błędna informacja na opakowaniu urządzenia.

Data: 2012-09-06 11:48:25
Autor: witek
błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
cyklista wrote:
Witam!
W dniu dzisiejszym zakupiłem przez internet Router z bramą internetową.
Podłączyłem, wpisałem dane dostępowe i.. nie działa "brak połączenia"

Na opakowaniu jest wydrukowana dużymi literami informacja "idealny do
KAŻDEGO łącza internetowego (...) Neostrada/Netia/ Dialog"
Tak się składa, że mam internet z Dialogu. Ale w Dialogu powiedzieli, że
musi być annex B, a zakupiony router to annex A.
Czyli informacja na opakowaniu, że do KAŻDEGO łącza i że do Dialogu nie
jest prawdziwa. Do pomocy technicznej nie mogę się dodzwonić.
Dzwoniłem do sprzedawcy. Oczywiście wymieni bez problemu, ale koszty
transportu do mnie, z powrotem do sprzedawcy i znów do mnie muszę pokryć
sam ( 3 x 20=60 zł).
W związku z tym mam pytanie: czy z uwagi na błędną informację na
opakowaniu mogę żądać od producenta bezpłatnej wymiany na inny model?

mozesz zrezygnowac z zakupu. wzor odstapienia od umowy powinien byc dolaczony. jak nie, znajdziesz tego pelno w internecie.
odsylasz do sprzedawcy i kupujesz gdzie indziej.
Ewentualnie wystaw na allegro jak kupiles po rozsadnej cenie
Teraz juz wiesz, ze ma byc Annex B.
CHociaz teraz w netii to diabli wiedza co bedzie za miesiac.

błędna informacja na opakowaniu urządzenia.