blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego

Data: 2011-12-13 21:08:44
Autor: Tomasz Pyra
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
On Tue, 13 Dec 2011 16:07:54 +0000 (UTC), fotd wrote:

Witam,

Często spotykam się z taką sytuacją :

dwa pasy ruchu w tym samym kierunku :
a)tylko do skrętu w lewo
b)tylko do jazdy na wprost.

kierowca jadący pasem "b" chce zmienić pas na pas "a" (do skrętu w lewo).
Niestety ten pas jest zajęty przez sznur samochodów, w związku z czym kierowca
czeka aż go ktoś łaskawie wpuści - blokując przez to ruch na teoretycznie
drożnym (lecz zablokowanym w związku z zaistniałą sytuacją) pasie "b". Czy nie
powinno być tak, że blokujący przy braku możliwości zmiany pasa powinien
jechać na wprost, umożliwiając tym samym ruch na pasie "b" ?

Powinno być tak, że jak ktoś chce zmienić pas, to się go wpuszcza.
Ale oczywiście nie oznacza to żeby objeżdżać korek i wpychać się pod
koniec.

No ale takie rzeczy to obawiam się nie w Polsce...

Data: 2011-12-13 20:23:32
Autor:
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
> [...]

Powinno być tak, że jak ktoś chce zmienić pas, to się go wpuszcza.
Ale oczywiście nie oznacza to żeby objeżdżać korek i wpychać się pod

tak być powinno,ale, jeśli kierowca nie może zająć pasa , na którym stoi sznur
aut, to czy może bezkarnie blokować sąsiedni pas ? Utrudnia w ten sposób jazdę
innym. --

Data: 2011-12-13 21:40:51
Autor: Tomasz Pyra
On Tue, 13 Dec 2011 20:23:32 +0000 (UTC), fotd.SKASUJ@gazeta.pl wrote:

tak być powinno,ale, jeśli kierowca nie może zająć pasa , na którym stoi sznur
aut, to czy może bezkarnie blokować sąsiedni pas ? Utrudnia w ten sposób jazdę
innym.

Myślę żę jeżeli zmiana pasa w tamtym miejscu jest dozwolona, to nic mu tego
nie zabrania.

Na podobnej zasadzie, co skręcający w lewo z jezdni dwukierunkowej często
też  jakiś czas blokuje wszystkich za nim jadących aż będzie miał wolne z
przeciwka.

Data: 2011-12-13 22:51:59
Autor: Bydlę
On 2011-12-13 20:23:32 +0000, " " <fotd.SKASUJ@gazeta.pl> said:

[...]

Tak. Gdyż nie może siłą zająć pasa, który nie jest wolny, a blokowanie wynika z warunków ruchu.

Utrudnia w ten sposób jazdę
innym.

Samą swoją obecnością.
Tak samo jak ci na tym zajętym pasie utrudniają jemu jazdę...

--
Bydlę

Data: 2011-12-14 10:08:35
Autor: Czesław Wiśniak
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego

Tak. Gdyż nie może siłą zająć pasa, który nie jest wolny, a blokowanie
wynika z warunków ruchu.

Dawno takich bredni nie czytalem, Zrob to przy jakims patrolu policji to szybko zmienisz zdanie.

cw.

Data: 2011-12-14 10:24:09
Autor: gzk
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego

Dawno takich bredni nie czytalem, Zrob to przy jakims patrolu policji to
szybko zmienisz zdanie.

Mylisz się.

Data: 2011-12-14 11:14:27
Autor: Czesław Wiśniak
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Mylisz się.
Nie myle sie, chociaz sa wyjatki :)

cw

Data: 2011-12-14 10:38:01
Autor: Bydlę
On 2011-12-14 09:08:35 +0000, "Czesław Wiśniak" <cw@cw.pl> said:

Tak. Gdyż nie może siłą zająć pasa, który nie jest wolny, a blokowanie
wynika z warunków ruchu.

Dawno takich bredni nie czytalem,

Uważasz, że może zająć pas siłą?
Jesteś idiotą?
Czy bandytą?

