blad w statsacch

Data: 2010-03-14 10:25:18
Autor: tuti
blad w statsacch
Ciekawostka - w oficjalnym boxscorze z meczu Was-Orl Marcin am jeden faul - oglądałem mecz - gwizdnęli mu trzy. Często są aż takie rozbieżności w statsach?
tuti

Data: 2010-03-14 04:17:36
Autor: Leszczur
blad w statsacch
On 14 Mar, 10:25, tuti <t...@interia.pl> wrote:
Ciekawostka - w oficjalnym boxscorze z meczu Was-Orl Marcin am jeden
faul - oglądałem mecz - gwizdnęli mu trzy. Często są aż takie
rozbieżności w statsach?

Jeśli to na Yahoo to najwyrazniej przytrafiają im się takie błędy..
Kilka dni temu w ich boxie z meczu Dallas Haywood grał przez 1:47, a
przecież on wtedy miał kontuzję i nie wyszedł nawet na sekundę.
Cholera - cały mój sezon fantasy zależy od tych danych!!!!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-14 13:14:04
Autor: kszyhu fr@ckowiak
blad w statsacch
Dnia 14-03-2010 o 10:25:18 tuti <tuti@interia.pl> napisał(a):

Ciekawostka - w oficjalnym boxscorze z meczu Was-Orl Marcin am jeden  faul - oglądałem mecz - gwizdnęli mu trzy. Często są aż takie  rozbieżności w statsach?
tuti

A jesteś pewien, że to nie były 3 sekundy albo faul kogoś innego?

pzdr
kszyhu

Data: 2010-03-14 17:13:35
Autor: tuti
blad w statsacch
W dniu 2010-03-14 13:14, kszyhu fr@ckowiak pisze:
[...]

nie - oglądałem ten mecz - miał dwa faule "rzutowe" + jedna nielegalną zasłonę
pozdrawiam
tuti

http://tutitt.wordpress.com/

Data: 2010-03-17 21:18:33
Autor: wiLQ
blad w statsacch
tuti napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A jesteś pewien, że to nie były 3 sekundy albo faul kogoś innego?

nie - oglądałem ten mecz - miał dwa faule "rzutowe" + jedna nielegalną zasłonę

Hmmm, ale oczywiste czy w tloku? I patrzyles na sedziow czy tak mowili komentatorzy? Bo z jednej strony taka rozbieznosc bylaby ciekawa, ale z drugiej wydaje
mi sie, ze Gortatowi predzej daliby faule gratis niz odjeli.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-03-18 20:16:30
Autor: tuti
blad w statsacch
W dniu 2010-03-17 21:18, wiLQ pisze:
[...]

Komentatorzy też mówili, ale było słychać komentatora w hali - 3rd foul!

blad w statsacch