błędna cena - co dalej?

Data: 2009-04-15 15:57:22
Autor: .B:artek.
błędna cena - co dalej?
mirek wyskrobał(a):
witam,
wprowadzając produkt do sklepu internetowego nie dobiłem 2 z przodu,
co w efekcie spowodowało, że towar zamiast 216,00 zł został
wystawiony w cenie 16 zł. Towar sprzedawany jest w cenie 216,00 zł -
sugerowanej przez producenta. Klient zakupił 4 sztuki takiego towaru,
po zauważeniu pomyłki poinformowałem go o tym, przeprosiłem i
podałem, że nie możemy zrealizować tego zamówienia. Zamówienie miało
być płatne przy odbiorze przesyłki. Klient żąda wydania mu towaru w
cenie 16 zł za sztukę. Jakie jest wyjście z takiej sytuacji?

Spróbuj się jakoś dogadać. Zaoferuj rabat, gratisy itd. Akurat prawo nie chroni Ciebie, bo się po ludzku pomyliłeś, tylko chroni konsumenta, który uwierzył w cenę jaką zaoferowałeś (choćby pomyłkowo). Jeżeli nie zachodzą wyjątki wskazane w art. 84 KC, a które przywołałem w innym poście w tym wątku, to przy zaciekłości klienta będzie on miał szanse wyegzekwować od Ciebie towar za 16 zł albo domagać się odszkodowania.

--
..B:artek.

Data: 2009-04-16 09:07:13
Autor: BETON
błędna cena - co dalej?

 będzie on miał szanse wyegzekwować od
Ciebie towar za 16 zł albo domagać się odszkodowania.

-- .B:artek.

Ale najprawdopodobniej i tak sie tego nie podjemie. Z Doświadczenia- wystarczy kilka miłych słow, ew jakiś gratis za kłopot, i pęknie.
W najgorszym wytadku nie zbankurutujesz.

błędna cena - co dalej?