blokujące tiroloty

Data: 2010-10-23 16:03:45
Autor: MM
blokujące tiroloty
Dnia 23-10-2010 o 15:05:51 Pedro <pedro@o2.pl> napisał(a):

Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokują prawy i lewy  pas przed przewężeniami, jadąc koło siebie równą prędkością?! Robić  zdjęcia tablic i sytuacji(np byłem w połowie Tira który jechał na lewym  pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy, dobrze że zostało dla mnie  miejsca między jezdnia a barierką[trawnik]{A4 przewężanie przed  Wrocławiem), gdzie wysłać?

Nie piekl się, często przed takimi zwężeniami jest znak zakazu  wyprzedzania, więc taki triol jedzie równo aby nie złamać prawa :P

Data: 2010-10-23 22:02:09
Autor: KiG
blokujące tiroloty

Użytkownik "MM" napisał:

Nie piekl się, często przed takimi zwężeniami jest znak zakazu wyprzedzania, więc taki triol jedzie równo aby nie złamać prawa :P

Przecież zgodnie z konwencją wiedeńską w takiej sytuacji to nie wyprzedzanie.

--
KiG

Data: 2010-10-23 22:54:34
Autor: MadMan
blokujące tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 22:02:09 +0200, KiG napisał(a):

Nie piekl się, często przed takimi zwężeniami jest znak zakazu wyprzedzania, więc taki triol jedzie równo aby nie złamać prawa :P

Przecież zgodnie z konwencją wiedeńską w takiej sytuacji to nie wyprzedzanie.

Podeprzyj czymś. Jeśli przejeżdżasz obok jadącego po tej samej drodze w
tym samym kierunku pojazdu to go wyprzedzasz. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-23 21:12:08
Autor: Jacek_P
blokujące tiroloty
MadMan napisal:
Podeprzyj czymś. Jeśli przejeżdżasz obok jadącego po tej samej drodze w
tym samym kierunku pojazdu to go wyprzedzasz.

O ile w tym celu zmieniasz pas, a tu tak raczej nie było.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-24 07:53:27
Autor: MadMan
blokujące tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 21:12:08 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

Podeprzyj czymś. Jeśli przejeżdżasz obok jadącego po tej samej drodze w
tym samym kierunku pojazdu to go wyprzedzasz.

O ile w tym celu zmieniasz pas, a tu tak raczej nie było.

Zmiana pasa nie ma dokładnie nic do manewru wyprzedzania. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-23 23:24:26
Autor: J.F.
blokujšce tiroloty
On Sat, 23 Oct 2010 22:54:34 +0200,  MadMan wrote:
[...]

Nie wedlug konwencji. Ale jak przed blokujacym jest pusto, to juz wyprzedza :-)

J.

Data: 2010-10-23 23:50:14
Autor: KiG
blokujące tiroloty

Użytkownik "MadMan"  napisał:

zgodnie z konwencją wiedeńską

Podeprzyj czymś.

Czego oczekujesz?

--
KiG

Data: 2010-10-24 07:53:44
Autor: MadMan
blokujące tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 23:50:14 +0200, KiG napisał(a):

zgodnie z konwencją wiedeńską

Podeprzyj czymś.

Czego oczekujesz?

Wskazania artykułu :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-24 08:40:57
Autor: KiG
blokujące tiroloty

Użytkownik "MadMan" napisał:

zgodnie z konwencją wiedeńską

Podeprzyj czymś.

Czego oczekujesz?

Wskazania artykułu :)

11.

--
KiG

Data: 2010-10-25 00:29:33
Autor: Adam Płaszczyca
blokujące tiroloty
Dnia Sat, 23 Oct 2010 22:02:09 +0200, KiG napisał(a):

Przecież zgodnie z konwencją wiedeńską w takiej sytuacji to nie wyprzedzanie.

Tyle, że wytłumacz to durniowi z policji...

--
     ___________ (R)

Data: 2010-10-25 07:57:45
Autor: Massai
blokujące tiroloty
Adam Płaszczyca wrote:

Dnia Sat, 23 Oct 2010 22:02:09 +0200, KiG napisał(a):

> Przecież zgodnie z konwencją wiedeńską w takiej sytuacji to nie > wyprzedzanie.

Tyle, że wytłumacz to durniowi z policji...

Ja widziałem jednego geniusza, który w tv klarował że jak się rusza ze
świateł trochę szybciej niż sąsiad na pasie obok, to jest wyprzedzanie
na pasach i dalej na skrzyżowaniu...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-25 11:16:08
Autor: Jaroslaw Berezowski
blokujące tiroloty
Dnia Mon, 25 Oct 2010 07:57:45 +0000, Massai napisał(a):

Ja widziałem jednego geniusza, który w tv klarował że jak się rusza ze
świateł trochę szybciej niż sąsiad na pasie obok, to jest wyprzedzanie
na pasach i dalej na skrzyĹźowaniu...
.... co akurat w przypadku ruchu sterowanego swiatlami jest dozwolne jakby co :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-10-25 22:17:41
Autor: Adam Płaszczyca
blokujące tiroloty
Dnia Mon, 25 Oct 2010 07:57:45 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

[...]

No bo jest. Tylko w wypadku ruchu kierowanego, to jest to dozwolone.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-10-25 23:39:49
Autor: Krzysiek Kielczewski
blokujące tiroloty
On 2010-10-25, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

A dlaczego to jest wyprzedzanie? (i według których przepisów)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-27 20:41:57
Autor: Adam Płaszczyca
blokujące tiroloty
Dnia Mon, 25 Oct 2010 23:39:49 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

[...]

PoRD, art. 2. ust. 28:
wyprzedzanie – przejeżdżanie [...] obok pojazdu [...] poruszającego się w
tym samym kierunku;

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     Wywoływanie slajdĂłw http://trzypion.pl/

Data: 2010-10-27 22:14:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
blokujące tiroloty
On 2010-10-27, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Jeszcze uzasadnij dlaczego bardziej dynamiczne ruszanie nazywasz
przejeĹźdĹźaniem obok...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

blokujące tiroloty