--
Bydlę

Data: 2011-12-14 10:52:19
Autor: Czesław Wiśniak
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Uważasz, że może zająć pas siłą?
Mozesz wskazac przepis, ktory umozliwia ci blokowanie pasa do jazdy na wprost jesli nie masz mozliwosci skretu w lewo ? Wtedy przyznam ci racje.
Jesteś idiotą?
Pewnie jestes.
Czy bandytą?
Na pewno jestes bydle, to wiem.

cw

Data: 2011-12-14 11:21:20
Autor: Bydlę
On 2011-12-14 09:52:19 +0000, "Czesław Wiśniak" <cw@cw.pl> said:

Uważasz, że może zająć pas siłą?
Mozesz wskazac przepis, ktory umozliwia ci blokowanie pasa do jazdy na
wprost jesli nie masz mozliwosci skretu w lewo ?

W ogóle czytałeś ten wątek?
Tam jest możliwość skrętu.
Gdyby jej nie było, to nie byłoby pasa do skrętu w lewo.
;>

Powtórże pytanie - jesteś idiotą czy bandytą?
Bo tylko idiota może twierdzić, że pas do skrętu w lewo zabrania skręcania w lewo, a tylko bandyta może chcieć zajmować zajęty pas siłą.

Dawaj ten przepis o zakazie zmiany pasa o obowiązku jechania w zupełenie innym kierunku od zamierzanego, zgodnego z oznakowaniem drogi.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-12-14 11:49:21
Autor: Czesław Wiśniak
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
W ogóle czytałeś ten wątek?
Tam jest możliwość skrętu.
Gdyby jej nie było, to nie byłoby pasa do skrętu w lewo.

Zwracam honor bydleciu !!! Zle zinterpretowalem opis.

cw.

Data: 2011-12-14 16:44:38
Autor: Bydlę
On 2011-12-14 10:49:21 +0000, "Czesław Wiśniak" <cw@cw.pl> said:

 Zle zinterpretowalem opis.

No, to wszystko jasne - problem staje się zbyt wielka liczba samochodów na danym kierunku.
Nie przepisy.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-12-14 07:13:24
Autor: Shrek
On 2011-12-13 21:08, Tomasz Pyra wrote:

Powinno być tak, że jak ktoś chce zmienić pas, to się go wpuszcza.

I zasadniczo tak jest. W sumie jeśli to _może_ wynika z warunków ruchu - to znaczy mijałem jakiś wjazd na tą jezdnie już w "korku" jadę, to zakładam na korzyść migającego, że właśnie z niego wyjechał i wpuszczam zawsze. Z drugiej strony w korku na Wisłostradzie przed wjazdem na Grota, żadnych dojazdów nie ma i wtedy to już różnie bywa.

Być może ideałem byłaby jazda na zamek, ale w przeciwieństwie do kończoncego się pasa nie ma zwyczajowego punktu, gdzie się należy "zamkować".

Najgorzej jest jak ktoś chcę się wepchnąć, ale nie umie - ani grzecznie, ani na chama - tak po środku, chciałby na chama, ale się boi;)

Ale oczywiście nie oznacza to żeby objeżdżać korek i wpychać się pod
koniec.

Tacy to się na ogół na chama wpychają - albo wymuszają, albo przejeżdzają na czerwonym linie zatrzymania.

Shrek.

Data: 2011-12-14 10:21:27
Autor: Myjk
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Tue, 13 Dec 2011 21:08:44 +0100, Tomasz Pyra
Powinno być tak, że jak ktoś chce zmienić pas, to się go wpuszcza.

Oczywiście, dzięki temu pojazdy na drodze o większym natężeniu ruchu
stałyby dłużej, albo w ogóle się nie poruszały (w skrajnych warunkach).
Taka jazda to nie jazda. Jak się dojeżdża w takiej sytuacji z boku i jest możliwość płynnej zmiany
pasa ruchu, to się to robi -- jak nie ma, to się jedzie dalej. Tak
przynajmniej działa moja logika i tak też postępuje -- żeby nie blokować
INNYCH UCZESTNIKÓW. Co więcej, zazwyczaj dobrze na tym wychodzę, a w każdym
razie nie duĹźo gorzej.

No ale takie rzeczy to obawiam się nie w Polsce...

Oh, Oh.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* http://put-and-go.pl - pasy śniegowe

Data: 2011-12-14 10:39:49
Autor: Bydlę
On 2011-12-14 09:21:27 +0000, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> said:

Jak się dojeżdża w takiej sytuacji z boku i jest możliwość płynnej zmiany
pasa ruchu, to się to robi -- jak nie ma, to się jedzie dalej.

