blokowanie konkretnego numeru w erze

Data: 2009-05-26 20:40:34
Autor: wererider
blokowanie konkretnego numeru w erze
Witam,
Temat zdaje się stary, ale czy w obecnie Erze można zablokować przyjmowanie
połączeń od konkretnego numeru? Pytam, bo znajomy w plusie coś takiego dał
radę załatwić.
Pozdrawiam
were

Data: 2009-05-27 20:18:45
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Tue, 26 May 2009 20:40:34 +0200, wererider napisał(a):

[...]

ja chętnie zablokowałbym numery nie wyświetlające sie.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Prywatna kolekcja antyków
http://foto.3mam.net/antyki/

Data: 2009-05-27 23:25:43
Autor: Piotr M
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

ja chętnie zablokowałbym numery nie wyświetlające sie.

Ja chętnie blokuje już od 2 lat - Symbian i Blacklist

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-28 00:00:56
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr M" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:gvkb4m$l3t$4inews.gazeta.pl...

Ja chętnie blokuje już od 2 lat - Symbian i Blacklist

Ale to nie to samo, co blokada po stronie operatora.
Teraz jak ktos bedzi euparty, to bedzie caly czas dzwonil i Ci baterie rozladuje, w przypadku blokady po stronie operatora (ACR) telefon odpoczywalby niczym nie neipokojony.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-28 15:16:15
Autor: Piotr M
SDD pisze:

[...]

Zaraz. Jakim sposobem baterie będzie rozładowywał? Myślisz, że proces na który się składa to, że ktoś dzwoni i połączenie jest automatyczne odbijane (sygnał zajętości) dużo więcej zżera baterie niż zwykły stand by telefonu? Przecież i tak występują ciągłe nieustanne połączenia z BTSami..

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-28 15:48:13
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotr M" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:gvm2r1$qhc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie nieustanne, ale powiedzmy co pol godziny, godzine.

Oraz co kazde polaczenie, SMS itp.

J.

Data: 2009-05-28 19:32:51
Autor: Piotr M
J.F. pisze:

Nie nieustanne, ale powiedzmy co pol godziny, godzine.

W sumie to przyznam że nie wiem, ale myślę że to stanowczo za rzadko. Skąd w takim razie "operator wie gdzie i w jakim miejscu się znajdujesz" :) bo jesteś w ciągłym kontakcie z BTSami. IMO co 0.5 i 1h to za rzadko. A już założę się że nie w dużych miastach..

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-28 21:24:16
Autor: darnok
Piotr M pisze:
J.F. pisze:

[...]

A po co czesciej? Od tego jest LAC zeby bylo rzadko?
I nie 0,5h-1h tylko 2h lub 3h - to jest default w polskich sieciach.
Pamietaj ze w takiej Warszawie mieszka ok 2mln ludzi.
Kazde location update to obciazenie sygnalizacyjne. Zbyt czesto nie ma sensu. Wiekszosc ludzi nie wylazi z LAC'a w ciagu dnia.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-29 21:45:10
Autor: J.F.
On Thu, 28 May 2009 19:32:51 +0200,  Piotr M wrote:
J.F. pisze:
[...]

POloz sobie telefon przy kiepskich glosnikach [do komputera - ze
wzmacniaczem] to uslyszysz jak czesto teelfon cos nadaje ..

J.

Data: 2009-05-29 00:53:28
Autor: SDD
[...]

Hmmm - poloz sobie komorke gdzies kolo TV lub glosnikow komputerowych i zobacz ile razy bedzie slychac buczenie zanim polaczenei zostanie odrzucone

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-28 13:55:37
Autor: wererider
> [...]
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

> ja chętnie zablokowałbym numery nie wyświetlające sie.

Ja chętnie blokuje już od 2 lat - Symbian i Blacklist

Niestety, chodzi o blokadę na najtańszym samsungu - numer najwyraźniej jest
odziedziczony po kimś, stąd kupa głupich telefonów z kilku numerów.

-- pzdr, Piotr M

Pozdrawiam również
were

Data: 2009-05-28 14:03:15
Autor: J.F.
Użytkownik "wererider" <wererider@gmail.com> napisał w wiadomości news:gvlu3s$7s2$1news.task.gda.pl...
> [...]

Niestety, chodzi o blokadę na najtańszym samsungu - numer najwyraźniej jest
odziedziczony po kimś, stąd kupa głupich telefonów z kilku numerów.

Skoro wiesz ze z kilku, to pewnie nie sa zablokowane.
Zapewne telefon ma jakies mozliwosci - chocby przypisac im cichy dzwonek.

J.

blokowanie konkretnego numeru w erze