blat w łazience

Data: 2009-08-02 21:02:11
Autor: Marek Dyjor
blat w łazience
Judyta wrote:
Witam,

Potrzebuję pomysłu z czego można zrobić blat w łazience o długości
230cm (to szerokośc łazienki) i  grubości 5cm (może być cieńszy) i
ewntualnie, jak go zamocować, na którym będą stały 2 umywalki
nablatowe. Blat ma mieć grubość ok. 5cm i być obłożony płytkami
takimi, jak fragment ścian. Ekipa mi mówi, że się nie da i taki blat powinien mieć grubość ok.10
cm :(, chyba że może być z kamienia, a mnie się marzy i pasuje
max.5cm obłożony płytkami.

imho taki cienki blat to bym zrobił z betonu na etapie murowania scianki działowej.

blat w łazience