Świetnie.
Czyli zamiast do Nadarzyna pojedziesz do Grójca, bo korek był tylko na gierkówce.
Próbowałeś przemyśleć dogłębnie?

--
Bydlę

Data: 2011-12-14 10:21:35
Autor: AZ
On 2011-12-14, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Świetnie.
Czyli zamiast do Nadarzyna pojedziesz do Grójca, bo korek był tylko na gierkówce.
Próbowałeś przemyśleć dogłębnie?

No to sobie pozniej przeskoczy tamtejszymi drozkami polnymi :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-14 13:24:29
Autor: Bydlę

On 2011-12-14, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Świetnie.
Czyli zamiast do Nadarzyna pojedziesz do Grójca, bo korek był tylko na
gierkówce.
Próbowałeś przemyśleć dogłębnie?

No to sobie pozniej przeskoczy tamtejszymi drozkami polnymi :P

Wiem, że się da - ale chodzi o sam mechanizm podejmowania decyzji.
Coś takiego jest zrozumiałe, gdy jesteś w SS, BOR czy innej instytucji ochraniającej VIPa - wybierasz ddrogę, którą będziesz mógł jechać, bo zatrzymanie się to śmierć.
Ale jeśli jedziesz na zakupy?
;-)))

--
Bydlę

Data: 2011-12-15 13:25:56
Autor: Myjk
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Wed, 14 Dec 2011 10:21:35 +0000 (UTC), AZ
No to sobie pozniej przeskoczy tamtejszymi drozkami polnymi :P

Po co? Jest 721 -- całkiem normalna droga. Niecałe 2km dłużej się jedzie i przez lasek. :P

Data: 2011-12-15 13:25:46
Autor: Myjk
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Wed, 14 Dec 2011 10:39:49 +0100, Bydlę
Próbowałeś przemyśleć dogłębnie?

Próbowałeś ze zrozumieniem przeczytać co napisałem? Nie tylko to
przemyślałem, ale także stosuję z powodzeniem w praktyce i w
przeciwieństwie do Ciebie, nie trafiam do Grójca jadąc do Nadarzyna. :P
Może i podróż zajmuje mi chwilę dłużej (jeśli się gdzieś nie zmieszczę),
ale ponieważ dzięki temu inni się na mnie nie wpieniają i jadą do swojego
celu szybciej, to jakoś mi to zbytnio nie ciąży. Tym samym liczę, że inni
kiedyś też zaczną myśleć nie tylko i wyłącznie o swoim zapyziałym dupsku --
i to nie dotyczy tylko drogi.

Data: 2011-12-15 12:33:35
Autor: AZ
On 2011-12-15, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

To o czym mowisz to sie nazywa kultura, choc dla wielu jest to jakas
abstrakcja. Jak to ja mam jechac dalej i kombinowac skoro moge tu stac?
A te 50 samochodow za mna? Chuj z nimi, mam prawo tu stac i bede stal az
ktos mnie wpusci.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 16:28:20
Autor: Haha

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jccpev$8jl$3node2.news.atman.pl...
On 2011-12-15, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

[...]

A gdyby tych samych 50 samochodów postawić w tym momencie
na lewym pasie : Jak to ja mam go wpuścić i czekać o sekunde dłużej ? Chuj z nim,
mam prawo go nie wpuscić.

Data: 2011-12-15 15:32:47
Autor: AZ
blokowanie pasa ruchu w zw. zajĂŞtoÂściÂą docelowego
On 2011-12-15, Haha <etet100@gmail.com> wrote:

[...]

A gdyby tych samych 50 samochodĂłw postawiĂŚ w tym momencie
na lewym pasie : Jak to ja mam go wpuÂściĂŚ i czekaĂŚ o sekunde dÂłuÂżej ? Chuj z nim,
mam prawo go nie wpusciĂŚ.
Ano i to jest wlasnie brak kultury. Male szanse zeby taki wjezdzajacy
trafil na kogos kto go wpusci. Gdyby wszyscy tak jezdzili to by nie bylo
problemu, ktos chce wjechac, wpuszcza sie go i tyle. Tylko trzeba by
chamskie bydlo usunac z drog ktore wykorzystuje takich ludzi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 19:07:37
Autor: Bydlę
On 2011-12-15 15:32:47 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Gdyby wszyscy tak jezdzili to by nie bylo
problemu, ktos chce wjechac, wpuszcza sie go i tyle.

