie wszystko :]

chyba, ze jestes optymista, ze po pracach "administracyjnych" naprawia
bład raportowania transakcji :P

Liczę na to, ale nie jestem tego pewien na 100%. Już nie raz przerabiałem,
że po zakończeniu ich modernizacja system nadal nie działał tak jak
powinien.

blad w Getinbanku