błędna wypłata gotówki przez bank omat

Data: 2010-03-09 14:46:38
Autor: krzysiek
błędna wypłata gotówki przez bank omat
Była sytuacja, że została zlecona wypłata gotówki w wysokości 2000 zł. Bankomat wydał tylko 1400 i to jeszcze samymi banknotami 50 zł.
Została złożona reklamacja, po czym otrzymałem telefon z banku, że okres oczekiwania na zwrot pieniędzy może wynieść 60 dni.
To trochę przesada, pytanie więc czy w takim wypadku można żądać dodatkowych odsetek od kwoty do zwrotu?

Data: 2010-03-09 14:09:08
Autor: jacko
[...]

Mozna. Ba, nawet trzeba! Wg latwo dostepnych kalkulatorow moze nalezec ci sie cale 12 zl 80 gr. Kazdy adwokat chetnie podejmie sie tej sprawy. Dodatkowo w pozwie do sadu proponowalbym podwoic kwote roszczenia za to ze wredy bankomat wyplacil ci piecdziesiatkami!

Data: 2010-03-09 15:18:17
Autor: MichalL
"jacko" <nie@ma.mnie> wrote in message news:hn5kq5$b23$1news.onet.pl...

Mozna. Ba, nawet trzeba! Wg latwo dostepnych kalkulatorow moze nalezec ci sie cale 12 zl 80 gr.

Nie nabijaj się z takich kwot. Wyobraź sobie, że w banku który ma milion klientów brakuje kasy. Bank nie wypłaca całości gotówki i każdemu z klientów każe czekać dwa miesiące na pieniądze. Efekt - zysk 12 800 000 zł i poprawa płynności fiansowej. Tu nie chodzi o kwoty dla pojedyńczego klienta. Tutaj chodzi o to, żeby banki nie dorabiały sobie tego typu manipulacjami na naszych pieniądzach. I tak z tego żyją.

MichalL

Data: 2010-03-09 14:27:30
Autor: witek
MichalL wrote:
Efekt - zysk 12 800 000 zł i poprawa płynności fiansowej.

a w jaki sposób 1 grosz może poprawić płynność finansową?

Data: 2010-03-09 16:10:19
Autor: RobertS
[...]

i ci wszyscy klienci robią wielki raban w mediach, które uwielbiają takie akcje...bank traci na wizerunku i zaufaniu klientów, a takie straty są trudne do oszacowania i jeszcze trudniejsze do wyrównania

poza tym 12 mln zł to dla banku żadne pieniądze

RobertS

Data: 2010-03-09 17:41:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
błędna wypłata gotówki przez bankomat

"RobertS" hn5od3$1jiv$1@opal.icpnet.pl

[...]

Zwłaszcza wtedy traci, gdy nie podana jest nazwa banku.

straty są trudne do oszacowania i jeszcze trudniejsze do wyrównania

poza tym 12 mln zł to dla banku żadne pieniądze

Ale dla prezesa banku -- to już wyjazd na wakacje. :)

-=-

Jaki jest powód przetrzymywania tych pieniędzy?
I... Na ile pewna jest wygrana klienta? :)

Data: 2010-03-09 18:40:45
Autor: Valdi
błędna wypłata gotówki przez bankomat
"RobertS" news:hn5od3$1jiv$1opal.icpnet.pl

i ci wszyscy klienci robią wielki raban w mediach, które uwielbiają
takie akcje...bank traci na wizerunku i zaufaniu klientów, a takie
straty są trudne do oszacowania i jeszcze trudniejsze do wyrównania

bo problem wielu ludzi polega na tym, że brakuje im spokoju...
Też zaliczyłem awarię bankomatu euronetu i... i wszystko przebiegło cacy. Po
trzech dniach pieniądze były na koncie.
Zaliczyłem również awarię terminala na Neste i... i też wszystko poszło
gładziutko i sprawnie. Na pieniądze czekałem niecały tydzień.
Była wtopa z wpłatomatem - też udało się załatwić wszystko sprawnie i
spokojnie.

:)

Data: 2010-03-09 15:24:09
Autor: krzysiek
jacko pisze:
Mozna. Ba, nawet trzeba! Wg latwo dostepnych kalkulatorow moze nalezec ci sie cale 12 zl 80 gr. [...]

tylko że widzisz, taki brak gotówki może się pojawić w najmniej oczekiwanym momencie, gdy resztę środków posiadasz na lokatach...