I tak zazwyczaj bywa - wystarczy popatrzeć na drogi.
Problem zaczyna się wtedy, gdy pojazdów jest zbyt wiele na przepustowość drogi, a trafi się taki jeden "chuj z nimi".

--
Bydlę

Data: 2011-12-15 19:06:08
Autor: Bydlę
On 2011-12-15 12:33:35 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Jak to ja mam jechac dalej i kombinowac skoro moge tu stac?

No... Masz do wyboru - 18 kilometrów objazdu, albo 20 metrów zgodnie z przepisami.
Oczywiście ty zawsze wybierasz objazd.
Zawsze.

Chuj z nimi

Tak, masz rację.
;>

--
Bydlę

Data: 2011-12-15 18:11:31
Autor: AZ
On 2011-12-15, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
Jak to ja mam jechac dalej i kombinowac skoro moge tu stac?

No... Masz do wyboru - 18 kilometrĂłw objazdu, albo 20 metrĂłw zgodnie z przepisami.
Oczywiście ty zawsze wybierasz objazd.
Zawsze.

No nie zawsze, w wiekszosci wypadkow udaje mi sie wbic ale staram sie
nie nadwyrezac cierpliwosci tych ktorzy musza czekac. Dzieki bogu pogoda
dopisuje wiec nie musze jezdzic ta smierdzaca puszka :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 23:23:02
Autor: Bydlę
On 2011-12-15 18:11:31 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

On 2011-12-15, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
[...]

Oddycham z ulgą.
:-)

 w wiekszosci wypadkow udaje mi sie wbic ale staram sie
nie nadwyrezac cierpliwosci tych ktorzy musza czekac.

A teraz dodaj do równania wszystkich tych, którzy:
- muszą tak pojechać, bo inaczej się nie da,
- nie mają pojęcia, że mogą nadłożyć parę, parenaście  (metrów, kilometrów) i uniknąć stania.

I nagle to już nie będzie takie proste.

 Dzieki bogu pogoda
dopisuje wiec nie musze jezdzic ta smierdzaca puszka :P

Och, dzisiaj około 14 czułem się jak wiosną.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-12-15 22:27:53
Autor: AZ
On 2011-12-15, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

A teraz dodaj do rĂłwnania wszystkich tych, ktĂłrzy:
- muszą tak pojechać, bo inaczej się nie da,
- nie mają pojęcia, Ĺźe mogą nadłoĹźyć parę, parenaście  (metrĂłw, kilometrĂłw) i uniknąć stania.

I nagle to już nie będzie takie proste.

Chyba sie zle zrozumielismy, chodzilo o cierpliwosc tych ktorych blokuje
stojac na prawym. Probuje sie wbic, widze ze ktos nadjezdza za mna to
ruszam i probuje dalej sie wbic, jak sie nie uda to kombinuje inaczej
;-)

Och, dzisiaj około 14 czułem się jak wiosną.
:-)))

A mowia ze globalne ocieplenie to zuo ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 22:30:36
Autor: AZ
On 2011-12-15, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

A tak w ogole to jak mam nadrobic kilka-kilkanascie kilometrow zeby nie
stac a i tak wyjdzie tak samo czasowo to wole jechac, bo krew czlowieka
zalewa jak stoi, takie zboczenie z motocykla ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-16 12:38:56
Autor: Bydlę
On 2011-12-15 22:30:36 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

stac a i tak wyjdzie tak samo czasowo to wole jechac, bo krew czlowieka
zalewa jak stoi, takie zboczenie z motocykla ;-)

Motocykliści nie wchodzą do równania, gdyż zanim je napiszemy, to oni już dojadą.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-12-16 12:10:14
Autor: AZ
On 2011-12-16, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
[...]

Ano, ruszajac sie samochodem do pracy te kilkanascie razy w roku za
kazdym razem stwierdzam, ze ludzie jezdzacy (stojacy) codziennie w tych
korkach musza miec spoooore zapasy cierpliwosci. To nie dla mnie...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-16 15:19:59
Autor: Myjk
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Fri, 16 Dec 2011 12:10:14 +0000 (UTC), AZ
Ano, ruszajac sie samochodem do pracy te kilkanascie razy w roku za
kazdym razem stwierdzam, ze ludzie jezdzacy (stojacy) codziennie w tych
korkach musza miec spoooore zapasy cierpliwosci. To nie dla mnie...

