blokada sms premium - jak wyłączyć?

Data: 2017-07-16 13:36:31
Autor: ddddddddddddd
blokada sms premium - jak wyłączyć?
Witam,

Telefon Galaxy S7, android 7.0
wysyłając sms pod skrócony numer wyskoczyło mi okienko w stylu "czy napewno chcesz wysłać, może to być drogie". Przez przypadek kliknąłem nie wysyłaj i nie pytaj więcej i teraz nie wiem jak to wyłączyć.
Zainstalowałem alternatywną aplikację do sms - ona też zadała to samo pytanie (ale w niej już zaznaczyłem wysyłaj), ale jak wracam do standardowej apki to nadal nie wysyła i nie pyta. Czytałem żeby znaleźć opcję w managerze aplikacji w aplikacji wiadomości lub jakiejś drugiej systemowej, ale nie ma tam opcji sms premium (na screenach w internecie taką opcję mają)Piszą o przywróceniu telefonu do fabryki - ale mnie to nie bawi...

Łukasz

Data: 2017-07-16 16:09:13
Autor: m4rkiz
On 2017-07-16 13:36, ddddddddddddd wrote:
Czytałem żeby znaleźć
[...]

zajrzyj w ustawienia, aplikacje i usun dane tej apki - oczywiscie usunie to wszystkie jej ustawienia i smsy

Data: 2017-07-16 17:17:56
Autor: ddddddddddddd
W dniu 16.07.2017 o 16:09, m4rkiz pisze:
On 2017-07-16 13:36, ddddddddddddd wrote:
Czytałem żeby znaleźć
[...]

to też wyczytałem. Zrobiłem backup smsów. Po usunięciu danych aplikacji smsy nie zniknęły, ustawienia też nie :/

Łukasz

Data: 2017-07-17 07:23:21
Autor: m4rkiz

https://forums.androidcentral.com/showthread.php?t=677436&s=418c68a825c06d17a62d52ffdccb5419&p=5847862&viewfull=1#post5847862

Data: 2017-07-17 07:28:30
Autor: ddddddddddddd
W dniu 17.07.2017 o 07:23, m4rkiz pisze:
On 2017-07-16 17:17, ddddddddddddd wrote:
[...]

supeer :)) dzięki, zadziałało !! :)
swoją drogą w bardzo intuicyjnym miejscu, że też wcześniej na to nie wpadłem :)

Łukasz

Data: 2017-07-16 17:40:59
Autor: Animka
W dniu 2017-07-16 o 13:36, ddddddddddddd pisze:
[...]

Nie ważne jaki masz telefon. Istotne jaka sieć komórkowa i czy telefon na kartę czy może masz abonament.
Jak telefon na kartę to Ci takiego sms-a nie wyśle jak nie masz wystarczających środków na koncie.

--
animka

blokada sms premium - jak wyłączyć?