[i5700] blokowanie aktualizacji + jaki prepaid?

Data: 2011-09-04 21:27:05
Autor: Lukasz
[i5700] blokowanie aktualizacji + jaki prepaid?
Witam,
Jako że postanowiłem poużywać yanosika wyciągnąłem z szafy samsunga i5700 i tylko w tym celu chcę go używać. Czy da się tak ustawić w tym telefonie żeby nie pobierał niepotrzebnych danych, tzn. żeby tylko ta jedna aplikacja miała dostęp do sieci i żadna inna, łącznie z aktualizacjami systemu, nie? Drugie pytanie jako że nie śledzę na bieżąco cenników prepaidów- jaką kartę najlepiej wrzucić do tego typu czynności - chodzi mi o maksymalnie długi czas na wykorzystanie limitu, bo jako nawigacji będę tego używał stosunkowo rzadko, częściej do powiadomienia o suszarkach, wypadkach itp.

Lukasz

[i5700] blokowanie aktualizacji + jaki prepaid?