Na to znalazłem emulację pt. CarPC. Tylko cholera nie mogę 4-7 sezonu ST
TNG nigdzie dorwać. :P Friends obleciane w całości -- ale niebawem chyba
jeszcze raz pojadę z całą serią. Próbowałem oglądać McGyvera i przypomnieć
sobie A-Team, ale to za bardzo rozprasza. Zbyt częste zmiany sceneri i jaka
gromka akcja ROTFL.

Data: 2011-12-16 14:25:28
Autor: AZ
On 2011-12-16, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

Eeee tam CarPC, ja sobie ostatnio na laptopie ogladalem ale przydalby
sie asystent jazdy w korku :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-16 15:28:35
Autor: Myjk
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Fri, 16 Dec 2011 14:25:28 +0000 (UTC), AZ
Eeee tam CarPC, ja sobie ostatnio na laptopie ogladalem ale przydalby sie asystent jazdy w korku :P

Gdzie go przykleiłeś, na masce? :>

Data: 2011-12-16 14:31:08
Autor: AZ
On 2011-12-16, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Eeee tam CarPC, ja sobie ostatnio na laptopie ogladalem ale przydalby sie asystent jazdy w korku :P

Gdzie go przykleiłeś, na masce? :>

Nie, trzymalem na kolanach :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-16 12:38:10
Autor: Bydlę

On 2011-12-15, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

[...]

Ale on nie blokuje celowo!
I to jest istotne - nie stanął tak, bo jest członkiem (!) Masy Kretynicznej i chce wkurwiać innych, tylko zmienia kierunke jazdy/pas i musi poczekać. Sytuacja normalna, codzienna i nie budząca u normalnych złych emocji.
Zauważ, że wiele osób =rezerwuje sobie prawo do bycia chamem  i bucem w zależności od tego, jakie powody zmiany pasa przypiszą takiej osobie:
- stają się (oceniający) chamami, gdy uznają, że zmieniający pas chce ich oszukać i krócej stać w kolejce
- zachowują się normalnie, gdy;
- są normalni
albo
- uznają, że nie było żadnego spisku i po prostu ktoś zmienia pas - ułatwiają mu to bez dorabiania ideologii.

 Probuje sie wbic, widze ze ktos nadjezdza za mna to
ruszam...

....się szybciej, albo celuję w lukę za tym kimś, poruszam się tak długo, jak się da - jeśli się nie da - czekam na miejsce.
(np. w DC jest takie miejsce, w którym autobusy próbują wjechać na drogę, blokując chętnych na mieloną krowę. I co? I nic. Gdy nie ma korka - blokowanie trwa sekundy, gdy jest korek (dzięki panu Galasowi), blokowanie trwa minutę. Zgodnie z prawem, przepisami i logiką)

 i probuje dalej sie wbic, jak sie nie uda to kombinuje inaczej

O ile masz jak lub wiesz jak.
Bo jeśli nie, to nie.
Zresztą mogę ci to na przykładzie zjazdu z ronda pokazać - okaże się, że jednak musisz stać i blokować...

Och, dzisiaj około 14 czułem się jak wiosną.
:-)))

A mowia ze globalne ocieplenie to zuo ;-)

Miłośnicy twierdzenia, że CZŁOWIEK zapanował nad klimatem są szczęśliwi - Widzicie - mówią - jest globalne ocipi tfu! ocieplenie!
Poczekam jednak z ripostą do zimy.
;-)))

--
Bydlę

Data: 2011-12-16 12:08:36
Autor: AZ
On 2011-12-16, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Ale on nie blokuje celowo!
[...]
ZauwaĹź, Ĺźe wiele osĂłb =rezerwuje sobie prawo do bycia chamem  i bucem w zaleĹźności od tego, jakie powody zmiany pasa przypiszą takiej osobie:
[...]

No w wiekszosci sie zgadzamy ;-) Nie blokuje celowo ale tez tez staram
sie nie trwac dlugo w tej "niecelewosci".

[...]

To tak jak na Placu Bankowym jadac od tunelu. Z przystanku rusza
przegubowiec ktory chce skrecic w lewo i zastawia 2 pasy jadace prosto.

O ile masz jak lub wiesz jak.
Bo jeśli nie, to nie.
Zresztą mogę ci to na przykładzie zjazdu z ronda pokazać - okaże się, że jednak musisz stać i blokować...

