blokowanie wysyłania sms na numery specialne Orange

Data: 2009-06-10 14:18:34
Autor: Bebe
blokowanie wysyłania sms na numery specialne Orange
Użytkownik "Enrico Pallazzo" <petercushing@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0m8br$5s9$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Właśnie córka nabiła 20sms specjalnych po 2,44 wystarczyły dwie przerwy w szkole.
Czy ktoś wie czy można w orange wyłączyć wysyłanie sms na numery specjalne,
probowlaem w orange olnline wlacz/wylacz uslugi ale nie znalazlem takiej funkcji.
Przy okazji nie orientuje sie jaka usluga jest pod sms  nr 487281 ? mam nadzieje ze nie jakies swinstwa.

ja nie wiem jak wy to szukacie - zalogowałem się w Orange i pierwsze co znalazłem to:
Blokada dostępu do serwisów premium - chyba sprawa załatwiona

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-06-10 17:24:56
Autor: Enrico Pallazzo
blokowanie wysyłania sms na numery specialne Orange
ja nie wiem jak wy to szukacie - zalogowałem się w Orange i pierwsze co znalazłem to:
Blokada dostępu do serwisów premium - chyba sprawa załatwiona

a dokładnie w którym miejscu bo nadal nie widzę , mam tylko blokadę połączeń na numery zaczynajace sie od 0700 i 0800

Data: 2009-06-10 17:32:20
Autor: Enrico Pallazzo
blokowanie wysyłania sms na numery specialne Orange
tu post oosby która ma ten sam problem i odpowiedź
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=1115&w=89454860&a=89454860

Data: 2009-06-18 17:00:05
Autor: Enrico Pallazzo
blokowanie wysyłania sms na numery specialne Orange
kończąc ten teamt:

Witam serdecznie,

Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie wyjaśniam, że istnieje możliwość zablokowania smsów premium. Jeśli chodzi Panu o smsy wysyłane przez sieć Orange to taką dyspozycje możemy wprowadzić po podaniu nam danych dotyczących numeru na którym nie chce Pan otrzymywać takich wiadomości. W przypadku smsów wysyłanych z poza sieci potrzebujemy jeszcze numerów z których one przychodzą, następnie zgłoszenie przekazujemy do działu technicznego i do 7 dni powinny być one zablokowane. Jednak trzeba pamiętać że wysyłając smsa z telefonu na numer specjalny wyraża Pan zgodę na regulamin danej firmy i znowu takie smsy mogą być do Pana wysyłane.

Mam nadzieję, że przekazane przeze mnie informacje okażą się pomocne.

W przypadku dodatkowych pytań serdecznie zapraszam do kontaktu.

Z wyrazami szacunku.

Piotr Błażejewski

Doradca w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego PTK Centertel Sp. z o. o.

tel.: *100, 510 100 100

blokowanie wysyłania sms na numery specialne Orange