Data: 2009-04-15 15:57:22 | |
Autor: .B:artek. | |
błędna cena - co dalej? | |
mirek wyskrobał(a):
witam, Spróbuj się jakoś dogadać. Zaoferuj rabat, gratisy itd. Akurat prawo nie chroni Ciebie, bo się po ludzku pomyliłeś, tylko chroni konsumenta, który uwierzył w cenę jaką zaoferowałeś (choćby pomyłkowo). Jeżeli nie zachodzą wyjątki wskazane w art. 84 KC, a które przywołałem w innym poście w tym wątku, to przy zaciekłości klienta będzie on miał szanse wyegzekwować od Ciebie towar za 16 zł albo domagać się odszkodowania. -- ..B:artek. |
|
Data: 2009-04-16 09:07:13 | |
Autor: BETON | |
błędna cena - co dalej? | |
będzie on miał szanse wyegzekwować od Ciebie towar za 16 zł albo domagać się odszkodowania. Ale najprawdopodobniej i tak sie tego nie podjemie. Z Doświadczenia- wystarczy kilka miłych słow, ew jakiś gratis za kłopot, i pęknie. W najgorszym wytadku nie zbankurutujesz. |
|