No nie mowie, ze zawsze jest wyjscie z takiej sytuacji, nieraz sie po
prostu nie da.

Miłośnicy twierdzenia, że CZŁOWIEK zapanował nad klimatem są szczęśliwi - Widzicie - mówią - jest globalne ocipi tfu! ocieplenie!
Poczekam jednak z ripostą do zimy.
;-)))

W ktorym roku? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-16 21:30:20
Autor: Bydlę

On 2011-12-16, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Poczekam jednak z ripostą do zimy.
;-)))

W ktorym roku? ;-)

W przyszłym.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-12-15 19:04:46
Autor: Bydlę
On 2011-12-15 12:25:46 +0000, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> said:

Wed, 14 Dec 2011 10:39:49 +0100, Bydlę

Próbowałeś przemyśleć dogłębnie?

Próbowałeś ze zrozumieniem przeczytać co napisałem?

Tak, nawet odpisałem z przykładem - oczywiście sprowadzonym do ściany, by uwypuklić.

Nie tylko to
przemyślałem, ale także stosuję z powodzeniem w praktyce

Czyli nie jeździsz do celu, tylko tam, gdzie pusta droga.
Bo o tym rozmawiamy, nie o stosowaniu objazdów, które nie zawsze są i sensowne, i możliwe.
(wiem, że można nadłożyć drogi, ale np. zaproponuj to kierowcy autobusu miejskiego - jak doskonale rozumiesz, nie ma to sensu)

 i w
przeciwieństwie do Ciebie, nie trafiam do Grójca jadąc do Nadarzyna. :P

Och, właśnie trafiasz, gdyż pożądana droga jest zapchana.
;-)

Tym samym liczę, że inni
kiedyś też zaczną myśleć nie tylko i wyłącznie o swoim zapyziałym dupsku --
i to nie dotyczy tylko drogi.

NIe wiem o czym myślą inni.
cWiem, że czepianie się (autor wątku) ludzi, którzy zgodnie z przepisami zmieniają pas jad do celu, jest co najmniej dziwne...

--
Bydlę

Data: 2011-12-16 15:15:06
Autor: Myjk
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Thu, 15 Dec 2011 19:04:46 +0100, Bydlę
Próbowałeś przemyśleć dogłębnie?
Próbowałeś ze zrozumieniem przeczytać co napisałem?
Tak, nawet odpisałem z przykładem - oczywiście sprowadzonym do ściany, by uwypuklić.

Już Ci wykazałem, w odpowiedzi AZ, że nie 18km jak Ci się "imaginuje",
tylko co najwyżej dwa i dodatkowo przez ładniejszą okolicę, czasowo +2
minuty, czyli pewnie wyjdzie na jedno jeśli by postać w korku do skrętu.

Nie tylko to
przemyślałem, ale także stosuję z powodzeniem w praktyce
Czyli nie jeĹşdzisz do celu, tylko tam, gdzie pusta droga.

Zawsze jeżdżę do celu, co więcej, dojeżdżam za każdym razem. :P

[...]

Kierowcom autobusów KM tak planują trasy i przystanki, że mają odpowiednio
wiele czasu na zajęcie odpowiedniego pasa, a jeśli nawet nie, to kierowcy i
tak chętnie przepuszczają komunikację zbiorową -- nawet jak przeginają i
łamiąc przepisy drą po P-21 -- np. na trasie łazienkowskiej przed GUSem.
 i w
przeciwieństwie do Ciebie, nie trafiam do Grójca jadąc do Nadarzyna. :P
Och, właśnie trafiasz, gdyż pożądana droga jest zapchana.
;-)

Jak w Twoim powyższym przykładzie spalonym na panewce.

;P

[...]

Skoro są już przepisy, to można wyłączyć myślenie? Chyba cokolwiek nie tędy droga do normalności.

Data: 2011-12-16 21:36:57
Autor: Bydlę
On 2011-12-16 14:15:06 +0000, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> said:

[...]

Czyli nie zrozumiałeś.
Liczby są wzięte z sufitu, bo chodzi o pokazanie mechanizmu, a nie rzekomy niemożliwy do skrócenia objazd.

Raz jeszcze bez obrazków: nie ma przepisu nakazujądego jazdę do Grójca, gdy się jedzie do Nadarzyna.
Nie ma kar za zmianę pasa.
Nie ma kar za zbyt wielu chętnych na jazdę w danym momencie w danym kierunku.

