blak hawk down, 9 kompania, generation kill

Data: 2010-02-13 19:57:37
Autor: Street Fighter
blak hawk down, 9 kompania, generation kill
blak hawk down, 9 kompania, generation kill...

Co jeszcze w tych klimatach?

Data: 2010-02-13 19:46:37
Autor: Hans Kloss
Street Fighter <street.fighter@amorki.pl> napisał(a):
blak hawk down, 9 kompania, generation kill...

Co jeszcze w tych klimatach?

Ze starych: full metal jacket, cross of iron, thin red line, z nieco nowszych
saving private ryan, letters from iwo jima, tunnel rats...
.. i jeszcze pewnie zilion innych, napisałem te które mi w pamięć najbardziej
zapadły
J-23

Data: 2010-02-14 00:35:19
Autor: Street Fighter
Użytkownik Hans Kloss napisał:
[...]

widzialem :)

.. i jeszcze pewnie zilion innych

o te mi chodzi ;)

Data: 2010-02-14 00:57:43
Autor: Hans Kloss
blak hawk down, 9 kompania, generation kill
Street Fighter <street.fighter@amorki.pl> napisał(a):
widzialem :)
Tunnel rats widziałeś? To nieprosto będzie cię czymś zaskoczyć  w temacie.
> .. i jeszcze pewnie zilion innych
o te mi chodzi ;)

Bez namysłu- beast of war, aż dziw że go nie wymieniłem od razu.
Po pewnym namyśle... enemy at the gates, we were soldiers, band of brothers
(miniserial), longest day, young lions, w kolejności zmniejszającego się
podobieństwa. Bo o  rzeczach w rodzaju  deer hunter, apocalypse now czy
platoon chyba nie ma sensu wspominać. No i oczywiście są jeszcze sowieckie
propagandówki w rodzaju "Oni srazhalis za rodinu" tylko skąd ty to weźmiesz? J-23

Data: 2010-02-15 17:41:41
Autor: Street Fighter
> [...]
> .. i jeszcze pewnie zilion innych
o te mi chodzi ;)

Bez namysłu- beast of war, aż dziw że go nie wymieniłem od razu.

musze to jakos obejrzec :)

Po pewnym namyśle... enemy at the gates, we were soldiers, band of brothers
(miniserial), longest day, young lions, w kolejności zmniejszającego się
podobieństwa.

pomujajac 2 ostatnie, widzialem :)

ale raczej nie interesuje mnie 2 woja swiatowa, nawet nie wietnam, raczej afganistan - nowoczesna wojna, ze tak powiem wspolczesna,,,

Bo o  rzeczach w rodzaju  deer hunter, apocalypse now czy
platoon chyba nie ma sensu wspominać. No i oczywiście są jeszcze sowieckie
propagandówki w rodzaju "Oni srazhalis za rodinu" tylko skąd ty to weźmiesz?

propagandówki odpuszcze :)

Data: 2010-02-15 19:15:30
Autor: Hans Kloss
[...]

"Afganskiy izlom" z 1990 roku.
J-23

Data: 2010-02-20 00:31:24
Autor: Hans Kloss
blak hawk down, 9 kompania, generation kill
Street Fighter <street.fighter@amorki.pl> napisał(a):
ale raczej nie interesuje mnie 2 woja swiatowa,

..niemniej przypomniałeś mi swoim postem że mam zaległość w postaci
rosyjskiego "Sztrafbat" ;). Na razie obejrzałem dwa odcinki (z jedenastu) i
jest dobrze mimo że o II WS. Wreszcie ta wojna wygląda na filmie podobnie jak
w opowieściach mojego wujka co to od Lenino do Berlina...praktycznie nie
trzeźwiejąc.
J-23

Data: 2010-02-14 18:38:15
Autor: Robson
Street Fighter pisze:

.. i jeszcze pewnie zilion innych
o te mi chodzi ;)

"Duma narodów" ;)

--
==R==

Data: 2010-02-15 17:43:01
Autor: Street Fighter
Użytkownik Robson napisał:
Street Fighter pisze:

.. i jeszcze pewnie zilion innych
o te mi chodzi ;)

"Duma narodów" ;)

zeby nie znow 2 wojna to .... ;)

Data: 2010-02-13 20:46:13
Autor: Kenwood

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hl6sol$4dr$1news.onet.pl...
blak hawk down, 9 kompania, generation kill...

