blokada na koło - ktoś poleci?

Data: 2014-09-13 12:15:38
Autor: dddddddd
blokada na koło - ktoś poleci?
Witam,
potrzebuję zostawić gdzieś przyczepkę towarową. Chciałbym w jakiś sposób ją zabezpieczyć. Pytałem na infolinii PZU i mogę wykupić AC na przyczepkę, ale do tego chciałbym założyć dwie blokady na koła + blokadę na zaczep by zminimalizować ryzyko kradzieży. Wiem, że jak ktoś się uprze t i tak ją ukradnie - od tego ma być AC, w pozostałych przypadkach ma zadziałać zabezpieczenie mechaniczne.
Może ktoś miał do czynienia z blokadami na koła i może jakąś polecić?
Znalazłem dwa rodzaje:
http://przyczepy.kmpolska.pl/images/dodatki/blokada-kola-mini.jpg
http://e-kampery.pl/p802-blokada-antykradziezowa-na-kolo.html
Ta pierwsza wydaje się lepsza - ale czy na pewno?

W pobliżu przyczepy nie będzie żadnego słupa do którego można by się przywiązać.
przyczepa lekka, taka (będzie stała bez stelaża):
http://www.norauto.pl/przyczepa-przyczepa-neptun-n7-236-ptw-675822.html

Łukasz

Data: 2014-09-13 15:22:06
Autor: PiteR
blokada na koło - ktoś poleci?
na  ** p.m.s **  dddddddd pisze tak:

chciałbym założyć dwie blokady na koła + blokadę na zaczep by zminimalizować ryzyko kradzieży.

Teraz kiedy są fleksy na 12v prawie nie masz szans żeby ja zabezpieczyć. Po ile są te blokady bo może taniej zepnij
tylko koła łańcuchem i wkręc po śrubie zabezpieczającej.

Ta druga pozwala na odkręcenie koła.

--
Piter

golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

Data: 2014-09-13 18:47:15
Autor: dddddddd
blokada na koło - ktoś poleci?
W dniu 2014-09-13 15:22, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  dddddddd pisze tak:

[...]

chyba ok. 200zł/szt - nie byłem jeszcze w PZU ale wymaga pewnie jakiegoś zabezpieczenia więc raczej blokada a nie łańcuch.
Co do fleksa - najpierw musi go komuś ukraść, więc nie każdy złodziej go ma :)
Zabezpieczyć się chcę przed przypadkową kradzieżą, bo wiem że jak zechcą to i tak ukradną.
btw. przed chwilą zgrywałem monitoring, dwóch gości dziś w nocy wyjechało Audi A4 z parkingu podziemnego...

Łukasz

Data: 2014-09-13 21:01:36
Autor: PiteR
blokada na koło - ktoś poleci?
na  ** p.m.s **  dddddddd pisze tak:

chyba ok. 200zł/szt - nie byłem jeszcze w PZU ale wymaga pewnie
jakiegoś zabezpieczenia więc raczej blokada a nie łańcuch.

Sporo. No ale ta blokada to jaki ma zamek? Czy jest po prostu spinana na kłódkę? Bo ja bym atakował najsłabsze ogniwo czyli kłódkę.

Data: 2014-09-13 16:33:22
Autor: ToMasz
blokada na koło - ktoś poleci?
W dniu 13.09.2014 12:15, dddddddd pisze:
Witam,
potrzebuję zostawić gdzieś przyczepkę towarową.
ja ostatnio w takiej sytuacji przypiąłem dyszel do znaku drogowego za pomoca rowerowego U-Locka. najtańszy 40zł drogi 200. ale żaden nie jest wyzwaniem dla kątówki

ToMasz

Data: 2014-09-13 08:20:09
Autor: kogutek444
blokada na koło - ktoś poleci?
W dniu sobota, 13 września 2014 16:33:22 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

ja ostatnio w takiej sytuacji przypiąłem dyszel do znaku drogowego za pomoca rowerowego U-Locka. najtańszy 40zł drogi 200. ale żaden nie jest wyzwaniem dla kątówki

Dużo ciszej tnie się takie zabezpieczenia dużymi nożycami do cięcia drutu. Niedawno sąsiedzi mieli włamanie w firmie i wycieli im takimi nożycami fabryczne okno zbudowane z wielu małych szybek osadzonych na ramie z teownika gorąco walcowanego . Jak ktoś widział takie okno to wie o co chodzi.

Data: 2014-09-13 18:45:53
Autor: A
blokada na koło - ktoś poleci?
kogutek444@gmail.com wrote:

> [...]

fabryczne okno zbudowane z wielu małych szybek osadzonych na ramie z
teownika gorąco walcowanego . Jak ktoś widział takie okno to wie o co

Te ulocki za 200 ciężko przeciąć nawet wielkimi nożycami.

(Na youtube sporo filmików pokazujących cięcie rowerowych zabezpieczeń - tam można zobaczyć)

--
A.

Data: 2014-09-13 20:47:58
Autor: ToMasz
blokada na koło - ktoś poleci?
[...]
może. tyle że normalnymi nożycami o wiekości ok 1metra nie ciachniesz ulocka. Chyba że jest zrobiony z plasteliny, ale jak wspominałem nawet te za 40zł jest ciężko. natomiast te droższe są z metalu trudniej ustępującego nożycom niż wiertło. wyobrażasz sobie cięcie  nożycami wiertła 12mm?

ToMasz

blokada na koło - ktoś poleci?