Nie tylko to
przemyślałem, ale także stosuję z powodzeniem w praktyce
Czyli nie jeździsz do celu, tylko tam, gdzie pusta droga.

Zawsze jeżdżę do celu, co więcej, dojeżdżam za każdym razem. :P

Nie - jedziesz tam, gdzie jest pusto - sam to zadeklarowałeś.

Kierowcom autobusów KM tak planują trasy i przystanki, że mają odpowiednio
wiele czasu na zajęcie odpowiedniego pasa

Chyba pochodzisz z innej planety, bo na tej tak nie jest.
Przynajmniej w nie tym kraju.

[...]

JQJP!
Czy w ogóle rozumiesz co znaczy spalić na panewce?
;>>>

Skoro są już przepisy, to można wyłączyć myślenie?

???
Człowiek z przykłądu zmienia pas ruchu (czy kierunek), bo tak ma pojechać i jest to i logiczne, i prawidłowe...

Chyba cokolwiek nie tędy droga do normalności.

....a ty go nazywasz idiotą.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-12-17 15:39:16
Autor: Myjk
blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Fri, 16 Dec 2011 21:36:57 +0100, Bydlę
[...]

Czyli ja piszę o faktach i tak jak to wygląda w rzeczywistości, a ty
piszesz pierdoły z przykładami z sufitu tylko po to, żeby udowodnić swoje
głupawe teorie.

Raz jeszcze bez obrazków: nie ma przepisu nakazujądego jazdę do Grójca, gdy się jedzie do Nadarzyna.

Raz jeszcze: wszsytkie drogi prowadzą do... Nadarzyna.

Nie ma kar za zmianę pasa.
Nie ma kar za zbyt wielu chętnych na jazdę w danym momencie w danym kierunku.

Autor wątku stwierdził tylko, że jest to blokowanie pasa ruchu. Nie celowe,
tylko wynikające z warunków na drodze. Ja się z tym zgadzam i podaję
receptę na rozwiązanie problemu. Receptę, która nie jest uwarunkowana
przepisami, a jedynie logicznym myśleniem i tzw. kulturą. Rzeczami, które
najwyraźniej są ci obce. Tym samym EOT, bo zrobiłeś już barszcz czerwnony.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-12-17 20:06:46
Autor: Bydlę
On 2011-12-17 14:39:16 +0000, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> said:

[...]

Czyli ja piszę o faktach

Nie - piszesz o swoim doświadczeniu na konkretnej trasie.
Aj próbuję na różne sposoby wyjaśńić ci, że skręcający w danym miejscu w lewo mają tam skręcić w lewo, a nie jechać tam, dokąd nie chcą jechać - tylko dlatego, że akurat na nieinteresującym ich kierunku było pusto.

Wygląda na to, że nigdy się nie porozumiemy w tej kwestii i wbrew rozsądkowi, logice i przepisom będziesz atakował tych, którzy jada tam, dokąd chcą jechać.

Raz jeszcze bez obrazków: nie ma przepisu nakazujądego
jazdę do Grójca, gdy się jedzie do Nadarzyna.

Raz jeszcze: wszsytkie drogi prowadzą do... Nadarzyna.

Nie. Nie prowdzą.
Kiedyś - da bóg - zrozumiesz.

Nie ma kar za zmianę pasa.
Nie ma kar za zbyt wielu chętnych na
jazdę w danym momencie w danym kierunku.

Autor wątku stwierdził tylko, że jest to blokowanie pasa ruchu.

I nie ma racji, gdyż nie jest.
Ani w logice normalnych ludzi, ani w logice przepisów.
Gdyby zadał sobie trud myślenia (i ty też) to zrozumiałby, że ci stojący na pasie do skrętu w lewo "blokują" tamten pas w identyczny sposób i (wg twojej teorii) powinni pojechać w zupełnie innym kierunku niż ten, w którym chcą i mogą.

Nie celowe,
tylko wynikające z warunków na drodze.

To też ci się myli.
To nie jego koncepcja.
On napisał tak:

Czy to nie jest blokowanie (oczywiście wbrew woli) pasa ruchu ?

Tam nie ma nic o wynikającym z warunków ruchu zatrzymnaiu, bo o tym ja pisałem.
;>>>

To teraz poczekamy, aż zrozumiesz....

--
Bydlę

blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego