blokujące tiroloty

Data: 2010-10-23 17:17:04
Autor: J.F.
blokujące tiroloty
On Sat, 23 Oct 2010 15:05:51 +0200,  Pedro wrote:
Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokuj± prawy i lewy pas przed przewężeniami, jad±c koło siebie równ± prędko¶ci±?! Robić

Nigdzie nie dzwonic, a co robic - ustawic sie za takim i jechac az do
zwezenia. Mozesz pod nosem klac drogowcow ze tak wolno pracuja :-)

zdjęcia tablic i sytuacji(np byłem w połowie Tira który jechał na lewym pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy, dobrze że zostało dla mnie miejsca między jezdnia a barierk±[trawnik]{A4 przewężanie przed Wrocławiem), gdzie wysłać?

A co bedziesz po proznicy wysylal. Nastepnym razem zadzwon .. w bok
tira, potem na policje - 6 pkt go wychowa :-)

Ja się pytam gdzie przy takich akcjach jest Inspekcja Transportu Drogowego, przecież te parówy nawołuj± się przez CB, więc wiadomo gdzie i co!

A gdzie ma byc ? Tez utknela w korku :-)

No i co z tego ze wiadomo - tobie wolno jechac lewym, jemu tez wolno
jechac lewym, tobie sie spieszy, jemu sie spieszy nawet bardziej - ale
korek jest, nie przefruniecie. Jak sie zmowia przez CB to wladze beda juz kompletnie bezradne. No, moze by nawet cos poradzily jakby bardzo chcialy, ale co ty -
jestes choc kolega przewodniczacego zeby ci szybki przejazd zapewnic ?
:-)

J.

Data: 2010-10-26 11:32:37
Autor: Stefan
blokujące tiroloty
J.F. pisze:
[...]

Gorzej jak takie debilne zachowanie powoduje np. zablokowanie dwoch skrzyzowan wczesniej - bo korek dlugi.

--
http://www.listatima.pl/

blokujące tiroloty