blat/korba do Dahona na ebayu [skladak]

Data: 2012-05-10 22:34:47
Autor: Titus Atomicus
blat/korba do Dahona na ebayu [skladak]
Witam,
Cos takiego jest na ebayu:
http://tinyurl.com/6wafylh Lite-Pro CNC
Czy ktos sie zetknal z ta firma, a moze z takim wlasnie blatem?
Czy to jest warte 250zl?
I czy do tego dowala mi clo i VAT>?
--
TA

Data: 2012-05-11 14:07:07
Autor: Titus Atomicus
blat/korba do Dahona na ebayu [skladak]
In article <Titus_Atomicus-2DDF68.22344710052012@node2.news.atman.pl>,

Witam,
Cos takiego jest na ebayu:
http://tinyurl.com/6wafylh Lite-Pro CNC
Czy ktos sie zetknal z ta firma, a moze z takim wlasnie blatem?

Mialem na mysli produkty dirmy CNC a nie sprzedawce.

--
TA

Data: 2012-05-11 05:10:42
Autor: rmikke
On Friday, May 11, 2012 2:07:07 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

> Czy ktos sie zetknal z ta firma, a moze z takim wlasnie blatem?

Mialem na mysli produkty dirmy CNC a nie sprzedawce.

A przypadkiem CNC to nie jest skrót, oznaczający, że to robione na obrabiarkach sterowanych elektronicznie?

Data: 2012-05-15 03:48:32
Autor: Titus Atomicus
blat/korba do Dahona na ebayu [skladak]
In article <23860191.1117.1336738242062.JavaMail.geo-discussion-forums@vbq19>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

On Friday, May 11, 2012 2:07:07 PM UTC+2, (unknown) wrote:

A przypadkiem CNC to nie jest skrót, oznaczający, że to robione na obrabiarkach sterowanych elektronicznie?

No, juz kol. Przemek wyjasnil. Ale tak czy inaczej - pytanie czy ktos zna ten blat/firme - jest wciaz aktualne.
No i czy to tyle warte? I czy przy takim zakupie doplace clo i VAT.

-- TA

Data: 2012-05-16 10:29:38
Autor: Titus Atomicus
blat/korba do Dahona na ebayu [skladak]
In article <Titus_Atomicus-D367E2.03483215052012@node2.news.atman.pl>,

[...]
Ale tak czy inaczej - pytanie czy ktos zna ten blat/firme - jest wciaz aktualne.
No i czy to tyle warte? I czy przy takim zakupie doplace clo i VAT.

Poprawka: f-ma Fibica.
--
TA

Data: 2012-05-16 10:36:01
Autor: Titus Atomicus
blat/korba do Dahona na ebayu [skladak]
In article <Titus_Atomicus-5358C0.10293816052012@node2.news.atman.pl>,

> [...]

> No i czy to tyle warte? I czy przy takim zakupie doplace clo i VAT.

Kolejna autopoprawka:
Fibica to tylko nazwa tego sklepu w Hong-Kongu...

--
TA

Data: 2012-05-14 15:48:49
Autor: Przemek
Użytkownik wrote:

http://tinyurl.com/6wafylh Lite-Pro CNC
Czy ktos sie zetknal z ta firma, a moze z takim wlasnie blatem?

Mialem na mysli produkty dirmy CNC a nie sprzedawce.

CNC oznacza, że korba została wykonana na obrabiarce sterowanej numerycznie, nie jest to nazwa firmy. A czy nie taniej i lepiej zwykła szosowa korba? Można zdjąć mniejszą zębatkę, choć ja akurat ją zostawiłem - co prawda nie mam przerzutki przedniej, ale na długie podjazdy można sobie zrzucić ręcznie łańcuch. Korba z linka ma długość 170 mm, jeżeli nie masz jakoś dramatycznie nisko osi suportu warto poszukać korby 175 mm (przynajmniej ja nie lubię jeździć rowerami z korbą 170 mm, wbrew pozorom te 5 mm robi sporą różnicę).

Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-05-15 03:45:55
Autor: Titus Atomicus
blat/korba do Dahona na ebayu [skladak]
In article <4fb10d42$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Przemek" <p@p.p> wrote:

Użytkownik wrote:

> Mialem na mysli produkty dirmy CNC a nie sprzedawce.

CNC oznacza, że korba została wykonana na obrabiarce sterowanej numerycznie, nie jest to nazwa firmy. A czy nie taniej i lepiej zwykła szosowa korba?
No nie wiem czy taniej.
Ile moze kosztowac porownywalnej klasy wagi korba szosowa?

Korba z linka ma długość 170 mm, jeżeli nie masz jakoś dramatycznie nisko osi suportu warto poszukać korby 175 mm (przynajmniej ja nie lubię jeździć rowerami z korbą 170 mm, wbrew pozorom te 5 mm robi sporą różnicę).

Pedaly obecnie mam jakies 8cm na ziemia...

--
TA

blat/korba do Dahona na ebayu [skladak]