blat kuchenny

Data: 2010-11-05 08:09:02
Autor: Chiron
blat kuchenny

Jestem na etapie urządzania kuchni. Czy macie jakieś pomysły na trwałe- ale niekoniecznie bardzo drogie blaty kuchenne? Oglądam bambusowe- ostatnio pojawiło ich się sporo. Nie są drogie- ale nie znam nikogo, kto je eksploatuje. Jak jest z ich trwałością?

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-11-05 15:09:20
Autor: Przesmiewca
blat kuchenny
"Chiron" <chiron@onet.eu> napisał(a):

Jestem na etapie urządzania kuchni. Czy macie jakieś pomysły na trwałe- ale niekoniecznie bardzo drogie blaty kuchenne?

przede wszystkim blat powinien byc w miare mozliwosci (kompozycji) jasny
i nie blyszczacy

Data: 2010-11-05 16:04:28
Autor: Panslavista
blat kuchenny

"Przesmiewca" <przesmiewca@vpp.com.pl> wrote in message news:av38d6h4i5538uck73os008bhucqb8e5pd4ax.com...
"Chiron" <chiron@onet.eu> napisał(a):

Jestem na etapie urządzania kuchni. Czy macie jakieś pomysły na trwałe- ale
niekoniecznie bardzo drogie blaty kuchenne?

i nie blyszczacy

Aby nie było widać, że babina nie sprząta?
Fuckt, widać byłoby, ż jest omazany...

Data: 2010-11-05 16:36:13
Autor: Przesmiewca
blat kuchenny
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał(a):

[...]

pieknie paluchy widac
i rysy na ciemnym po latach

Data: 2010-11-05 22:37:06
Autor: Chiron
blat kuchenny
Użytkownik "Przesmiewca"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3198d6d40erorl8bteoags3p516oijepkf@4ax.com...

pieknie paluchy widac
i rysy na ciemnym po latach
Wiesz- ale jasny do orzechowej kuchni raczej pasować mi nie będzie. Zależy mi w tej chwili na trwałości i żeby to nie było zbyt drogie:-). Znalazłem ten ze sprasowanego bambusa- jednak nie wiem, jak z jego trwałością. Cena wydaje się ok.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-11-05 23:33:40
Autor: kika
blat kuchenny
?
[...]

Mamy podłogę z bambusa.  Jest twarda i ładna.  Czyści się ją wodą z octem.

Data: 2010-11-06 22:29:45
Autor: Marek Dyjor
blat kuchenny
Chiron wrote:
[...]

bambus jest bardzo twardy i odporny na wilgoć.

mam dechę z bambusa i jest to najlepsza decha jaką miałem kiedykolwiek.

blat ma zaś z drewna kauczukowca, piękne jasne drewno :)

Data: 2010-11-11 10:55:33
Autor: Arte
blat kuchenny
W dniu 2010-11-05 22:37, Chiron pisze:

Wiesz- ale jasny do orzechowej kuchni raczej pasować mi nie będzie.

A czemu to niby jasny kolor ma nie pasować do koloru drewna orzechowego? To wszystko zależy przecież od całej reszty a nie tylko od koloru frontów.

Arte

blat kuchenny