blokada połączeń i przekierowania

Data: 2020-09-25 22:02:59
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
blokada połączeń i przekierowania
Czy są oferty pre-paid w których aktywne są usługi:

blokada wszystkich połączeń przychodzących
włączenie: *35*hasło#
wyłączenie: #35*hasło#
sprawdzenie: *#35#

na przykład gdy w ruter się włozy SIM i korzysta tylko z netu, to
blokada *35* byłaby bardzo przydatna, zamiast "nikt nie odbiera" abonent
słyszałby: połaczenie zablokowane

Dlaczego w ofertach na karte nie działają przekierowania i blokady ?
Operatorzy mogliby udostępnić usługę i nawet brać za to opłatę.

Przekierowanie wszystkich połączeń
włączenie: **21*numer#
wyłączenie: #21#

Przekierowanie gdy linia jest zajęta
włączenie: **67*numer#
wyłączenie: #67#

Przekierowanie gdy nie odbierasz
włączenie: **61*numer#
wyłączenie: #61#

Przekierowanie gdy jesteś poza zasięgiem sieci
włączenie: **62*numer#
wyłączenie: #62#

blokada wszystkich połączeń wychodzących
włączenie: *33*hasło#
wyłączenie: #33*hasło#
sprawdzenie: *#33#

blokada wszystkich wychodzących rozmów międzynarodowych
włączenie: *331*hasło#
wyłączenie: #331*hasło#
sprawdzenie: *#331#

blokada połączeń wychodzących w roamingu z wyjątkiem połączeń lokalnych
i do Polski
włączenie: *332*hasło#
wyłączenie: #332*hasło#
sprawdzenie: *#332#

blokada połączeń przychodzących w roamingu
włączenie: *351*hasło#
wyłączenie: #351*hasło#
sprawdzenie: *#351#

Data: 2020-09-26 20:55:04
Autor: Grzexs
blokada połączeń i przekierowania
Czy są oferty pre-paid w których aktywne są usługi:

Tak. W Play wszystko działa. Nawet jeszcze więcej, bo np. można zablokować sms-y przychodzące.
--
Grzexs

Data: 2020-09-30 14:46:36
Autor: Ircys Ircys
blokada połączeń i przekierowania
sobota, 26 września 2020 o 20:55:11 UTC+2 Grzexs napisał(a):
W Play  np. można zablokować sms-y przychodzące.

W jaki sposób?

Data: 2020-10-01 00:16:41
Autor: ◊ CaerSobreUnÁrbol ◊
blokada połączeń i przekierowania
Ircys Ircys wrote:
W jaki sposób?

Blokady usług przychodzacych SMS (tylko w taryfie Premium)

Kod USSD do *włączenia*

*111*97*1#

z numerów skróconych zaczynających się od cyfr: 7,8,9

*111*48*1#

Kod USSD do *wyłączenia

*111*97*2#

z numerów skróconych zaczynających się od cyfr: 7,8,9

*111*48*2#

--
? CaerSobreUnÁrbol ?

Data: 2020-10-02 16:21:45
Autor: Grzexs
W dniu 2020-09-30 o 23:46, Ircys Ircys pisze:
sobota, 26 września 2020 o 20:55:11 UTC+2 Grzexs napisał(a):
W Play  np. można zablokować sms-y przychodzące.

W jaki sposób?

http://telefix.ugu.pl/kody_univ.htm

Tu masz link, niektóre rzeczy trochę nieaktualne, bo nie mam czasu poprawić, ale to, o co pytasz, akurat działa.

Czyli blokowanie sms-ów to *35*0000*16#, o ile nie zmieniłeś hasła z "0000", a zapewne nie (to jest oddzielne hasło, które nie ma nic wspólnego z pinem do karty SIM, ani z pinem do telefonu).

--
Grzexs

Data: 2020-10-02 23:05:50
Autor: Ircys Ircys
piątek, 2 października 2020 o 16:21:49 UTC+2 Grzexs napisał(a):
> [...]
http://telefix.ugu.pl/kody_univ.htm Tu masz link, niektóre rzeczy trochę nieaktualne, bo nie mam czasu poprawić, ale to, o co pytasz, akurat działa. Czyli blokowanie sms-ów to *35*0000*16#, o ile nie zmieniłeś hasła z "0000", a zapewne nie (to jest oddzielne hasło, które nie ma nic wspólnego z pinem do karty SIM, ani z pinem do telefonu).

Czy orientujesz się jaki komunikat dostaje osoba wysyłająca SMS-a
do abonenta z taką aktywną blokadą ?

Ircys

Data: 2020-10-05 19:12:35
Autor: Grzexs
W dniu 2020-10-03 o 08:05, Ircys Ircys pisze:
[...]

Tak. Żadnego. A SMS ma status ,,niedostarczony".

--
Grzexs

Data: 2020-10-10 20:29:45
Autor: Grzexs
[...]

A, jeszcze dorzucę - taki SMS nigdy nie zostanie dostarczony, nawet po zniesieniu blokady.

--
Grzexs

Data: 2020-10-04 02:24:23
Autor: Animka
W dniu 2020-09-26 o 20:55, Grzexs pisze:
Czy są oferty pre-paid w których aktywne są usługi:

Tak. W Play wszystko działa. Nawet jeszcze więcej, bo np. można zablokować sms-y przychodzące.

Dodać do numerów spamu.

--
animka

Data: 2020-10-04 02:23:41
Autor: Animka
W dniu 2020-09-25 o 22:02, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
[...]

Blokady są w moim telefonie i ustawione na moim koncie na stronie operatora.
Smutno mi, ze operator zablokował sms-y na 72052.
Moze to i lepiej, bo tyle ludzi czeka na pomoc i Caritas ogłasz zbiórki i sms-y. Chodzi o to, ze jak np, jakieś ciężko chore dziecko musi wyjechać na operację do Stanów i trzeba zebrac np. 9 milionów zł.

--
animka

Data: 2020-10-05 19:13:53
Autor: Grzexs
[...]