Data: 2010-03-09 14:28:08
Autor: witek
krzysiek wrote:
jacko pisze:
[...]

to sie nazywa pech.

Data: 2010-03-09 22:06:32
Autor: MichalL
"krzysiek" <anonim@mail.net> wrote in message news:hn5lm8$380$2news.dialog.net.pl...

tylko że widzisz, taki brak gotówki może się pojawić w najmniej oczekiwanym momencie, gdy resztę środków posiadasz na lokatach...

W jednym z banków zostałem poinformowany, że w takiej sytuacji powinienem składając reklamację podać i udowodnić swoje koszty - czyli na przykład utracone odsetki z lokat. Bank w ramach reklamacji powinien to zwrócić. A jak nie, to poszczuć arbitrem ....

MichalL

Data: 2010-03-09 22:15:44
Autor: Krzysiek
MichalL pisze:
[...]

tu generalnie chodzi o inne zasady.
Np. telekomunikacja przez jakiś czas dostarczała z kilkutygodniowym opóźnieniem faktury. Pomimo, że zapłaciło się tego samego dnia co się otrzymało tą fakturę, już sobie skubnęli na odsetkach (sick!).
No więc jeśli ktoś inny będzie przetrzymywał moją kasę przez dwa miesiące...

Data: 2010-03-09 23:16:38
Autor: J_K_K
Użytkownik "Krzysiek" <bezadresu@bezadresu.com> napisał w wiadomości news:hn6dq0$eb2$1news.onet.pl...
Np. telekomunikacja przez jakiś czas dostarczała z kilkutygodniowym opóźnieniem faktury. Pomimo, że zapłaciło się tego samego dnia co się otrzymało tą fakturę, już sobie skubnęli na odsetkach (sick!).

Pewnie nie tyle TP, co raczej poczta strajkowała.
Ja tak dostałem razu jednego rozliczenie
z KK - reklamacji nie uznali, bo niby mozna było sprawdzić
osobiście w banku.

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-12 16:13:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
błędna wypłata gotówki przez bankomat

"J_K_K" hn6fn8$e1q$1@news.interia.pl

Pewnie nie tyle TP, co raczej poczta strajkowała.
Ja tak dostałem razu jednego rozliczenie
z KK - reklamacji nie uznali, bo niby mozna było sprawdzić osobiście w banku.

Ja kiedyś nie miałem na czas wyciągu z Lukas.
W ,,banku'' wprowadzano mnie w błąd i zadawano
,,mądre'' pytania typu -- nie przyszedł wyciąg?.

Podglądu via net nie było dla tej karty, a ja nie
pamiętałem, :) ile mam (i do kiedy) zapłacić. :)

Po rozstaniu z Lukas zrozumiałem, czym są problemy -- i czym
jest życie pozbawione znacznej części z nich. :)

Data: 2010-03-11 16:38:30
Autor: MichalL

"Krzysiek" <bezadresu@bezadresu.com> wrote in message news:hn6dq0$eb2$1news.onet.pl...

Np. telekomunikacja przez jakiś czas dostarczała z kilkutygodniowym opóźnieniem faktury.

Na takie sytuacje jest polecenie zapłaty,

MichalL

Data: 2010-03-09 14:21:34
Autor: xbartx
Dnia Tue, 09 Mar 2010 14:46:38 +0100, krzysiek napisał(a):

[...]

A jaki do bankomat? Własność banku czy to jakaś sieciówka?

Data: 2010-03-09 15:24:48
Autor: krzysiek
xbartx pisze:
A jaki do bankomat? Własność banku czy to jakaś sieciówka?

bankomat Euronetu

Data: 2010-03-09 15:35:01
Autor: Valdi
błędna wypłata gotówki przez bankomat
"krzysiek" news:hn5lnf$380$3news.dialog.net.pl

> A jaki do bankomat? Własność banku czy to jakaś sieciówka?

bankomat Euronetu

to już połowa sukcesu :)
a jaki bank?

Data: 2010-03-09 17:45:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
błędna wypłata gotówki przez bankomat

"krzysiek" hn5mk0$3on$1@news.dialog.net.pl

A jaki do bankomat? Własność banku czy to jakaś sieciówka?

bankomat Euronetu

to już połowa sukcesu :)
a jaki bank?

ing

To masz nadal sukces w połowie. ;) (połowiczny?)

