blokada autostrady A4 - wykroczenia

Data: 2009-10-28 23:43:44
Autor: scibor1
blokada autostrady A4 - wykroczenia
Takiego maila przed chwila dostalem:

"Drodzy motocyklisci,

Z informacji jakie docieraja do nas w zwiazku z tzw. blokada przez
motocyklistow autoastrady A4, wynika iz firma
STALEXPORT operator audostrady ma zamiar kierowac zawiadomienia o
"popelnionych wykroczeniach".

Fundacja nasza oferuje bezplatna pomoc prawna wszystkim motocyklistom,
ktorzy zmuszeni beda w zwiazku z w/w akcja
stawic sie przed organami scigania czy organami wymiaru
sprawiedliwosci.

Prosimy o przeslanie informacji do osob zainteresowanych, a takze
umieszczenia jej na forach internetowych.
Prosimy zainteresowanych motocyklistow o kontakt z nasza fundacja.

Kontakt do fundacji
fundacja@motocykle.pl
T: 74/8321722"

Jakby ktos potrzebowal...

Data: 2009-10-29 09:27:04
Autor: Arni
blokada autostrady A4 - wykroczenia
scibor1 pisze:
Kontakt do fundacji
fundacja@motocykle.pl
T: 74/8321722"

s³ynne Kwietnie (K+K)

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-10-29 13:53:14
Autor:
blokada autostrady A4 - wykroczenia
"Spó³ka Stalexport Autostrada Ma³opolska SA zastanawia siê podobno
nad zaskar¿eniem do s±du motocyklistów, protestuj±cych przeciwko
zbyt wysokim, ich zdaniem, op³atom za przejazd A-4.
Chodzi o to, ¿e p³ac±c jednogroszowymi monetami, tamowali ruch.
By³by to proces precedensowy i z pewno¶ci± ciekawy. Oto wykonawca
us³ugi oskar¿a klienta, ¿e zap³aci³ mu za tê us³ugê w niewygodny
dla us³ugodawcy sposób."

:)

--
pozdr
janku

Data: 2009-10-29 17:36:58
Autor: newrom
blokada autostrady A4 - wykroczenia
On Thu, 29 Oct 2009 13:53:14 +0000 (UTC), " " <janku@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

[...]

Na razie to jeden ktos odmowil przyjecia za tamowanie ruchu, co
spowodowalo skierowanie sprawy do sadu grodzkiego (i zapewne mocne
wkurwienie polucjanta ze mu sie nie dal wyruchac). Poki co wszystkie
komentarze prawnikow mowia ze nie bardzo da sie skazac za placenie
jednogroszowkami, no ale wiadomo, sedzina moze miec akurat peemesa
albo byc po prostu niedopchnieta.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-10-29 20:26:46
Autor: Don Pedro
janku@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
"Spó³ka Stalexport Autostrada Ma³opolska SA zastanawia siê podobno
(...)

Za Wyobrcz±:
"(...)
Wed³ug przedstawicieli ¶l±skiej drogówki p³acenie groszami karze podlegaæ jednak nie powinno. "Nawet grosz to jest nomina³, st±d p³acenie w taki a nie inny sposób nie narusza przepisów Prawa o Ruchu Drogowym".
(...)"

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-10-29 20:00:26
Autor: masti
blokada autostrady A4 - wykroczenia
Dnia pięknego Thu, 29 Oct 2009 20:26:46 +0100, osobnik zwany Don Pedro
wystukał:

janku@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
"Spółka Stalexport Autostrada Małopolska SA zastanawia się podobno
(...)

Za WyobrczÄ…:
"(...)
Według przedstawicieli śląskiej drogówki płacenie groszami karze
podlegać jednak nie powinno. "Nawet grosz to jest nominał, stąd płacenie
w taki a nie inny sposób nie narusza przepisów Prawa o Ruchu Drogowym".
(...)"

ciekawe jakby chcieli uzasadnić, że pÅ‚acenie oficjalnym Å›rodkiem pÅ‚atniczym jest wykroczeniem? Może dopiszÄ… do regulaminu punkt, żę opÅ‚ata ma nastÄ…pic w czasie nie dÅ‚uższym niż ...  :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-30 16:24:59
Autor: Jacot
blokada autostrady A4 - wykroczenia
masti <gone@to.hell> wrote:

ciekawe jakby chcieli uzasadniæ, ¿e p³acenie oficjalnym ¶rodkiem p³atniczym jest wykroczeniem? Mo¿e dopisz± do regulaminu punkt, ¿ê op³ata ma nast±pic w czasie nie d³u¿szym ni¿ ...  :)

