blokada egzekucyjna na PKO Juniorze

Data: 2015-12-14 06:40:19
Autor: nowyjestem
blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
posiadaczem PKO Junior jest dziecko a NIE rodzice

jednakże w systemie rachunek opisany jest peselem
dziecka oraz peselem rodzica

załóżmy że rodzic ma egzekucję (przykładowo mandat
drogowy) na rachunku osobistym "Konto Rodzica" do którego podpięty jest PKO Junior pytanie: czy ¶rodki na PKO Juniorze s± blokowane?!

Data: 2015-12-14 08:19:58
Autor: nowyjestem
blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
pytanie: czy ¶rodki na PKO Juniorze s± blokowane?!

chodzi mi przede wszystkim o wypowiedzi osób które
maj± PKO Juniora i maj± egzekucje i mog± opowiedzieć
jak w praktyce zachował się system w ich przypadku

Data: 2015-12-14 17:28:50
Autor: ±ćęłń󶼿
blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
Ale o kwocie wolnej od egzekucji wiesz?
BTW czy ta kwota ostanio nie zmalała jak¶ spec-ustaw± PO (wedle motta "ich kamienice, nasze ulice").

-- -- -

Data: 2015-12-14 11:20:07
Autor: nowyjestem
W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 17:28:54 UTC+1 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:

> chodzi mi przede wszystkim o wypowiedzi osób które maj± PKO Juniora i maj± egzekucje i mog± opowiedzieć jak w praktyce zachował się system w ich przypadku

Ale o kwocie wolnej od egzekucji wiesz?

tak,wiem jaka jest kwota wolna - interesuj± mnie egzekucje które
przekraczaj± kwotę woln± (czy będ± dokonywane TAKŻE z Juniora
czy TYLKO z konta rodzica)

Data: 2015-12-14 20:25:48
Autor: ±ćęłń󶼿
blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
To jaka jest na dzisiaj?
Wiesz, to może zależeć jak± nog± wstanie urzędnik w banku.
Może załóż osobne konto wspólne, lub w jakim¶ banku spółdzielczym w Dziurze Dolnej?

-- -- -
tak, wiem jaka jest kwota wolna - interesuj± mnie egzekucje które przekraczaj± kwotę woln±

Data: 2015-12-15 19:17:21
Autor: Marek
blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
On Mon, 14 Dec 2015 11:20:07 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl wrote:
tak,wiem jaka jest kwota wolna - interesujÄ… mnie egzekucje ktĂłre
przekraczają kwotę wolną (czy będą dokonywane TAKŻE z Juniora
czy TYLKO z konta rodzica)

Wysokość egzekucji nie ma znaczenia jeśli na rachunku jest kwota mniejszą od wolnej.

--
Marek

Data: 2015-12-18 13:01:46
Autor: ±ćęłń󶼿
blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
Skoro na biednego nie trafiło, to staję po stronie wierzyciela ;-))

-- -- -
tak, wiem jaka jest kwota wolna - interesuj± mnie egzekucje które przekraczaj± kwotę woln±

Data: 2015-12-14 16:10:14
Autor: ±ćęłń󶼿
blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
Generalnie ten bank jest jednym z najlepszych dla posiadacza na wypadek egzekucji.

Data: 2015-12-15 19:14:56
Autor: Marek
On Mon, 14 Dec 2015 06:40:19 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl wrote:
posiadaczem PKO Junior jest dziecko a NIE rodzice
jednakĹĽe w systemie rachunek opisany jest peselem
dziecka oraz peselem rodzica
załóżmy że rodzic ma egzekucję (przykładowo mandat
drogowy) na rachunku osobistym "Konto Rodzica" do którego podpięty jest PKO Junior pytanie: czy środki na PKO Juniorze są blokowane?!

Nawet więcej, nie tylko zablokują ale i zabiorą. dziecku kasę.

--
Marek

Data: 2015-12-17 11:59:04
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu wtorek, 15 grudnia 2015 19:15:01 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
> drogowy) na rachunku osobistym "Konto Rodzica" do > którego podpięty jest PKO Junior > pytanie: czy ¶rodki na PKO Juniorze s± blokowane?!

Nawet więcej, nie tylko zablokuj± ale i zabior±. dziecku kasę.

-- Marek

no ja bym sie w Banku zapytal ;) albo prawnika.

Data: 2015-12-17 19:06:47
Autor: witek
Michal 'Amra' Macierzynski wrote:
[...]

niestety odpowiedzi w "Banku" s± najmniej wiarygodnym Ľrodłem.

Trudno się dziwić, żeby student dorabiaj±cy wieczorami na umowie zleceniu w call center starał się udzielić jakiejkolwiek sensownej odpowiedzi.

Data: 2015-12-17 23:58:48
Autor: Kris
W dniu pi±tek, 18 grudnia 2015 02:06:49 UTC+1 użytkownik witek napisał:

niestety odpowiedzi w "Banku" s± najmniej wiarygodnym Ľrodłem.

Trudno się dziwić, żeby student dorabiaj±cy wieczorami na umowie zleceniu w call center starał się udzielić jakiejkolwiek sensownej odpowiedzi.
My¶lę ze zapytanie "pisemne" i pisemna odpowiedz byłaby już sensowna

Data: 2015-12-18 02:20:26
Autor: nowyjestem
blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
no ja bym sie w Banku zapytal ;) albo prawnika.

w tym banku to ja absolutnie nikomu nie wierzę, z wyj±tkiem
jednego jedynego członka rady nadzorczej tego banku który czasami pisuje na pl.biznes.banki - jemu jednemu uwierzę ;)

Data: 2015-12-18 02:31:54
Autor: nowyjestem
blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
> pytanie: czy ¶rodki na PKO Juniorze s± blokowane?!

Nawet więcej, nie tylko zablokuj± ale i zabior±. dziecku kasę.

teoretyzujesz, czy piszesz jako "praktyk" znaczy dłużnik albo
ewentualnie jako rodzina lub znajomy dłużnika, który żalił się
Tobie, pokazuj±c wyci±gi bankowe i prosz±c o ewentualn± pomoc?!

Data: 2015-12-18 14:57:07
Autor: Marek
On Fri, 18 Dec 2015 02:31:54 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl wrote:
teoretyzujesz, czy piszesz jako "praktyk" znaczy dłużnik albo
ewentualnie jako rodzina lub znajomy dłużnika, który żalił się
Tobie, pokazujÄ…c wyciÄ…gi bankowe i proszÄ…c o ewentualnÄ… pomoc?!

praktyk mający wiele zajęć (w sensie ich rotacji) na kontach osobistych i wspólnych ale z doświadczeniem ograniczającym się tylko do mBanku i pko bp. W przypadku zajęć w mBanku jest to ruletka w zależności jaki pracownik zakłada zajęcia. Niektórzy zakładają blokady tylko na rachunkach przypisanych jedynie mi a inni na wszystkich gdzie jestem też wpółposiadaczem. Miałem nawet przypadek zajęcia rachunku w którm jestem tylko pełnomocnikiem rodzajowym a nie właścicielem. Musiała być reklamacja aby bezprawne zajęcie zdjęto.

--
Marek

blokada egzekucyjna na PKO Juniorze