Data: 2010-03-09 15:14:04
Autor: J_K_K

Użytkownik "krzysiek" <anonim@mail.net> napisał w wiadomości news:hn5jft$25i$1news.dialog.net.pl...
Była sytuacja, że została zlecona wypłata gotówki w wysokości 2000 zł. Bankomat wydał tylko 1400 i to jeszcze samymi banknotami 50 zł.

Przyszłościowo wypłacaj po 1000 PLN.
Chyba te nasze bankomaty za małe szczelinki mają ;-)

Też miałem podobną sytuację swego czasu,
ale nie trwało to aż tyle - do rozliczenia danego bankomatu
+ parę dni.

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-09 15:21:06
Autor: krzysiek
J_K_K pisze:

[...]

kiedyś miałem taki sam problem podczas pobrania gotówki 200 zł. z bankomatu Euronetu.
Dostałem 150 zł, z czego 50 zł. było w połowie przerwane i zgięte.

Data: 2010-03-09 17:43:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
błędna wypłata gotówki przez bankomat

"krzysiek" hn5lgh$380$1@news.dialog.net.pl

kiedyś miałem taki sam problem podczas pobrania gotówki 200 zł. z bankomatu Euronetu.
Dostałem 150 zł, z czego 50 zł. było w połowie przerwane i zgięte.

A jak było zgięte? Raczej trudno o zgięcie przerwanego banknotu. :)

Data: 2010-03-09 19:06:28
Autor: Krzysiek
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

napisałem, że w połowie przerwany.

Data: 2010-03-09 19:55:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
błędna wypłata gotówki przez bankomat

"Krzysiek" hn62n4$vds$1@news.onet.pl

napisałem, że w połowie przerwany.

To łatwe! Ale jak przerwać i zgiąć?

[..] 50 zł. było w połowie przerwane i zgięte [..]

Data: 2010-03-09 22:08:59
Autor: Krzysiek
[...]

stary, weź Ty strzel sobie browarka, może wyobraźnia Ci się chwilowo trochę poprawi...
Odpowiadając na pytanie, tak jest to jak najbardziej możliwe.

--
Krzysiek

Data: 2010-03-11 16:49:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
błędna wypłata gotówki przez bankomat

"Krzysiek" hn6ddb$bp4$1@news.onet.pl

[..] 50 zł. było w połowie przerwane i zgięte [..]

stary, weź Ty strzel sobie browarka, może wyobraźnia Ci się chwilowo trochę poprawi...
Odpowiadając na pytanie, tak jest to jak najbardziej możliwe.

Jak rozumiem -- gdy wytrzeźwiałeś, banknot nie był już rozdarty i zgięty? ;)

Zapytałem, jak był zgięty ów banknot. Dostałem odpowiedź -- łyknij ,,gorzały''. ;)
Nic dziwnego, że i bankierzy tak czasami odpowiadają. ;)

Data: 2010-03-11 17:49:59
Autor: Valdi
błędna wypłata gotówki przez bankomat
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hnb3eh$2r6$1inews.gazeta.pl

Zapytałem, jak był zgięty ów banknot. Dostałem odpowiedź -- łyknij
,,gorzały''. ;)
Nic dziwnego, że i bankierzy tak czasami odpowiadają. ;)

prawdziwe piwo nie jest gorzałą.

Data: 2010-03-11 19:35:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
błędna wypłata gotówki przez bankomat

"Valdi" hnb5a8$qvq$1@news.interia.pl

prawdziwe piwo nie jest gorzałą.

Nie znam się na tym. Piję zwykle trunki białe -- po kuracjach
antybiotykowych pół roku piłem jedynie sfermentowane białe... ;)
Teraz powoli ;) wracam do niesfermentowanego. ;)

Data: 2010-03-09 15:27:43
Autor: Liwiusz
krzysiek pisze:
[...]

   Dla równowagi - mi kiedyś BZWBK na żądanie wypłaty 10zł wypłacił 20zł. O nadwyżkę nikt nigdy się nie upomniał.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-09 15:36:51
Autor: glaukonWYTNIJTO
błędna wypłata gotówki przez bankomat

   Dla równowagi - mi kiedyś BZWBK na żądanie wypłaty 10zł wypłacił 20zł. O nadwyżkę nikt nigdy się nie upomniał.

Pewnie była jakaś promocja jak teraz z Depardieu ;)

Data: 2010-03-09 16:53:37
Autor: Tomasz Chmielewski
Am 09.03.2010 15:27, Liwiusz wrote:
krzysiek pisze:
[...]

I znalazl sie sprawca kryzysu bankowego!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

błędna wypłata gotówki przez bank omat