blokada inwestycji w pobliżu osiedla

Data: 2010-06-16 01:43:00
Autor: tombaz
blokada inwestycji w pobliżu osiedla
Witam,
w pobliżu osiedla, na którym mieszkam, była do niedawna stadnina koni..
Została zlikwidowana, bo podobno przeszkadzał pobliskim mieszkańcom
zapach. Nie sprawdzałem tej informacji, ale zakładam, że jest
przynajmniej w czę¶ci prawdziwa.
Do rzeczy: dowiedziałem się, że w miejsce stadniny ma powstać dom
weselny.
Zakładaj±c, że to prawda, jakie s± możliwo¶ci zablokowania tej
inwestycji? Czy to w ogóle możliwe?

Data: 2010-06-16 10:48:07
Autor: Maddy
blokada inwestycji w pobliĹĽu osiedla
W dniu 16-06-2010 10:43, tombaz pisze:
[...]
przynajmniej w części prawdziwa.
Do rzeczy: dowiedziałem się, że w miejsce stadniny ma powstać dom
weselny.

Na pewno będzie mniej "pachniało".

Zakładając, że to prawda, jakie są możliwości zablokowania tej
inwestycji? Czy to w ogĂłle moĹĽliwe?

Odpowiedz na pytanie, czemu chcesz ją zablokować, to może powiemy Ci, czy powody są racjonalne.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-06-16 01:55:22
Autor: tombaz
On 16 Cze, 10:48, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:
> [...]

> przynajmniej w czę¶ci prawdziwa.
> Do rzeczy: dowiedziałem się, że w miejsce stadniny ma powstać dom

To rzecz gustu. Mi to nie przeszkadzało. A fajnie było popatrzeć na
brykaj±ce za oknem koniki. No i pojeĽdzić można było.

> Zakładaj±c, że to prawda, jakie s± możliwo¶ci zablokowania tej
> inwestycji? Czy to w ogóle możliwe?

Odpowiedz na pytanie, czemu chcesz j± zablokować, to może powiemy Ci,
czy powody s± racjonalne.
Potencjalny regularny hałas.

--
*** Stosujesz sie do powyższych teorii na własn± odpowiedzialno¶ć ***

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID ma...@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-06-16 11:10:36
Autor: teszekul
blokada inwestycji w pobliżu osiedla
160Potencjalny regularny hałas.

to popro¶ o odm pogrzebowy.bendzie cisza
zk±d sie takie zawisne trolle bioro?

jk

Data: 2010-06-16 12:41:29
Autor: tombaz
On 16 Cze, 11:10, "teszekul" <tesze...@teszekul.pl> wrote:
>160Potencjalny regularny ha as.

to popro o odm pogrzebowy.bendzie cisza
zk d sie takie zawisne trolle bioro?

jk
Dam Ci dobra rade i lepiej z niej skorzystaj, pomoze Ci w zyciu.
Zamiast trollowac i zabierac glos w sprawach w ktorych nie masz
pojecia, poszukaj w swojej garderobie, lub wygladzie jakiegos
elementu, ktory sprawia Ci fizyczny i/lub psychiczny bol. Stawiałbym
na za krotka gumke od majtek, albo za mocno zapleciony warkoczyk na
glowie. No i skorzystalbym na Twoim miejscu ze slownika, bo z taka
ortografia to nawet egzaminu gimnazjalnego nie zdasz.
Przepraszam innych, kulturalnych uzytkownikow tej grupy za ten
komentaz i obiecuje, ze byl to pierwszy i ostatni raz, gdy
odpowiedzialem na post tego osobnika.

Data: 2010-06-16 11:22:52
Autor: Maddy
W dniu 16-06-2010 10:55, tombaz pisze:
[...]

czy powody sÄ… racjonalne.
Potencjalny regularny hałas.

O jakim natężeniu?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-06-16 12:42:56
Autor: tombaz
On 16 Cze, 11:22, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:

> Potencjalny regularny hałas.

O jakim natężeniu?
Potencjalnie uciazliwym.
To jest potrzebne, czy sie czepiasz? Pytam serio.

Data: 2010-06-18 10:01:56
Autor: Maddy
W dniu 16-06-2010 21:42, tombaz pisze:
[...]

Mojej znajomej przeszkadza jak ktoĹ› bierze prysznic po 22.
Bo jej szumi. Ale nie przeszkadzają jej bijące o 6 rano kościelne dzwony, które umarłego postawiłyby na nogi.

Uciążliwość jest pojęciem względnym ale są normy hałasu powyżej których jest on szkodliwy.

Skoro podnosisz kwestię potencjalnej uciążliwości, to do Ciebie należy udowodnienie, że faktycznie będzie to źródło wymiernych uciążliwości.
To, że wydaje Ci się, że będzie głośno i że nie będzie Ci się to podobało to ciut za mało, żeby komuś odbierać źródło dochodu.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-06-16 21:43:15
Autor: scream
Dnia Wed, 16 Jun 2010 01:43:00 -0700 (PDT), tombaz napisał(a):

Zakładaj±c, że to prawda, jakie s± możliwo¶ci zablokowania tej
inwestycji? Czy to w ogóle możliwe?

Na szczescie poki co nie mozesz nic zrobic.
Jak juz wybuduja ten dom weselny i beda halasy, to wtedy bedziesz mogl.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

blokada inwestycji w pobliżu osiedla