Ja to moze dziwny jestem ale zdanie "...zastanawia siê podobno
nad zaskar¿eniem do s±du..." rozumiem jako zapowiedz procesu cywilnego
a nie karnego.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-10-30 15:37:36
Autor: masti
blokada autostrady A4 - wykroczenia
Dnia pięknego Fri, 30 Oct 2009 16:24:59 +0100, osobnik zwany Jacot
wystukał:

masti <gone@to.hell> wrote:

ciekawe jakby chcieli uzasadnić, że płacenie oficjalnym środkiem
płatniczym jest wykroczeniem? Może dopiszą do regulaminu punkt, żę
opÅ‚ata ma nastÄ…pic w czasie nie dÅ‚uższym niż ...  :)

Ja to moze dziwny jestem ale zdanie "...zastanawia siÄ™ podobno nad
zaskarżeniem do sądu..." rozumiem jako zapowiedz procesu cywilnego a nie
karnego.

w sumie fakt, ale nadal nie widzÄ™ podstawy --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-30 18:41:21
Autor: newrom
On Fri, 30 Oct 2009 16:24:59 +0100, Jacot <jacot@meostrada.pl> wrote:

Ja to moze dziwny jestem ale zdanie "...zastanawia siê podobno
nad zaskar¿eniem do s±du..." rozumiem jako zapowiedz procesu cywilnego
a nie karnego.

W radyju z kontekstu wychodzilo ze zastanawiaja sie nad kierowaniem
wnioskow o ukaranie w przyszlosci za pszyszle wykroczenia. Innymi
slowy mozna to ujac poprzez staropolskie 'jak was tu jeszcze raz
zobacze, to wam nogi z dupy powyrywam!'

pozdr
newrom

Data: 2009-10-30 23:27:12
Autor: Jacot
newrom@spamcom.com wrote:

[...]

A na takie okolicznosc to ja sie tylko zastanawiam, czy  taki adresat
tych wszystkich wnioskow nie oskarzylby hurtem wnioskujacego o celowe
utrudnianie pracy wymiaru czy tam organow;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-11-05 17:35:59
Autor: michal
blokada autostrady A4 - wykroczenia
<newrom@spamcom.com>
[...]

A to znaczy ze sie boja.

Jest tam teraz podobno wydzielona bramka dla motocykli, aby tam skierowac motocykle usilujace zrobic kolejna blokade.
Ale czy tak naprawde wolno im w sensie prawnym skierowac kogos do kolejki zeby odstal godzine lub dwie, skoro moze byc obsluzony w sasiednim stanowisku w ciagu minuty?

Jezeli czlowiek w samochodzie moze byc obsluzony w kilka chwil, a motocyklista ma czekac, to jest to przeciez oczywista dyskryminacja. Kaz w sklepie stanac osobom starszym w oddzielnej kolejce, 'bo ich sie dlugo obsluguje'.

Gdyby tylko wzial sie za to jakis sensowny prawnik...

--
Michal
FJS600

Data: 2009-11-05 19:15:02
Autor: newrom
blokada autostrady A4 - wykroczenia
On Thu, 5 Nov 2009 17:35:59 -0000, "michal"
<michalkupczyk7@@gmail..com> wrote:

Gdyby tylko wzial sie za to jakis sensowny prawnik...

Sie wezmie jak mu zaplacisz :-)

pozdr
newrom

Data: 2009-11-06 05:59:03
Autor: scibor1
blokada autostrady A4 - wykroczenia
On 5 Lis, 19:15, new...@spamcom.com wrote:

nie ma co gdybac, nastepna akcja powinna byc w przebraniu w postaci
samochodu i stwierdzeniem przy okienku: no wie pan/pani, zima to i
musimy protestowac w samochodach...;)

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-11-06 18:52:13
Autor: Jacot
newrom@spamcom.com wrote:

Gdyby tylko wzial sie za to jakis sensowny prawnik...

Sie wezmie jak mu zaplacisz :-)

No jakby jeszcze bylo cos o molestowaniu... bez tego dzis ciezko, to
modny nosnik. A takie tam, dyskryminacja,  demokracja, demonstracja...
a, i jeszcze prawa czlowieka, koniecznie, to nie bardzo.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-11-07 08:16:16
Autor: newrom
On Fri, 06 Nov 2009 18:52:13 +0100, Jacot <jacot@meostrada.pl> wrote:

No jakby jeszcze bylo cos o molestowaniu... bez tego dzis ciezko, to
modny nosnik. A takie tam, dyskryminacja,  demokracja, demonstracja...

I demencja!

pozdr
newrom

Data: 2009-11-05 10:00:39
Autor: Kudłaty Konservateesta
blokada autostrady A4 - wykroczenia
Może dopiszÄ… do regulaminu punkt, żę opÅ‚ata ma nastÄ…pic w czasie nie dÅ‚uższym niż ...  :)

Jestem jak najbardziej za! Oczywiście będę miał WYLICZONĄ KWOTĘ w 1 i 2 groszówkach (to bardziej uciążliwe, bo 2 typy monet i nie wystarczy tylko policzyć ilości sztuk) i ja się wywiążę płacąc natychmiast. Kasjer winny złamania regulaminu, bo długo liczy :P

blokada autostrady A4 - wykroczenia