blokada z lancuchem [jaka?]

Data: 2012-06-10 21:54:44
Autor: Mikolaj Jopczynski
blokada z lancuchem [jaka?]
W dniu 2012-06-10 21:39, Jordan pisze:
Wybieram sie za miesiac w trase Albania/Rumunia i jestem na etapie koncowego
kompletowania sprzetu.
Moto zawsze trzymalem w garazu, a dotychczasowe dalsze wyjazdy to byla
Europa zachodnia i polnocna (czyt. bezpiecznie).
W zwiazku z tym nie mam zadnej blokady/zamkniecia. Obejrzalem mase
propozycji, ale czuje sie jak przyslowiowe dziecko we mgle - nie wiem co
wybrac...
Poniewaz nie mam takze zadnego alarmu, szukam dobrego/mocnego zamkniecia z
lancuchem (tak, wiem ze nie ma skutecznego), umozliwiajacgo przypiecie
mojego DL-a do latarni, slupa, itd.
Czy mozecie mi cos podpowiedziec co warto, a na co w ogole nie zwracac
uwagi?
Z gory dzieki.
Jordan

Oxford ma fajne lancuchy.