Co jeszcze w tych klimatach?

The Beast Of War (1988)

Data: 2010-02-14 00:34:47
Autor: Street Fighter
Użytkownik Kenwood napisał:

[...]

Hmmmm, moze byc Cool :) Widze, ze dostepnsc na DVD to raczej nie istnieje...

Data: 2010-02-14 01:45:14
Autor: Kenwood

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hl7d0e$cia$1news.onet.pl...
[...]

Raczej nie. Szczegolnie ze w obecnych czasach ten film jest hmm...
raczej niepoprawny politycznie czy jakos tak.

Data: 2010-02-13 20:50:41
Autor: Vegavin

Użytkownik "Street Fighter" napisał:

blak hawk down, 9 kompania, generation kill...

Co jeszcze w tych klimatach?

Jarhead (trochę nietypowo), The Hurt Locker (też w sumie nieco inaczej)

--
Vegavin

Data: 2010-02-14 00:35:41
Autor: Street Fighter
Użytkownik Vegavin napisał:

Użytkownik "Street Fighter" napisał:

blak hawk down, 9 kompania, generation kill...

Co jeszcze w tych klimatach?

Jarhead (trochę nietypowo), The Hurt Locker (też w sumie nieco inaczej)

Obydwa mi sie bardzo podobaly, hurt nawet bardziej :)

Data: 2010-02-16 11:46:29
Autor: Raster

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hl7d25$cia$3news.onet.pl...
Użytkownik Vegavin napisał:

Użytkownik "Street Fighter" napisał:

blak hawk down, 9 kompania, generation kill...

Przywołując 9 kompanie , to trzeba by jeszcze wspomnieć o miniserialu "Grozowyje Worota"

Data: 2010-02-20 17:53:55
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-13 19:57, Street Fighter pisze:
blak hawk down, 9 kompania, generation kill...

Co jeszcze w tych klimatach?

Wojna
http://www.imdb.com/title/tt0309047/
Do Balabanova to Tarantino moglby przychodzic po inspiracje.
http://www.youtube.com/watch?v=I7xHK64BPVs&feature=related

--
the_foe

Data: 2010-02-20 21:07:07
Autor: Street Fighter
Użytkownik the_foe napisał:
[...]

Oczywiscie kupic tego nei sposób :/

Data: 2010-02-21 00:40:30
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-20 21:07, Street Fighter pisze:

Oczywiscie kupic tego nei sposób :/

niedawno bylo w TVP, oczywiscie po pólnocy...

--
the_foe

Data: 2010-02-23 09:46:24
Autor: Street Fighter

Użytkownik the_foe napisał:
[...]

Aha.

Szukam, zeby kupic. Bylo jako dodatek do PolskaTimes... Musze namierzyc moze znajde :) Bo chwilowo juz obejrzalem ale nie mam jak dolaczyc do kolekocji ;)

Data: 2010-02-23 09:50:58
Autor: Rais

Użytkownik the_foe napisał:
[...]

Mówisz, masz.
http://www.allegro.pl/item927753654_wojna_dvd.html

--
pzdr

Data: 2010-02-23 10:31:41
Autor: Street Fighter

Użytkownik the_foe napisał:
[...]

Cool, tam wiecej rosyjskiego kina jest :)

Data: 2010-02-23 08:43:55
Autor: Ghost

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
[...]

Boze, Iwan Rambo, przeciez to jakas kupa: "Russian style of realistic storytelling" i "makes me feel so excited " - jak infantylnym trzeba byc by zenujacy komentarz wysmazyc?

blak hawk down, 9 kompania, generation kill