blokada auta na parkingu

Data: 2011-02-27 21:11:49
Autor: kawi
blokada auta na parkingu
Powiedzcie proszę, czy na parkingu przy markecie ochrona może blokować
auta poprzez zakładanie blokady na koła.
Byłem świadkiem zakładania blokady na koło auta, które stało w miejscu nie
wyznaczonym przez malowane linie, choć nie blokował ruchu na parkingu.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Data: 2011-02-27 21:35:58
Autor: Robert Tomasik
blokada auta na parkingu
Użytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ikeb61$o97$1news.onet.pl...
[...]

Blokowanie kół samochodu, który blokuje przejazd nie jest zbyt racjonalnym rozwiązaniem. A co do zakładania blokad przez ochronę, to w mojej ocenie jest to mocno dyskusyjne. Może jakiś zastaw na rzeczy ruchomej, ale raczej nie za złe parkowanie.

Data: 2011-02-28 13:30:31
Autor: JaC
blokada auta na parkingu
Podciągać pod obywatelskie zatrzymanie, z następnym wezwaniem policji ewentualnie straży miejskiej celem ustalenia i ukarania sprawcy, z ewentualnym zgłoszeniem wykroczenia?

Data: 2011-02-28 15:39:41
Autor: Robert Tomasik
blokada auta na parkingu
Użytkownik " JaC" <pioneerpteWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.00000b21.4d6b9567newsgate.onet.pl...
Podciągać pod obywatelskie zatrzymanie, z następnym wezwaniem policji
ewentualnie straży miejskiej celem ustalenia i ukarania sprawcy, z ewentualnym
zgłoszeniem wykroczenia?

Samochód, jako sprawca wykroczenia wzbudza we mnie pewne wątpliwości. Kierujący, to już prędzej, tym nie mniej zatrzymuje samochód, a nie kierującego. No i co do zasady nie można wykluczyć, ze osoba, któa będzie chciała odjechać nie jest sprawcą akurat :-) W mojej ocenie silnie ryzykowna konstrukcja prawna.

blokada auta na parkingu